Deel 16

88 3 0
                                    

Harry Styles

Gisteren was echt super gezellig! Misschien ga ik vandaag wel langs Louis, want we hebben elkaar ons adres gegeven. Nee, laat maar, Isabella. Kut Isabella! Het is ochtend en ik kan alleen maar aan Louis denken. Ik besluit om te gaan douchen. Als ik klaar ben ga ik ontbijten. Ik heb net mijn eerste broodje gesmeerd en dan gaat de bel. Wie stoort mij nou weer zo vroeg in de ochtend. Ik zie dat Louis voor de deur staat. Wat doet Louis nou weer hier? Ik doe de deur open. "Hoi Louis." Zeg ik enthousiast. "Hoi." Zegt Louis met een zucht. Ik kijk hem bezorgd aan. "Kan ik binnenkomen?" Vraagt hij. Ik knik en ik houd de deur open. "Ga zitten." Zeg ik terwijl ik naar de bank wijs. Ik ga naast hem zitten en ik kijk Louis aan. Ik verdrink weer in die helder blauwe ogen. "Hazz." Begint Louis. "Ik heb het uitgemaakt met Isabella, want ik houd van je Hazza." Ik kan we een gat in de lucht springen. Ik geef hem snel een knuffel. Hazza, Isabella houd het huis, want haar ouders betaalde een groot deel van de belasting. Mijn moeder wil mij geen onderdak bieden, omdat ze weet dat ik van jou houd. Ze wil geen kind dat bi is en ze wil geen kind dat van een oud-crimineel houd. Het is misschien  veel gevraagd, maar kan ik bij jou intrekken. Ik kan gewoon de helft van de belasting betalen." Wauw, wat veel gevraagde, maar ik doe alles voor Louis! "Natuurlijk." Zeg ik. Hij geeft mij een kus. Zijn zachte lippen voel ik tegen de mijne aan. "Sorry." Hoor ik Louis opeens zeggen. Ik trek Louis naar mij toe en ik geef hem een kus. "Geen sorry" Zeg ik bijdehand. Louis en ik besluiten een kamer en bed te delen, dus we pakken zijn spullen uit en we leggen zijn kleren in mijn kast. "Wil je om 5 uur mee naar hat kinderdagverblijf?" Vraagt Louis. "Kinderdagverblijf?" Vraag ik. "Ja, dan dan kunnen we samen Harry ophalen." Zegt Louis. "Ik ben gewoon hier hoor." Zeg ik verward. "Ik heb mijn zoon naar je vernoemd Hazz." Zegt Louis verlegen. "En ik mag hem ontmoeten?" Vraag ik verbaasd. "Ja, ik vertrouw je." Zegt Louis. "Ik wil kleine Harry graag ontmoeten Lou. Zullen we nu een film kijken Tommo?" Vraag ik. Louis knikt en we gaan samen naar beneden. Louis zoekt een fil uit terwijl ik twee glazen cola inschenk. Ik loop naar Louis toe die inmiddels een romantische film op heeft gezet. Ik ga naast Louis op de bank zitten. Ik leg langzaam mijn hoofd tegen de bank leuning en ik leg mijn benen achter Louis neer. Louis gaat langzaam bij mij liggen en ik houd hem stevig vast. Ik wil hem nooit meer loslaten. Na de film valen we samen op de bank in slaap. Als we wakker worden praten we nog even en dan gaan we naar het kinderdagverblijf. "Papa!" Schreeuwt kleine Harry terwijl hij naar Louis rent. Louis tilt Harry op. "Wie is dat papa?" Vraagt Harry. Dat leg ik thuis uit. Oké lieverd?" Zegt Louis. We gaan naar huis en we bestellen pizza. "Harry, ga even zitten." Zegt Louis. "Ik of Harry?" Vraag ik. "Harry." Lacht Louis. Harry gaat op Louis zijn schoot zitten en ik ga naast hun zitten. "Mama en ik zijn niet meer verliefd op elkaar. Ik ben verliefd op Harry." Zegt Louis. "Maar papa, je kan toch helemaal niet op mij verliefd zijn." Zegt kleine Harry. "Nee Harry." Lacht Louis. "Ik heet ook Harry en ik ben ook verliefd op jouw papa." Zeg ik tegen Harry. "En mama dan?" Vraagt Louis. "Ik woon nu bij Harry, dus je bent deze week bij mij en volgende week bij mama." Oké papie." Antwoord Kleine Harry. "Wil je wat ranja?" Vraag ik aan Harry. "Jaaaaa!" Roept hij. Ik loop naar de keuken en ik pak wat ranja voor Harry. Ik ga weer op de bank zitten. "Ik ga even naar de toilet." Zegt Louis. Louis gaat naar de toilet. "Mag ik bij jou op schoot?" Vraagt Harry. "Natuurlijk mag dat. Ik til hem op en ik zet hem op mijn schoot. Hij geeft mij een dikke knuffel. Ik knuffel hem terug.

Louis Tomlinson

Ik kom terug van de wc en ik zie dat mijn Harry's aan het knuffelen zijn. Dit is wat ik altijd al wil, Harry als man en een kind. Het liefst heb ik natuurlijk een kind met hem, maar... Ik voel mijn telefoon trillen. Isabella. Shit. Ik neem snel op. "Hoi met Louis." Zeg ik. "Hoi Lou, kan ik even langs komen, ik mis je." Zegt Isa. "Nee Isa, ik woon nu bij Harry en ik houd van hem." Ze heeft opgehangen, top. Ik loop de kamer weer in en we gaan de pizza eten.

~~Heyyyy, ik weet niet wanneer er een nieuw deel komt. Ik hoop dat ik snel weer een nieuw deel kan publiceren!
Vote
Comment
Follow
Share
Alvast bedankt♡

De knappe crimineelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu