အပိုင်း.(၇)

206 19 1
                                    

'ဘယ်လိုလဲ လာမကြို​သေးဘူးလား'

'​အွန်း ရောက်တာ​တော့နာရီဝက်​လောက်ရှိပြီ ခနထပ်​စောင့်ပြီး ၇ခွဲ​လောက်မှမလာရင် polတက်​တော့မယ်'

'phမဆက်ဘူးလား'

'၃ခါရှိပြီဆက်တာ မကိုင်ဘူး'

'စိတ်ညစ်တဲ့အသံကြီးလုပ်မ​နေပါနဲ့ ဇူဇူရယ် မကြာခင်လာမှာပါ အခုအ​နေအထား​လေးကိုကြည့်စမ်း ရည်းစားကအတင်းပြန်​ခေါ်လို့ပြန်လာပြီး လာမကြို​သေးလို့ စိတ်​​ကောက်​နေတာနဲ့မတူဘူးလား... ဟိဟိ'

ကျွဲဆည်ကန်ကားဝင်းထဲမှာ စိတ်ညစ်နေတာ​တွေက ထွန်း​ပြောလိုက်တဲ့စကားတခွန်းနဲ့တင် ​ပျောက်ပြယ်သွား​တော့သည်။

'ဟာ... ဘာ​တွေ​လျောက်​ပြော​နေတာလဲ နင်ကလည်း'

'ငါကမလဲဘူး ထိုင်​နေတာ... နင်မကြိုက်တာကြလို့ အသံကြီးကိုကပြုံးစိစိနဲ့ သားရယ်... ဒါနဲ့ခု​လောက်ထိok​နေတာ သူ့ကိုမလိုက်​သေးဘူးလား'

'နင်တို့ပဲ တခါ​သေဖူးပျဥ်ဖိုးနားလည်ဆို ငါက၂ခါ​တောင် အသည်းကွဲထားတာဆို​တော့ မလိုက်ရဲဘူး.... ပြီးကျ သူ့ပုံကလည်းသိရသ​လောက် straightဟ မိန်းက​လေးဆိုထည်လဲတွဲတာ'

မင်းထက်ရဲ့အသံ​လေးက ချက်ချင်းညှိုးကျသွားလေသည်။

'နင်ကလည်းဟာ နင်နဲ့ကျမှ သူလည်း​ကွေးသွားနိုင်တာပဲကို အား​လျော့တဲ့ စကား​တွေမ​ပြောစမ်းပါနဲ့ ဘာလည်းနင်က စစ်မ​ရောက်ခင်ထဲကမြှားကုန်​နေတာလား'

'အဲ့လိုလည်းမဟုတ်ဘူး​လေဟာ ဒါနဲ့သူနဲ့ငါဆို ငါကauto uke typeကြီးဖြစ်သွားသလိုပဲ'

'နင်ကအစကတည်းက uke typeပဲကို ဟိဟိ'

'မ​ပြောင်နဲ့ ငါ့ကို1st yrတုန်းကလာကြိုက်တဲ့ ဟိုအကိုနဲ့တုန်းက​တောင် ငါကseme type​နော်... ပြီးကျငါကလုံးဝ manlyဆန်တာ ex၂​ယောက်တုန်းကလည်း ကြည့်ပါလား'

'အမ​လေး သားရယ် အဲ့တာ​တွေကိုငါကမသိလို့လား နင်ပဲကြိုက်ရင်​တောင် semeဆင်​တွေပဲကြိုက်တာ​လေ... ပြီး​တော့နင့်ပုံစံကဟာ manlyဆန်ဆန်​တွေဝတ်စားပြုမူ​နေလည်း ချစ်ဖို့​ကောင်း​နေတာကွာ သိလား... နင့်အရပ်5'6"ဆိုတာလည်း ဒီနိုင်ငံမှာသာ သာမာန်အရပ်ဆို​ပေမဲ့ interမှာဆို uke sizeပဲ​လေ မသိတာလည်းမဟုတ်ပဲနဲ့'

fan boy's idol cloneWhere stories live. Discover now