@Busan House
"මිසිස් ජියොන්... ඔයා ඉන්නවාද?"
"යුංගි පුතා...එන්න.."
"හැල්මොනි..!? මේ කාගෙ ගෙදර ද?"
යුංගි, බූසාන් ගෙදර ඇතුළට ඇවිත් හතර වටේ කැරකි කැරකි බැලුවෙ ඉන්න තැන ගැන හරි පැහැදීමක් ඇති කර ගන්න..
"යුංගියා.. මේ මගෙ බෑනාගෙ ගෙදර.."
"බෑනා??"
"ඔව්... ඒක ලොකු කතාවක්.. ආ අර එන්නෙ මගෙ පුංචි කොල්ලාගෙ ඔම්මා.. මිසිස් කිම්.."
හැල්මොනි සුගාට වෙලා තියෙන හැමදේම කිව්වා.. සුගා ටේහියුන් ගැන දන්නවා වුනත් නොදන්නවා වගේ හිටියෙ එයාට මේ වෙලාවෙ කියන්න දෙයක් නැති නිසා..
.
.
.@Park
Jungkook POV
මං ටේහියුන් දිහාට හැරුනා.. අපි දෙන්නා හිටියෙ හරියටම පාර මැද.. වටේ පිටාවෙ මොනව වෙනවද කියල ගානක් තිබ්බෙ නෑ..මට ඕන වුනේ එයා එක්ක කතා කරන්න..
"ටේහියුන්.."
"ජන්කූක්.."
එයා කතා කලා.. අනී අනී... අපි දෙන්නම... ඒකත් එකපාර.. අපි දෙන්නටම හිනා ගියා..
'එයා හිනා වෙනවා... ලස්සනයි.. ගොඩක් ලස්සනයි.. රෝස මලක් වගේ.. මගෙ පැටියත් මේ වගේ ලස්සනට ඉඳී නේද? මට ආසයි මගෙ පැටියව බලන්න..'
මං ආයෙත් එයා එක්ක කතා කරන්න කියල හැදුවත් මං දැක්කෙ තව ටිකකින් අපිට වෙන්න යන දේ... බයිසිකල් ටිකක්.. අපි දිහාට වේගෙන් බයිසිකල් පැදගෙන තරුණ පිරිමි ළමයි ටිකක්.. ඒ එන විදිහට නම් එයාලා තරඟෙට ride කරනවා වගේ.. මගෙ ඇස් ගියේ මගෙ ඉස්සරහ හිටිය ටේහියුන් දිහාවට..
'දෙවියනේ මගෙ ටේ....'
මං අඩියට දෙකට ටේහියුන් ලඟට ගිහින් එයාව පාරෙන් ඇදලා අයින් කර ගෙන මගෙ ඇඟට තද කර ගත්තත් මට මගෙ බැලන්ස් එක, එක තත්පරේකට නැති වුනා.. මං ටේහියුන්වත් මගේ ඇඟට තද කරගෙනම එතන පාරෙ අයිනෙ තණකොළ ගොල්ලට වැටුනෙ අපි දෙන්නව එකට පෙරලිලා යන්න නොදී මං මාවම පාලනේ කර ගද්දි.. තව පොඩ්ඩක් එහා මෙහා වුනා නම් ටේහියුන් ඒ බයිසිකල් වල හැප්පෙනවා.. එහෙම වුනා නම් අපෙ දරුවා.. ආහ්.. මට ඒ ගැන හිතන්නවත් ඕන නෑ.. මට දැනුනේ එක මෙහොතකට මගෙ හදවත නතර වුනා වගේ..
YOU ARE READING
OUR DESTINY | ✔
Fiksi Penggemar(COMPLETED) ❝𝗔𝘀 𝘀𝗼𝗼𝗻 𝗮𝘀 𝘄𝗲 𝗮𝗿𝗲 𝗯𝗼𝗿𝗻, 𝗗𝗘𝗦𝗧𝗜𝗡𝗬 𝗱𝗲𝗰𝗶𝗱𝗲𝘀 𝗼𝘂𝗿 𝗟𝗜𝗙𝗘 ❤️💫❞ START 04 07 2021 END 21 02 2023 TAEKOOK FAN FICTION TOP JUNGKOOK BOTTOM TAEHYUN Warning ‼️ - MPreg - Friendship - Love