Medya: Azra1 Hafta Sonra
Bazen neden diyorum? Neden bu kadar erken kaldırılıyorum. Hayır tatile gidiyoruz zaten öğlen gitsek ne olacak ki?
"Hadi ufaklığım kalk. Ben bavulları aşağıya indiriyorum. Geldiğimde hazırlanmış ol" Diyip odamdan çıktı Aras. Oflayarak yatağımdan kalkıp banyoya gidip işlerimi hallettim. Dolabımın kapaklarını açtığım sırada Aras içeri girdi.
"Hadi ufaklık hazırlanmadın mı daha?"
"Tamam 5 dakikaya hazırım" Aras başıyla onaylayıp odamdan çıktı. Tekrar dolabıma bir göz gezdirip kot şortumu üstünede beyaz V yaka salaş bir t-shirt giydim. Saçımı da yukarıdan yarım bir topuz yapıp güneş gözlüklerimi takıp aşağıya indim.
"Ay annecim dikkat edin kendinize gidince arayın habersiz bırakmayın beni tamam mı kuzularım? Oğlum sende dikkatli kullan arabayı, kardeşine de kendine de dikkat et" Dedi annem.
"Hadi bakalım çocuklar allaha emanet olun" Dedi babam. Ikisini de öpüp arabaya bindik.
"Kim bizimle birlikte gidecek?"
"Rüzgar ve Azrayı biz alacağız, ebrar ve çınarı da miray alacak" Yüzümü sarkıtarak başımı salladı. Azra 1 haftadan beri rüzgarı sorup duruyordu. Bende her seferinde tersliyordum. Kesin bu sefer de rüzgara takacaktı kafayı. 5 dakika sonra rüzgarı almıştık.
"Günaydın" Diyerek bindi arabaya.
"Günaydın kardeşim"
"Günaydın" Dedim gülümseyerek. Miray abla da ebrar ve çınarı almış bizi takip ediyorlardı. Hep birlikte azrayı almaya gidiyorduk. Yaklaşık 20 dakika sonra teyzemlerin evinin önünde durmuştuk. Herkes arabadan indi. Fakat akın yoktu.
"Akın nerede?" Diye sordum.
"Arabada uyuyor" Dedi miray abla.
"Bacaklarım uyuştu resmen ya. Bir insanın kafası bu kadar mı ağır olur?" Diye isyan etti ebrar. Hepimiz güldük. Arasla birlikte zili çalmaya gittik. Miray abla, çınar, ebrar ve rüzgar arabaya yaslanmış bizi bekliyorlardı. Zili çaldım. Kapıyı teyzem açtı.
"Hoşgeldiniz çocuklar" Dedi gülümseyerek. Teyzeme sarıldım.
"Güzel kızım nasılsın?"
"Iyiyim teyzem sen nasılsın?"
"İyiyim bende. Aras sen nasılsın oğlum?"
"Iyi işte teyzem nasıl olsun. Azra nerede?" İçeri baktığımda azra bavullarını ittirmeye çalışıyordu.
"Ay yakışıklı yardım eder misin? Taşıyamıyorum" Tamı tamına 3 büyük bavul ve 2 tane küçük çantası vardı. Ebesinin nikahı ama!
"E azra az gelmiş bunlar sana nasıl sığdırdın eşyalarını bu bavullara?" Diye sorarken ben aras çoktan azraya yardım etmeye gitmişti.
"Ay bebeğim ben dedim anişkoma yetmez diye o kızdı bana" Dedi dudağını sarkıtıp.
Teyzem başını olumsuzca sallayıp bana baktı. Hayır anlamıyorum teyzem çok tatlı bir kadındı onu da annemden ayırmazdım ama bu kız bu kadından nasıl çıktı? Huyları gram benzemiyor. Bavulları dışarı çıkartıp arabaya yerleştirirken bizimkilere baktım. Hepsinin ağzı açık bakıyordu.
"Hadi kuzularım dikkat edin kendinize arayın beni tamam mı?"
Teyzeme başımı sallayıp sarıldım. Azra ve aras da sarıldıktan sonra arabalara doğru ilerledik.