Taehyung, Seokjin'in kanını seviyordu.
Seokjin ise Taehyung'un olmayan kalbini.
"Taehyung... Nerdesin?"
Seokjin ormana gelmiş, arkadaşını arıyordu. İki gündür onla buluşmamışlardı ve vampir onun yanına gelmeyince, o vampirin yanına gitmeye karar vermişti.
"Taehyung~"
"Burdayım..."
Seokjin bir anda ensesindeki nefesle öne adımlamış ama daha sonra arkasındaki bedene hızlıca çekilmişti. Taehyung sağ eliyle Seokjin'i karnından kendine doğru çekmişti.
Derin bir nefes alıp vermiş ve elini kalbinin üstüne koymuştu.
Taehyung'un çok hızlı hareket etmesine bir türlü alışamamıştı.
"Beni korkutuyorsun..."
Taehyung kıkırdamış ve Seokjin'in ensesinde vampir dişlerini süreledikten hemen sonra konuşmuştu.
"Seni korkutmayı seviyorum, Jinnie... Kanın damarlarında daha hızlı dolaşıyor... Nabzın hızlanıyor... Bunlar hoşuma gidiyor."
En çok da benim için hızlanan kalbin hoşuma gidiyor.
Taehyung aklındaki düşünceden çabucak kurtulup hızlıca Seokjin'in önüne geçmiş ve göz kırpmıştı.
"Ama korkutulmak hoşuma gitmiyor. Zaten..."
Zaten senin yanında her zaman hızlı ki kalbim...
Seokjin devam etmeyince Taehyung söylemesi için teşvikte bulunmuştu.
"Zaten...?"
"Zaten orman yeterince korkutucu."
Seokjin iyi bi oyuncu ve yalancı olduğu için bir kere daha Tanrı'ya teşekkürde bulunmuştu.
Taehyung kafasını sallayıp Seokjin'le arasındaki bir metreyi de kapatmış ve Seokjin'i belinden tutmuştu.
"Geçen günkü gelişimde çok halsizdin, belki kanın azalmış da o yüzden olmuştur diye düşünmüştüm. Bu yüzden yanına gelmedim."
Seokjin bu zarif düşünceyle bir an gülümsese de sonra kaşlarını çatıp yüzünü Taehyung'un yüzüyle hizalamıştı.
"İki gündür kan içmedin mi?"
"Birkaç tavşan avladım?"
"Hey, Kookie'lerimi rahat bırak!"
Seokjin kaşlarını çatmış ve yalancı bir kızgınlıkla dökmüştü sözcüklerini dilinden.
Ama Seokjin bunu demese, iyiydi.
"Kookie'lerini?"
Seokjin bir an diyecek bir şey bulamamış ama daha sonra bu tavrının gereksiz olduğuna karar verip doğruyu söylemişti. Sonuçta Taehyung çekineceği biri değildi.
"Jungkook diye çok sevdiğim ve benim için değerli biri var. Gülünce tavşana benzediği için lakabı tavşan. Ben de o yüzden Kookie'lerim dedim."