Deel 14

81 3 1
                                    

Louis Tomlinson

Ik word wakker door het licht dat mijn kamer in schijnt. De date gisteren met Isa was geweldig! Ik ga douchen, ik kleed me aan en ik loop naar beneden. Mijn moeder is ook al beneden en we ontbijten samen. Het is eigenlijk meer een brunch, want het al 1 uur. Ik besluit na de brunch Isabella te bellen. "Hoi Lou." Hoor ik haar zeggen. "Hoi Isa. Ik wou nog even zeggen dat ik het gisteren echt leuk vond!" Zeg ik entausiast. "Ik mis je serieus nu al!" Zegt Isabella. "Ik jou ook." Zeg ik terug. Na nog even gebeld te hebben hang ik op.

* 4 jaar later*
(Sorry voor het grote tijds gat!)

Louis Tomlinson

Na al die jaren school, eindlijk een solicitatie gesprek gehad. Het ging geweldig! Ik heb gesoliciteerd bij een kliniek voor mensen met zelfmoordnijgingen. Ik wil mensen echt graag helpen! Als ik de deur van mijn huis open doe zie ik Isa op onze bank zitten. Ik geef haar een kus en ik ga naast haar zitten. "En waar is onze zoon?" Vraag ik. "Harry ligt boven te slapen."  Ik knik. Isa is eerder gestopt met school vanwegen ze zwanger was geraakt. Ik voel me nog steeds best schuldig! Maar nu hebben we wel een hele knappe zoon. Hij is nu één jaar en hij betekent veel voor mij. Ik loop naar de koelkast en ik zie dat de cola op is dus ik besluit om naar de supermarkt te gaan. "Ik ben even cola halen Isa." Zeg ik. "Is goed lieverd." Antwoord ze. Wat is ze toch lief. Ik stap mijn auto in en ik rij naar de supermarkt. Wat heb ik toch geluk met mijn prachtige zoon en vriendin. Ik loop de supermarkt in en ik ga naar de frisdrank afdeling. Één man met zwart gekruld haar staat voor de cola dus ik zeg: Ehm...meneer mag ik er misschien even bij." "Natuurlijk."Antwoord hij en hij kijkt om. "H-Harry."  Stotter ik. "Louis." Zegt Harry. Ik krijg gelijk het geweldige gevoel terug. "Hoe gaat het met je?" Vraagt Harry. "Ja goed en met jou?" "Ja ook goed. Alleen kon ik maar niet stoppenn met denken aan jou. Zegt Harry. Ik lach verlegen, omdat ik niet zo goed weet wat ik moet zeggen. Na een tijdje praten, hebben we nummers uitgewisseld en pak ik de cola. Ik reken af en ik loop de winkel uit. Als ik in de auto zit rij ik naar huis. Wtf! Ik heb zo'n geluk met zo'n geweldige vriendin, maar ik houd nog steeds van Harry. Dit is zo ingewikkeld. Als ik thuis ben schenk ik wat cola in en ik ga naast Isa op de bank zitten. Ik voel dat mijn telefoon trilt. Harry. "Ik moet deze even nemen." Zeg ik en ik loop naar de gang. "Hoi, met Louis." "Hoi Louis, ik weet dat we elkaar al heel erg lang niet gezien hebben als we net niet mee tellen, maar ik kan maar niet stoppen met aan je denken. Dus wil je misschien één keer met mij uit?" Hoor ik Harry zeggen. Shit, natuurlijk wil ik dat, maar ik heb een gezin. Kut! "Sorry Harry, maar ik heb een vriendin en een zoon." Zeg ik voorzichtig. "Oké, maakt niet uit. Ik moet gaan doei." Ik hoor dat zijn stem breekt en voor dat ik doei terug kan zeggen heeft hij al opgehangen. Shit!

~~Heyyyyyyyyyy!
Vote
Comment
Follow
Share
Alvast bedankt!!!
Byeeeeeeeeee~~

De knappe crimineelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu