Deel 15

85 3 0
                                    

Harry Styles

Dus wil je misschien één keer met mij uit?" Vraag ik. Ik hoor niks aan de andere kant van de lijn. Het maakt mij zenuwachtig. "Sorry Harry, maar ik heb een vriendin en een zoon." Hoor ik Louis zeggen. Ik breek maar ik probeer het te verbergen. "Oké, maakt niet uit. Ik moet gaan doei." Zeg ik en ik merk dat mijn stem midden in de stem breekt. Ik hang snel op voor dat ik begin te huilen. Ik plof op de bank en ik zet de tv aan. De tranen lopen over mijn wangen. Ik heb zo hard gewerkt om vrij te komen en nu wijst hij mij vol af. Ik zal nooit meer van iemand houden dan dat ik van hem houd. Ik loop naar de koelkast en ik pak een paar biertjes. Ik loop terug naar de bank en ik maak de biertjes open. Ik kijk naar de tv. Twee jongens zoenen elkaar en in mijn fantasie zijn Louis en ik dat. Ik laat perongeluk één van de bierflesjes vallen. Ik zie de groene, doorzichtige scherven. Ik pak er een op en ik voel aan de scherpe rand van het glas. Een traan komt er op. Ik breng het scherfje naar mijn pols en ik maak ik snee. Het brand, maar het boeit me niet. Het bloed stroomt er uit. Ik maak nog een snee, maar nu onder de andere. Na een tijdje zit mijn hele onder arm onder de sneeën. Sommigen bloeden erg en anderen bloede niet. Ik begin met het maken van een nieuwe snee in mijn andere pols. *Tring Tring.* Ik schrik van het geluid en ik schiet uit. Er komt nu heel veel bloed uit mijn pols. Ik pak mijn telefoon en snel neem ik op. "Met Harry." Zeg ik. Ik loop naar de keuken om keukerol te pakken voor mijn arm. "Met Louis." Hoor ik aan de andere kant van de lijn. Shit, deze had ik niet moeten opnemen. "Misschien kunnen we morgen afspreken, dan ben ik vrij." Zegt Louis. "En je gezin dan?" Vraag ik. "Ik leg je alles uit, dat beloof ik." Zegt Louis. "Is goed, half 2 in het park?" Vraag ik. "Ja is goed." Hoor ik Louis zeggen. Hij zegt doei en hij hangt op. Ik ben een beetje verward. Hij heeft een kind en een vriendin. Misschien wil hij zeggen dat ik uit zijn buurt moet blijven. Of misschien wil hij gewoon als vrienden afspreken. Het bloed is inmiddels opgedroogd, dus ik spoel mijn arm af. Ik ruim de bierflesjes en de glasscherven op. De vloer, waar bloed op ligt maak ik schoon en ik besluit wat te gaan eten. Na het eten ga ik naar bed.

*De volgende ochtend*

Ik word blij wakker en ik loop gelijk naar de douch. Als ik klaar ben kleed ik mij aan en ga ik ontbijten. Altijd als ik ontbijt voel ik me alleen, omdat niemand met mij ontbijt, maar vandaag is anders. Ik heb er zo veel zin in. Ik besluit even naar de supermarkt te gaan om wat te kopen voor in het park. Ik koop wat druiven, chips en wat cola. Ook neem ik wat plastic bekers mee. Als ik thuis ben doe ik alles in een tas een ga ik tv kijken. Als het kwart over één is pak ik de tas en stap ik op de fiets. Ik ben super zenuwachtig. Ik hoop echt niet dat hij mij nooit meer wil zien. Ik heb hier zo hard voor gewerkt. Ik zou daadwerkelijk alles voor hem doen. Als ik aankom zie ik Louis al op een bankje zitten. Ik zet mijn fiets neer en ik ga naast hem zitten. "Hey." Zeg ik verlegen. "Hey." Zegt hij terug. Ik heb wat te eten en drinken mee genomen.¨ Zeg ik terwijl ik de fles cola pak en de plastic bekertjes. "Cola?"Vraag ik. Louis knikt. "Harry, ik moet je wat vertellen." Hoor ik Louis zeggen. Ik wacht in spanning af. "Ik dacht altijd dat jij de ware was, maar toen ontmoete ik Isabella. Ik heb nu zelfs een zoon. Maar toen ik jou zag in de supermarkt voelde ik het weer. Jij zult altijd de ware zijn. Ik heb zelfs mijn zoon, Harry genoemd. En nu heb ik een vriendin. Als ik kon kiezen was ik bij haar weggegaan en zou ik alles doen om een relatie met jou te krijgen, maar ik heb een zoon. Ik kan hem dat niet aan doen." Ik voel vreugde en verdriet tegelijk. Ik geef Louis snel een knuffel. Elk stukje huid dat hem aanraakt begint te tintellen. Ik houd van hem. We blijven nog even praten over van alles en nog wat. Maar na een tijdje moet Louis gaan om te eten met zijn vriendin en zoon. Dit was de beste dag van mijn leven. Louis is nog steeds verliefd op mij!

~~Heyyyyyyy, hier weer een nieuw deel!
Vote
Comment
Follow
Share
Alvast bedankt!!!!!
Byeeeeeee~~

De knappe crimineelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu