BÖLÜM 4-Davetsiz misafir

227 12 0
                                    

Can,
Sabah sabah Umut ' un evine giderken deli bir kızla uğraştığım yetmiyormuş gibi geç kaldığım için bide Umut'tan azar yicem. Dengesiz bide bana öküz diyo önce bi kendisine baksın, tamam saçı, gözü, duruşu, güzel olabilir ama tam bi ' ' Gerizekalı ' '. Neyse ki şu dağ evine gelebildim. Arabamı park ettim ve evin kapısını çaldım. Kapıyı açan;

Ufuk : Nerde kaldın lan gerizekalı?

Can : Abi benim bi suçum yok ki o gerizekalı kız yüzünden geç kaldım.

Ufuk : Hangi kız oğlum! ?Lan ne saçmalıyon gene sen? !!

Can : Uzun hikaye ya boşver. Umut abi, çok mu sinirlendi? !!

Ufuk : Hadi geç içeriye oyalanma.

Ufukla beraber içeri geçtik.

Umut : Nerdesin lan sen? !!Neden benim dediğim saatte burda değilsin! !?

Can : Valla abi sabah sabah bi kızla uğraştım. Arabanın önüne attı kendini bende onunla. ......

Umut : Tamam kes ya bana hikaye anlatma! !Elle tutulur bi iz buldun mu?

Can : Yok abi hiç birşey yok. O deponun oraları kaç kere arattırdım. Cd'yi şirkete getiren kuryeyi buldum, konuşturdum ama adamında bildiği birşey yok.

Ufuk : Abi yurtdışında olabilme olasılıkları daha fazla .

Umut : Oğlum olasılıkla, benceyle olacak işler değil bana adam akıllı bilgiler lazım. Onları bulmamız şart .O şerefsizi kendi ellerimle öldürücem.

Biz konuşurken birden kapı çaldı. Ufuk ve Umut'un bakışları benim üzerime toplandı.
Can : Ne amına koyum. Bana patlıyo bu kapı işi be. Yazı tura atalım ya banane.

Ufuk : Lan mal mısın oğlum git şu kapıyı aç.
Can : Banane ya yazı tura atmadan açmam.
Umut : Peki benim dahi arkadaşım biz üç kişiyiz ve ben kapıyı açmam bu sizlerin işi şimdi siktir git o kapıyı aç.

Can : Bana dik gelirse açarım sizde yazı tura seçin.

Ufuk : Abi Allah aşkına birşey söylede şu malın dilinden kurtulalım. Kapıdaki insanada yazık.

Umut : Can senin amına koyum emi. Tura olsun hadi lan kapıdaki kimse gidecek birazdan.

Ufuk : Hadi atıyorum. Aha valla dik geldi. Ahahahhhahahahahaha

Can : Şansımı sikiyim. Yok artık dik geldi ya.

Ufuk : Hadi söylenme kapıyı aç yoksa kapıdaki kök salıp meyve verecek.

Sinirli bir şekilde kapıyı açtım ve şoka uğradım.

Can : Yuh ya gene mi sen? Ne işin var senin burda? !! Sen beni mi takip ettin yoksa?

Yaren : Saçmalama ya senin gibi öküzü ne takip edicem be! !Arabam bozuldu. Yolda kaldım ve kayboldum. Sonrada buranın ışıklarının yandığını gördüm. Senin evin olduğunu bilseydim dışarıda kalır bu kapıyı hiç çalmazdım.

Ufuk : Ne oluyor burda? !!Ne bağırışıyorsunuz?

Can : Sabah geç kalmamı sağlayan gerizekalı işte bu. !

Yaren : Bana gerizekalı diyemezsin sensin o gerizekalı, öküz. Arabam bozuldu. Yolda kaldım. Etrafta gezinirken kayboldum. Bacadan çıkan dumanı gördüm ve buraya yardım istemeye geldim.

Can : Sabah yolda bana bağırmasaydın belki yardım ederdik ama şimdi yardım filan edemeyiz defol.

Umut : Ben yardım ederim.

ÇETENİN MASUMUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin