Jin!Kook: "Mor İplik"

117 14 0
                                    

"Hyung, o çocuğu sevmiyorum işte."

Seokjin yanında yürüyen küçüğüne göz devirip karşısına bakmaya devam etmişti. Oğlan, Seokjin'in yan tarafında geri geri yürüyor ve hyungunun yüzünü izliyordu.

"Bundan önceki 3 flörtüm için de bunu söylemiştin, Kook."

Jungkook dudaklarını yalamış ve yere bakmıştı ki ayakları birbirine dolaştı. Tam düşecekken Seokjin'in onu tutmasıyla Seokjin de düşmüş ama Jungkook'un kafasının arkasına elini koymayı akıl edebilmişti. Jungkook da ona zarar gelmesin diye onu göğsüne çekmişti.

Her şey o kadar ani ve o kadar hızlı olmuştu ki ikili bir süre şaşkınca derin nefesler aldılar. Daha sonra Seokjin doğrulmuş ve küçüğüne elini uzatıp onun da kalkmasını sağlamıştı.

"Acıyan bir yerin var mı?"

"Yok iyiyim ben hyung. Senin?"

"Kook, üstüne düştüm! Emin misin acıyan bir yerin olmadığından?"

"Eminim."

Zilin çalmasıyla ikili biraz daha birbirlerinin bir şeyi olup olmadığını kontrol etmiş ve daha sonra sınıflarına gitmişlerdi.

~~~

"Of, hyung, hadi artık. Ağaç oldum yemin ediyorum."

Jungkook kol saatine bakıp göz devirmiş ve hyungunu beklemeye devam etmişti. Birkaç dakikadan sonra sıkılıp Seokjin'i aradığında beş saniye içinde telefon açılmıştı.

"Alo?"

"Hyung, nerdesin? Seni bekliyorum çıkış kapısında."

"Beni mi bekliyorsun?"

Seokjin'in sesi şaşkın çıktığında Jungkook oflamış ve istemeden de olsa agresif bir şekilde konuşmuştu.

"Evet, hyung. Her zamanki gibi. Hani eve hep beraber gidiyoruz ya?"

Seokjin yutkunmuş ve birkaç saniyeden sonra mırıldanmıştı.

"Ben Taehyung'layım, Kook-ah. Sen git eve."

Jungkook bir şey demeden telefonu kapatmış ve kaşlarını çatıp otobüs durağına gitmişti. Hyungunu beklediği için otobüsü kaçırmış, bu yüzden de on dört dakika otobüs beklemek zorunda kalmıştı.

Bu süre zarfında müzik dinlemiş ve ister istemez Seokjin'i ve Taehyung'u düşünmüştü.

Hyungunun Taehyung'dan hoşlanmaya başladığının farkındaydı. Bunu sevmemişti.

~~~

Seokjinnie Hyung:
Kook-ah, hadi aşağı in. Otobüsü kaçırıcaz.

Kookie:
Ben duraktayım zaten.

Seokjinnie Hyung:
Beni beklemeden mi gittin?

Kookie:
Evet?

Anladığım üzere artık eve beraber gidip gelmiyoruz.

Seokjinnie Hyung:
Şimdi de çocuk gibi trip mi atıyorsun?

~~~

Jungkook görüldü atıp telefonunun ekranını kapattığında otobüsün geldiğini görmüş ve oturduğu banktan kalkıp otobüs kartını cebinden çıkarmıştı.

Kim Seokjin /Bts×Jin/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin