Capitol 2 Mirajul răsăritului de soare

871 55 2
                                    

"Când sunt prăbușită, închid ochii și încerc  să mă gândesc la un moment fericit , cum ar fi un răsărit de soare contemplat la malul Mării Negre, de pe plaja stațiunii Saturn. Încă din fragedă copilărie am venit în fiecare an cu părinții în această stațiune, încât a devenit pentru noi un fel de tradiție de familie. Tatăl meu e îndrăgostit de răsăritul de soare și de dragul lui, în fiecare dimineață, la ora 5.30, suntem pe malul mării.

De cațiva ani, mi-am luat obiceiul de a alerga în zori pentru a contempla mărețul disc solar ,abia ieșit din mare, de pe stabilopozii stațiunii Venus. E un moment atât de special încât mă simt inundată de fericire.

N-ar fi o ideie rea să-mi pictez pe perete o imagine a unui răsărit de soare care să-mi amintească mereu ca trebuie să savurez viața în fiecare clipă a ei..

Din punct de vedere psihic mă simt perfect, mai ales că am posibilitatea, datorită talentelor, să apelez la mai multe arte cum ar fi poezia, muzica, desenul si dansul, deci le voi utiliza la maxim pe toate pentru a-mi modela o viață frumoasă.

De curând mi-am creat un cont pe wattpad unde voi posta poezii izvorâte din setea de a trăi cu adevărat."

După ce scrise ultimele cuvinte în jurnalul ei, Delia se apropie de calculator și se logă la fascinanta lume virtuala a Wattpadu-lui. Nu știa dacă va avea succes sau nu, dar emoția că pășea într-o lume cu totul nouă o făcu chiar să roșească. Prima poezie care avea să o scrie purta tocmai acest titlu ,Mirajul Răsăritului de soare..

Iubire virtualăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum