"Bilemezsin!" diyerek neredeyse kükremişti alfa.
Tenin tene çarpma sesi tüm odada yankılanıyor, omeganın inlemeleri ve alfanın hırlamalarıyla harmanlanıyordu.
"Seni becermek için nasıl sabrettiğimi bileme- ahhh siktir-"
Omega sesleri boğuk duyuyordu. Çünkü,
Çünkü alfası onu öyle bir beceriyordu ki, kendini bile unutmuştu.
Elleri rastgele alfasının omuzlarında, boynunda, saçlarında geziniyor; tırnak izleri alfasının esmer tenini süslüyordu. Ağzından akan salyalar ve inlemeleriyle o kadar, o kadar güzeldi ve tatlıydı ki.
Jungkook onu bir ömür becerebileceğini düşünüyordu.
Alfa bir eliyle omeganın boynunu sıkıyor, diğeriyle kalçasından tutup onu kendine çekerek ritimlerini orta noktada buluşturuyor ve birbirlerine karışmalarını sağlıyordu.
Yatak gel gitlerle gıcırdıyor, omeganın tatlı inlemelerine karışıyordu.
Zevk o kadar fazlaydı ki omega hıçkırıklarına ve göz yaşlarına mâni olamıyordu.
Tek yaptığı inlemek, mızmızlanmak ve alfası için hıçkırarak ağlamaktı.
"Şu haline bak..." diye fısıldadı alfa hırlamalarının arasında. Ritmini de yavaşlatmış, daha etkili vuruşlar yapmaya başlamıştı. "Kendini bir alfaya teslim etmeye ve böyle ucuz bir omega gibi inlemeye utanmıyor musun? Kötü omega. Bir sürtük gibi alfasına onu becermesini yalvarıyor..."
"H-hayır! Tat-taltlı ome-ga! İyi-iyi omega!"
Alfa omeganın üstüne eğilmiş, kendini sadece ucu omeganın deliğinde kalacak şekilde geri çekmiş ve konuşmuştu.
"Evet, tatlı omega. İyi omega. Ama sürtük omega. Benim, sadece benim; küçük, sürtük ve tatlı omegam. Alfası için mükemmel omegam..."
Kendini omegasının içine itmiş, büyük bir kükreme bırakarak omeganın içine boşalmış ve omeganın da boşalmasını sağlamıştı.
Seokjin çığlık atarak boşaldığında bile hıçkırıkları çok yüksekti.
Jungkook birkaç saniye derin nefes alıo vermiş, omeganın içinden çıkarak kendini yatağın boş kısmına atıvermişti.
Omegayı kendine çekmiş, yan dönerek onun kafasını koluyla boynu arasına yerleştirmişti. Boştaki eliyle omeganın inve belini okşarken sakinleştirmek amacıyla yüzüne minik öpücükler bırakmaya başlamıştı.
"Omegam..."
"Sadece senin alfa..."
Seokjin iç çekişleri arasında mırıldanmış, alfasının sıcacık tenine daha çok sokulmuştu.
Jungkook mırıltılar çıkaran omegasına gülümsemiş ve kıkırdamıştı.
"Sadece benim..."
Omegayı ayakları ve kollarıyla sarıp üstlerine ayak uçlarındaki temiz pikeyi çekmiş, ikiliyi sıcak bir uykuya sürüklemişti.
~~~
Omega sabah uyandığında yatağın sağ tarafı boştu. Yatak çarşafları değiştirilmiş, kokusundan anladığı kadarıyla banyo yaptırılmış ve giyindirilmişti.
Alfasından başka kimsenin bunları yapmış olamayacağının bilincinde gülümsemiş, yatakta oturur konuma gelip karşısındaki aynaya bakmıştı.