Deel 9

80 3 1
                                    

Louis Tomlinson

Hier zit ik dan. Wachten tot mijn naam word geroepen. Dan ga ik eindelijk naar de universiteit. De directeur hoed nu nog een complete speech. Er zitten ouders, leraren, opa's en oma's in de zaal. Allemaal wachtend voor het grote moment. Na een tijdje leest de directeur de namen op. Ik kan er niet echt bij blijven met mijn hoofd. "Liam Payne." Hoor ik de directeur zeggen. Ik kijk snel op. Liam haalt zijn diploma en iedereen in de zaal klapt. " Zayn Malik." Zegt de directeurdan. Zayn haalt ook zijn diploma op en de hele zaal klapt weer. "En dan nu de laatste scholier: Louis Tomlinson." Hoor ik de directuir zeggen. Ik sta zenuwachtend op en ik haal de diploma. Ook nu klapt de hele zaal weer. Nadat we in de kantine nog na hebben gepraat, zijn Liam, Zayn, mijn moeder, Zayn zijn ouders en Liam zijn ouders naar mijn huis gegaan. Daar hadden we een soort van klein afstudeerfeest. Als we thuis aankomen hangen er over vlaggetjes. "Ik ben trots op je Lou." Hoor ik mijn moeder zeggen als we naar binnen lopen. "Dankje mam." Zeg ik tegen haar. We gaan allemaal aan de keukentafel zitten. Ik help mijn moeder nog even met koffie zetten en ik snij een taart aan. Ik en mijn moeder zetten alles op de tafel neer. Ik ga naast Liam zitten and butterflies they come alive. (Even een link naar This town van Niall. Blijf streamen!). Ik voel de spanning. "Dus welke studies gaan jullie volgen?" Vraagt de vader van Liam. "Ik ga voor de zorg, ik wil graag arts worden." Zegt Zayn. "Ik ga voor psychiologie." Antwoord ik. Ik kijk in Liam zijn mooie bruine ogen. "En jij?" Vraag ik aan Liam. "Ik ga de muziek wereld in. Ik wil heel graag zanger worden." Na een tijdje gepraat te hebben lopen Liam, Zayn en ik naar boven.

Harry Styles

Ik ben vandaag niet van plan mijn bed uit te komen. Ik mis Louis nu al, ookal ken ik hem niet echt goed. Ik hoor dat de cel open gaat, maar ik kruip nog verder onder de dekens. "Harry, ik merk dat het lastig voor je is. Dat Louis weg is." Hoor ik een bekende vrouwlijke stem zeggen. Ik draai mezelf om en ik kijk nu recht in de ogen van Lisa. "Ik heb besloten dat ik je schilderij wel naar Louis wil brengen, als jij dat goed vind." Gaat Lisa verder. Ik knik en ik voel dat er een traan over mijn wang heen glijd. "Wil je zeggen dat ik dankbaar ben voor dat hij mij heeft geholpen?" Vraag ik hoopvol. Lisa knikt en ze verlaat mijn cel. Ik draai me weer om en kruip weer onder de dekens.

Louis Tomlinson

We praten over hoe veel zin we hebben in de studie, maar dat we elkaar wel heel erg gaan missen.TRING TRING. Hoor ik opeens. Ik hoor dat mijn moeder de deur open doet. "Louis!" Schreeuwd ze naar boven. "Ik kom zo terug jongens." Zeg ik snel tegen Liam en Zayn. Ze knikken en ik loop naar beneden. Ik zie Lisa staan. "Hoi Lisa." Zeg ik vrolijk." "Hoi Louis, als eerst gefeliciteerd met je diploma." Dankjewel Lisa." Antwoord ik. Ze geeft een kado aan mij. "Dankje." Zeg ik. "Ik moet nu snel weer gaan, maar gefelicteerd." Zegt Lisa. "Oké, doei." Zeg ik voor dat ik de deur sluit. Ik loop met het kado naar boven. "Oeee. Maak open." Zegt Zayn zodra hij mij ziet. Er zit nog een kaart op het kado geplakt. Die maak ik eerst open. "Lees eens voor." Zegt Liam nieuwschierig.
Lieve Louis,
Gefeliciteerd met je diploma.
Groetjes Lisa
------------------
Lieve Louis,
Je hebt mij heel erg geholpen, vandaar dit kado.
xxx Harry.
Als ik het heb voor gelezen maak ik het kado open. Het schilderij zit erin. Het schilderij dat op tv was. Het is prachtig! Ik til het schilderij op en er valt nog een foto van Harry uit. Deze is voordat je altijd  kan herinneren wie ik ben en hoe goed je mij geholpen hebt. Staat er achter op de foto. Een eenzame traan rolt over mijn wang. "Gaat het?" Vraagt Liam. "Ja." Zeg ik snel terwijl ik de traan ruw weg veegt. Ik kijk nog een keer in de ogen van Liam en dan Harry zijn foto. Ik heb me vergist. Harry is the one!

----Heyyyyyyyyyyyyyy,
Je kunt Sunshine van Liam Payne nu op youtube en spotify streamen.
Laten we er een nummer 1 hit van maken!
Om 17:30 is Liam ook life op youtube!
#proudofliam
Dit weekend kan ik waarschijnlijk niks publiceren!!
Dusss alvast gefeliciteerd Liam met sunshine en voor zondag je 28ste verjaardag!!!!
Love yaaa alllll!!!!
Comment
Vote
Share
Follow
Alvast bedankt!!!
Byeeeeeeeeeeeee!

De knappe crimineelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu