Louis Tomlinson
Ik zit weer op mijn fiets, opweg naar huis. Ik kan het beeld van de bloedende Harry niet uit mijn hoofd krijgen. Ik wou dat ik voor altijd bij hem kon blijven, maar helaas. Als ik thuis aankom kijkt mijn moeder mij boos aan. "Wat denk jij wel niet?! Zomaar weg fietsen van school! Waar ben jij geweest?!" Schreeuwt mijn moeder." Ik merk dat er een eenzame traan over mijn wang glijd. "M-m-mam, h-het spijt me heel erg." Zeg ik. Mijn moeder kijkt mij nog steeds boos aan. "Waar ben je geweest jongeman?!" "Bij Harry, hij was...hij was helemaal bebloed." "Dus, je bent zijn psychioloog niet meer. Wat boeit jou dat nou?" Hoor ik mijn moeder zeggen. "Hij is een crimineel!" "Mam, ik hou verdome van die jonge. Hij is mijn alles. Ik zou alles voor hem doen, omdat ik fucking veel van hem hou!" Schreeuw ik. Ik ben zo boos het is niet te omschrijven! "Je kan niet van hem hoeden je bent niet gay." Hoor ik mijn moeder zeggen. Wauw dat doet pijn. "Nee mam, ik ben bi." Zeg ik rustig. "Dat ben je niet jij valt op meiden en alleen meiden. Is dat duidelijk?" Zegt mijn moeder. Is dit echt mijn moeder? "Nee, dat is niet duidelijk, ik hou van Harry en die gevoelens kan ik niet veranderen." "Wat denk jij wel niet, naar je kamer en wel nu! Roept mijn moeder. Ik ren snel mijn kamer in en ik barst in tranen uit. Ik weet niet wat ik moet doen ik voel me hopeloos. Ik ga mijn bed in en ik val in slaap. De volgende ochtend word ik wakker door het geschreeuw van mijn moeder. "Louis, opstaan, je moet naar school!" Ik stap mijn bed uit en ik maak mezelf klaar. Ik eet wat en ik ga naar school. Na school ga ik weer naar huis.
* 1 jaar later *
Louis Tomlinson
Ik zit weer in de les, deze studie word maar interesanter en interesanter. Na de les ga ik nog even naar de kantine van de school. Ik ga zitten en na een tijdje komt er een meisje van ongeveer mijn leeftijd tegenover mij zitten. "Hey, ik ben Isabella." "Hoi ik ben Louis." Antwoord ik haar. "Ik zie je al een tijdje zitten, dus wil je een keer met mij uit?" "Ja, is goed." Antwoord ik entausiast. Ik moet Harry toch achter mij laten. Ik heb hem bovendien al één jaar niet gezien. "Kan je dit weekend?" Vraagt Isabella entausiast. Is ze is best cute! "Ja hoor!" Zeg ik gelijk. "Oké, zie je dan." Zegt ze terwijl ze glimlacht. Haar glimlach is ook mooi. "Tot dan!" Roep ik haar achterna. Met één glimlach op mijn gezicht ga ik naar huis. Als ik thuis ben stop ik mijn handen in mijn jaszak om de huis-sleutel te vinden. Ik vind behalve de sleutel ook een briefje. Het telefoonnummer van Isabella. Ze heeft ook nog lef. Ik doe mijn jas uit en ik stuur Isabella een appje.
I: Isabella Y: You
Y: Hoi, Isabella dit is Louis!
I: Heyy, Louis, je hebt mijn nummer gevonden! XX
Y: Ja klopt! Wat is je aderes? Dan haal ik je morgen om half 6 op! XX
I: Mijn Aderes is 2 Arondale Avenue. Ik reseveer wel ;) xx
Y: Is goed! xx
Die volgende dag word ik pas om rond 12 uur wakker. Ik stap lekker onder de douch. Als ik klaar ben trek ik een trainigspak aan. Ik loop naar beneden. "Goedenmorgen Lou." Het is nu ongeveer één jaar geleden, maar ik kan nog steed niet begrijpen waarom ze mij niet accepteerd hoe ik ben. "Ik ga zo uit eten." "Wie mag het gellukige meisje zijn?" Vraagt mijn moeder. "Isabella." Antwoord ik haar. "Ik zei het toch Lou, Harry was gewoon een fase. Je valt alleen op meide."Hoor ik mijn moeder zeggen. Ik kan mijn oren niet geloven. Ik probeer het te negeren, maar ik loop snel naar boven, omdat ik anders echt ontplof. Ik lig op mijn bed en ik scrol wat op instagram. Shit!! 5 uur. Ik sta op en ik doe nette kleren aan, Ik fatsoeneer mijn haar en ik loop naar beneden. "Mam, mag ik de auto lenen?" "Ja, hoor." Zegt mijn moeder. Ik pak de auto-sleutels en ik rij naar Isabella toe. Ik stap uit en ik loop naar haar voordeur toe. "Hoi." Zeg ik. "Heyy." Hoor ik Isabella zeggen. "Mag ik misschien rijden?" Vraagt ze. "Ehm, natuurlijk." Ik geef haar verbaasd de auto-sleutels en we stappen in. We komen aan bij een klein restaurantje. We gaan aan een tafel zitten en we bestellen wat drinken. Ze ziet er prachtig uit in die jurk en haar haar zit ook prachgtig. We praten over ons personlijke leven, maar ik laat Harry onbesproken. Na dat we hebben gegeten breng ik haar terug naar huis. Het was super gezellig. Als we bij Isa's huis aangekomen zijn zeggen we dag voor de voordeur. We kijken elkaar recht in de ogen aan. Ik voel een warm gevoel in mijn buik en voor dat ik het weet voel ik 2 zachte lippen op de mijnen. Als de kus stopt zeg ik gedag en ik rij naar huis.
~~Heyyyyyyyyyyy,
Ik ga vanavond naar Louis zijn Away From Home Livestream kijken. Ik heb er echt super veel zin in!!!
Kunnen jullie mijn fanacc op instagram volgen? Dat zou heel fijn zijn. Ik post updates en andere dingen over One Direction.
Gebruikersnaam: 1d.fanacc.updates
Alvast bedankt!!
Follow
Comment
Share
Vote
Byeeeeeeeeeee~~
JE LEEST
De knappe crimineel
FanfictionLouis is een knappe jongeman. Hij is 16 jaar. Louis komt erachter dat een zware crimineel vrijgekomen is, maar hij had nooit verwacht dat hij naar het dorpje zou komen waar Louis woont. Er vind een aanslag plaats op zijn school en als Louis de crim...