BÖLÜM 5-Karmaşık Duygular

252 10 0
                                    

Multimedyada sırayla Irmak-Sevilay ve sarp

Umut'tan:
Gözlerimi açtığımda bembeyaz bir odadaydım.
-Nerdeyim ben? Kimse yokmu? Diyr bağırdım ama ses gelmedi.
-Ya bu siktiğimin yerinde ne işim var benim?!
Irmak:Abi..
Umut:Irmak?!!
Irmak:Çok solgun görünüyosun abi?
Umut:Bize bu yaptıklarından sonra mutlu olmamı mı bekliyosun?
Irmak bana yaklaştı ve kollarını açıp ağlamaya başladı.
Umut:Dokunma bana!!!
Irmak:Abi yapma böyle ben isteyerek gitmedim..
Umut:Ama çektiğin videoda hiçte öyle demiyodun..gayet mutlu görünüyodun.Biz seni bulmak için her boku yaptık. Ama sen bizr ihanet ettin. Şu siktiğimin hayatında bir tek sana değer verdim.Sende beni bırakıp gittin.Bunu bana, bize neden yaptın?!
Irmak:Zorla söylettiler abi.. beni, sizi öldürmekle tehdit ettiler.Ben sana asla ihanet etmedim abi.Bana hergün resmen işkence ettiler..ban kollarıma her yerimde yara var..Artık dayanamıyorum. Nolur beni bulun yoksa canımı kıyacağım...
Umut:Nee?!!! Kim yapıyo sana bunları.. ırmak söyle kim yapıyo??!
Irmak:Abi yalvarırım beni bulun.Seni seviyorum...
Birden bire yataktan sıçradım. Etrafıma baktım ve yanımda uyuyan yareni gördüm. Rüyanın etkisinden kurtulmak için odama gidip soğuk bir duş almam lazım. Hemen odama çıktım ve kendimu soğuk suya bıraktım.
Bir süre sonra duştan çıkıp üzerime siyah kot, beyaz tişört ve siyah deri ceketimi giydim. Telefonumu ve gözlüğümü alıp aşağı indim. Karşımda ufuk, can ve yaren oturmuş kahvaltı için beni bekliyorlardı.
Umut:Can yareni evine bırak, ufuk sende holdinge git.
Yaren:Ne sizin holdinginizm mi var? Adı ne?
Can:DANGER HOLDİNG bizim.
Yaren:Ohaa! O holdingle...
Umut:Yeter! Tamam susun ne holdingmiş be dediklerimi yapın benim çıkmam lazım 2 saat sonra holdingle oldun.
Deyip hızlı bir şekilde evden çıktım.

Sarp'tan(Yarenin abisi - Irmağı kaçıran kişi):

Irmağı senelerdir seviyorum ama onun bana karşı hissettiği tek duygu nefret. Onu kaçırmam doğru olmayabilir ama beni sevene kadar benimle olacak.Ona güzel davranmama rağmen beni sevmedi aksine beni sinirlendirecek türlü şeyler denedi. 1 ay önce yaptığı hata şimdi işkence görmesine neden oldu. O gerizekalı, adamlarından birini tavlayarak kaçmaya çalıştılar. Ben onu karım, gelecekteki çocuklarımın annesi yapmaya çalışırken, üstelik ben ona elimi bile sürmedi o gidip elin piçlerini ayartıp benden kendini korumaya çalışıyor. Aptal ırmak kendi kuyunu kendin kazıyorsun haberin yok. Irmağın agzindan umuta cd gönderdiğim iyi oldu. Irmağı aramaktan vazgeçerler ya da vazgeçmeseler bile biraz da olsa oyalar.
Bu da bana biraz daha zaman kazandırır. Irmağa işkence yapmak istemiyorum ama benim ve bu işin ciddiliğini anlaması lazim. Yanımda sevilay'ın olması bu işkence islerini kolaylaştırıyor. Irmağa bakmak için odasına çıktım. Kapıyı açtım ve ırmak bitkin, dudağı patlamış ve kaşı açılmış bir şekilde yerde yatıyordu.Yanına gittim ve o küçük bedeni kollarımın arasına aldım. Yatağa yatırdım ve pansuman malzemelerini almak icin banyoya girdim. Banyodan grerekli malzemeleri alıp Irmağın yanına oturdum. Irmak gözlerini açmış boş bir şekilde tavanı izliyordu. Oksijenli su ile pansuman yaparken aynı hissetmiyormuş gibi hiçbir tepki vermeden öylece yatıyordu. Pansuman işlerimi bitirdikten sonra yanına uzandım.
Sarp: Yüzün çok acıyor mu?
Diye sordum.Bir süre bekledim ama ırmak cevap vermedi.
Sarp: Irmak beni sinirlendirmek için her yolu deniyosun. Seni ben kaç defa uyandım lazım! Ne olursa olsun bana her zaman cevap ver!
Irmak sahte bir gülüşle;
Bu kadar işkenceyi o çok değerli, cok sevdiğin arkadaşın Sevilay, senin verdiğin emirle yaptı.Yani doğal olarak sen istedin ve kuklana uygulattırdın. Şimdi de canımın acıyıp acımağını mı soruyosun? Nasıl bir kişiliğin, ne çeşit ruh halin var? Gerçekten tam bir psikopatsın!!!
Yanından bir hışımla kalktım ve bir tokat attım. Benimle bu şekilde konuşma hakkını ona kim tanıyor acaba?
Sarp:Kes sesini aşşağılık kadın.Bunları ben değil sen kendin istiyorsun.Kendi kendine zarar veriyorsun.O aptal, şerefsiz herifle kaçmaya kalktığın zamandan beri bunları sana yaptırmaya başladım.Sende adam akıllı düşünüp o elin herifleriyle beni bir tutup bana güvenmeyip, o uçkurlarına düşkün piçlerin kollarına attın kendini.Şimdi benden nasıl bir davranış sergilememi bekliyorsun? Hemde sana nasıl davranacağımı,nasıl konuşacağımı mı öğreteceksin? Sen kendini ne zannediyorsun? Kendine gel!!!
Hızlı ve sert bir şekilde odadan çıkıp aşağı indim.

ÇETENİN MASUMUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin