Deel 4

96 4 0
                                    

Harry Styles

Ik word wakker en ik zie dat een bewakker eten op een papiere bordje naar binnen schuift. Ik pak het op en ik ga aan het kleine bureautje zitten dat in mijn cel staat. Ik eet het eten op en ik ga op mijn bed zitten. Niet veel later begin ik na te denken over mijn plannen in deze kliniek: Ik willde echt beter worden. Misschien zou ik dan ooit nog die jongen met die mooie, heldere, blauwe ogen tegen komen. Ik hoop het!

Louis Tomlinson

Ik wordt wakker van een zoemend geluid. Ik sla op mij wekker en ik kreun. Waarom de fuck heb ik ook al weer mijn wekker gezed? Oow shit! Stage! Ik stap uit bed en ik ga douchen. Als ik beneden kom ga ik eten en ik fiets naar school. Op het schoolplein staan Liam en Zayn al op mij te wachten en we lopen samen naar binnen.
"En de laatste stageplek voor TBS gaat naar Louis Tomlinson." Hoor ik de docent zeggen. "Dankuwel." Zeg ik rustig, maar vanbinnen spring ik een gat in de lucht. "Jullie gaan vandaag in een lokaal in de school zitten. Het beroep staat groot op de deur, dan weet je waar je moet zijn. Daar krijg je uitleg." Zegt de docent. Iedereen loopt de klas uit. Ik ben uit onze klas de eenige die ging voor TBS, maar dat betekend dat er minder word gekloot. Ik vind dit best belangerijk, aangezien dit over mijn toekomst gaat. Ik open een deur waar groot op staat: TBS. Ik loop naar binnen en ik zie dat er al een paar kinderen zitten. Ik ga alleen aan een tafel zitten. Als iedereen binnen is begint een vrouw te praten: "Hallo iedereen, ik ben Emma en ik werk in de TBS kliniek waar jullie stage gaan lopen. Dit werkt als volgt. Jullie gaan eerst een dag meelopen bij alle functies en jullie krijgen daar dan meer uitleg over. Dan laat je aan ons jouw top 3 functies weten. Wij proberen jouw natuurlijk bij jouw eerste keus neer te zetten, als dit niet lukt krijg je dus je 2e keus of misschien wel je 3e keus. Als je het goed doet en open staat om nieuwe dingen te leren, mag je zeker stage blijven lopen. Als je het verkloot, kan je naar huis gaan. En als laatste: als wij zien dat een andere functie beter bij jou past, loop je daar stage. Duidelijk?" Iedereen knikt. "Ik ga nu jullie planning uitdelen en daar staat ook de locatie van het gebouw op." Zegt Emma. "Oow ja, nog iets belangerijks, Jij loopt in je eentje met iemand mee. Zo voorkomen we gekloot en dit zorgt er ook voor dat er geen groepsdruk is. Je bent dus vrij om vragen te stellen. Zijn er nu nog vragen?" Vraagt Emma. Niemand steekt zijn/haar hand op. "Oké, dan verwacht ik jullie morgen om half 9 bij de TBS kliniek zijn. Jullie mogen gaan." Zegt Emma. Ik loop de klas uit en ik fiets naar huis. Als ik thuis kom wil ik het goede nieuws aan mijn moeder vertellen. Ik doe de deur open en ik roep: "Mam!" Maar ik krijg geen antwoord terug. Ik zoek haar overal, tot ik een briefje op de eettafel zie liggen: "Hey Boo Bear, Ik ben even weg. Ik kom vanavond laat pas thuis, dus bestel maar pizza ofzo. Er ligt wat geld in de keuken. xx Mama" "Top" Zucht ik.

Harry Styles

Ik lig op mijn bed. Ik ben aan het fantaseren hoe het zou zijn als ik met de eene jonge was. Hoe goed zou hij zijn? Vast perfect! Mijn fantastische fantasie word verbroken door een vrouwe stem. "Harry, morgen zijn er stagiaires, dus gedraag je. Je hebt morgen ook je eerste gesprek met de psycholoog, dus bereid je voor op een misschien emtioneel gesprek." Ik knik naar de vrouw en ze loopt weg. Wat is dit nou weer? Ik en emotioneel. Ik was wel de gevaarlijkste crimineel van de wereld. Oké, misschien moet ik dit niet al te trots zeggen. Rattel ik door in mijn hoofd. Ik ga weer liggen en ik verveel me dood!

---Heyyyy, bedankt voor de Votes!!!
Ik heb nog niet echt veel lezers, maar ik wil de mensen die dit lezen, bedanken voor het lezen van mijn boek!
Ik hoop dat jullie dit een leuk boek vinden!
Vote
Follow
Share
Comment
xx

De knappe crimineelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu