~8.BÖLÜM~

18 6 0
                                    


*****

"Bu planları gerçekten uygulayacak mısınız?" Diye sordu korkuyla Akın.

"Alya ve Ebrar onlar. Ne yapacakları belli olmaz" Dedi çınar.

Güldük. Sipariş verdiğimiz sodalarımız gelmişti. Akınla aynı anda bir yudum aldık ki kapıdan yanımıza doğru gelen el ele tutuşmuş Miray abla ve Aras'ı görmemizle ağzımızdakileri aynı anda puskurttuk. Yarısı boğazıma kaçtığı için öksürmeye başladım. Öksürdüğümü gören Aras hızlı adımlarla yanıma geldi.

"Abiciğim iyi misin?" Dedi telaşla. Başımı salladım

"Akın seni gebertecegim üstümü yapış yapış yaptın. Hayır git başka bir yere püskürt niye üstüme püskürüyorsun?" Dedi sinirle ebrar.

"Ben burda ölüyorum sen hala üstüm diyosun. Abla?" Dedi akın miray ablaya bakarak.

"Durun. Ben lavaboya gidiyorum. Sende bu zaman içinde sevgilini getir abi" Tam ağzını açacakken

"Sakın miray benim sevgilim deme sodanin geri kalanını üstüne püskürtürüm"

Yapacağımı bildiği için sustu. Bizde ebrarla birlikte lavaboya gittik. Ebrarın üstünü temizleyip lavabodan çıktık. Geldiğimizde Aras ve Miray abla oturmuştu. Bizde yerlerimizde oturduk. Arkama yaslanıp kollarını birbirine bağladım.

"Abla niye bizim haberimiz yok?" Diye sordu akın.

"Tatlım söyleyecektik zaten. Amerikadayken sizi arayıp biz sevgiliyiz diyemedik. Alya amerikaya gelirdi beni dövmeye." Diyip güldü. Bende güldüm.

"Ama olmadı böyle yaa. Biz ne güzel suikast planları kurmuştuk. Saçından tutup yerden yere vuracaktım. " Dedim mızmızlanarak. Güldüler.

"Ama şaka maka sevindim. Senden iyisini bulamazdım zaten" Dedim.

"Aynen. Aras abi zaten sana güvenim sonsuz. O yüzden ablamı seninle paylaşabilirim"

"Ben abimi paylaşmam" Diye atladım. Sandalyemi çekip arasla miray ablanın arasına oturdum.

"Böyle daha güzel oldu" Diyip arasa yapıştım.

"Ama çok yakışıyorsunuz. Sinirlerim bozuldu" Diye ofladi ebrar. Herkes güldü.

Bayağı bi aras ve miray abladan konuştuk.

"Yaa benim bi fikrim var" Dedi miray abla. Hepimiz ona baktık.

"Bu yaz hep birlikte tatile mi gitsek?" 

Aslında çok güzel olurdu. Geçen yaz gidememiştik zaten.

"Ay çok güzel oluur" 

Dedi ebrar. Hepimiz ona katıldık. Ama ilk ailelerimize söyleyip izin almamız gerekiyordu.

"Nereye gidelim?" Diye sordu çınar.

"Aslında teyzemlerin antalyadaki yazlığına gidebiliriz. Orası çok güzel"

"Aaa aynen orası güzel olur" 

Dedim. Cafede biraz daha oturup olan yaptıktan sonra ailelerimizden izin almak için evlere dağıldık.

Kapıya gelince zile bastım. Annem heyecanlı heyecanlı kapıyı açıp koşturarak içeri gitti. Arasla birbirimize baktık.

"Kesin müge anlı izliyodur"

 Dedi aras. Gözlerimi devirerek başımı salladım. Nedir bu annelerdeki müge anlı aşkı? İçeri geçip kapıyı kapattım. Salona gidip annemin sağına ve soluna oturduk.

ÇOCUKLUĞUM❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin