Louis Tomlinson
Ik word wakker door het licht en ik zie dat de Harry's al uit bed zijn. Ik loop naar beneden om te kijken of ze daar zijn. Hazza heeft de tafel klaargemaakt en Harry komt op mij afgerent. "Papa, we hebben croissantjes voor je gemaakt. Ik mog ook maken!" Roept hij uit. "Dat is lief van jullie lieverd." Zeg ik. Ik til Harry op en ik geef hem een kus. Daarna gaan we allemaal aan tafel zitten. Als we klaar zijn met eten kijk ik even op mijn telefoon. Ik heb een melding gekregen van het nieuws. "Een jonge vrouw heeft zelfmoord gepleegd, omdat ze werd afgewezen door de vader van haar kind. Dit verteld de moeder van het slachtoffer, haar naam is Isabella." Kut! Ik loop naar de keuken. Ik zet mijn handen in mijn haar. "Kut, kut, kut." Fluister ik. Ik voel op eens twee sterke armen om mij heen. Ik pak de armen snel en ik druk ze nog dichter tegen mij aan. "Het komt goed babe." Zegt Harry. Ik geef hem snel een kus. Ik wil hem om toestemming vragen, maar dat doe ik toch maar niet i.v.m kleine Harry. "Laten we het Harry vertellen." Zeg ik. Hazza knikt en we lopen naar Harry toe. We gaan op de bank zitten en ik klop op mijn schoot van: kom bij me zitten. En dat doet Harry. "Lieverd, we gaan niet meer naar mama toe." Begin ik. Ik begin te trillen van paniek. Hoe zou hij reageren? Ik merk dat Hazz mijn hand pakt en hij fluistert: "Je kunt het Tommo." "Mama leeft leeft niet meer." Zeg ik gebroken. "Papa niet huilen. Gaan jullie dan voor mij zorgen." Zegt Harry als hij mij knuffelt. "Ja dat doen wij, samen." Hoor ik Harry zeggen terwijl hij ons ook Begint te knuffelen. "Ik heb een goed idee. De opslag kamer gaan we omtoveren tot een kamer voor jou Harry." Hoor ik Harry zeggen terwijl Hazza, Harry in zijn buikje prikt. "Echt waar?" Vraag ik verbaasd en blij tegelijk. Harry knikt. Kleine Harry geeft Harry een knuffel als hij opstaat en hij zegt: "Dankjewel Papa Harry." Harry kijkt mij blij aan met een gezicht dat zegt: Omg, je kind heeft mij Papa genoemd! Ik knuffel ze en daarna gaan we douchen en aankleden. Als we klaar zijn, gaan we met zijn 3e naar de opslag kamer. De kamer heeft een middelmatige grote. We beginnen met alles uit de kamer te halen en daarna gaat Harry kijken wat hij nog wilt houden en wat niet. "Ik ga even naar de wc." Zegt Harry. Ik knik en ik ga verder met spullen weg halen. Na dat ik een paar spullen heb weggehaald zie ik een tekening. Er staat een datum bij. Toen hielp ik hem nog. De tekening was verouderd, dat was duidelijk te zien. De tekening is een portret van mij, met grote rode letters erop: "IK HAAT JE." Deze letters waren niet vervaagd, dus ook niet zo oud. Er loopt een traan over mijn wang en het valt op de tekening. Ik til kleine Harry op en ik loop snel het huis uit. Wat dacht ik wel niet. Een aardige jongen die daadwerkelijk van mij houd? Dat is veel te mooi om waar te zijn. "Wat gaan we doen?" Vraagt Harry als we op een bankje in het park zitten. "Niks Harry, we gaan hier gewoon even zitten." Ik ben nu officieel dakloos, fijn.
Harry Styles
Ik kom terug van de wc en ik zie de jongens niet. Opeens valt mijn oog op een tekening die ik had gemaakt toen Louis mij hielp. Ik had er "Ik haat je" op geschreven toen Louis nog met Isabelle ging, omdat ik zo hard had gewerkt voor hem en hij gewoon verder was gegaan met zijn leven. Ik houd van hem en ik kan niet zonder hem. Ik besluit hem te bellen, maar hij neemt niet op. De tranen lopen over mijn wangen. Het park! Misschien is hij daar. Ik ren zo snel mogelijk naar het park en ja hoor daar zijn ze. Ik kniel voor Louis neer en hij wil weg lopen. Ik pak snel zijn hand en ik zeg: "Het spijt me zo erg, ik houd van je. Ik had mijn boosheid nooit op jou af mogen regeren. Het spijt me." "Ik wil niet dat mijn hart nog een keer gebroken word Hazz." Snikt Louis. "Dat snap ik, ik wil ook niet dat mijn hart weer gebroken word. Ik zal nooit meer je hart breken schat, ik wil hem helen! Ik geef hem een knuffel en ik heb hem overtuigd. We gaan met zijn drieën weer naar mijn huis en we maken de kamer verder leeg.
~~Heyyyy,
Happy birthday to Nialler!!🥳🥳❤
Vote
Comment
Follow
Share
Alvast bedankt!!!♡~~
JE LEEST
De knappe crimineel
FanfictionLouis is een knappe jongeman. Hij is 16 jaar. Louis komt erachter dat een zware crimineel vrijgekomen is, maar hij had nooit verwacht dat hij naar het dorpje zou komen waar Louis woont. Er vind een aanslag plaats op zijn school en als Louis de crim...