"Cidden... gay bardaki görevi niye bize verdiler?"
Jungkook üstüne geçirdiği siyah gömleğin düğmelerini iliklemeye başladığında Seokjin göz devirip dudaklarına yedirdiği rujun kapağını kapatmış ve iki metre ötesindeki oğlana bakmıştı. Jungkook'un bakışları da onu bulmuştu.
"Çünkü mankafa, biz ikimiz bu tür işlerde güvenilen iki kişiyiz. Ayrıca, benimle böyle bir göreve çıktığın için kendini tanrının sevgili kulu falan saymalısın."
Seokjin küçümseyen bakışlarını oğlana atarken Jungkook "hah"lamış ve kaşlarını kaldırmıştı.
"Sen bence görev bahanesiyle götünü siktirecek bir herif arıyorsun."
Seokjin de kaşlarını kaldırıp kahkaha atmış ve etrafında dönüp saçını eliyle dağıtmıştı.
"Sence... Kookie..." Seokjin dudağını ısırmış ve oğlana yaklaşıp sesini tatlı çıkarmaya başlamıştı. "Götümü sikecek bir herif bulmak için bahaneye ihtiyacım var mı?" Uzun kirpiklerini kırpıştırıp ardından oğlana bakarken Jungkook onun cidden masum olduğuna neredeyse inanacaktı.
Söylediği kirli laflar ve elini ittirip gömlek düğmelerini açmaya başlayan yamuk parmaklar olmasa.
Jungkook, Seokjin'e tepeden bakarken kekelemesine engel olamamıştı.
"N-napıyorsun?"
Seokjin bilerek arada tene değdirdiği parmaklarını oğlanın üstünden çekmiş ve masum olduğunu düşündüğü bir gülüş takınıp söylenmişti.
"Yanlış iliklemişsin, aptal herif."
Seokjin göz devirip arkasını dönmüş ve deri ceketini üstüne geçirip deri pantolonun sardığı kalçasını kıvırtarak odanın kapısına yönelmişti.
"Yürü, mankafa."
~~~
"Bi insan niye birilerinin sevişmesinden zevk alır ve bunun için onlara para öder ki?"
Jungkook yüzünü buruşturduğunda Seokjin göz devirmişti.
"İnsanların garip kinkleri olabilir, aptal."
"Seninki ne mesela?"
Jungkook alaycı sırıtışıyla Seokjin'e yaklaştığında Seokjin de yaklaşmış ve dudağını ısırmıştı.
"Bi ara öğretirim, tatlım."
Jungkook hızla geriye çekilirken Seokjin piç sırıtışını takınıp yanındaki elemana dönmüştü.
Jungkook'un her seferinde avcı hissetmesi ama av olması Seokjin'in çok hoşuna gidiyordu.
"Kaça kadar adamın kafasını indirmemiz gerekiyor?"
"Gece 4'e kadar vaktiniz var. Adam 4'te mekandan ayrılıyor."
"Yeter de artar."
"Seokjin ve Jungkook, bu plan başarılı olmak zorunda. Ucunda binlerce çocuğun canı var. O herifi indirmelisiniz. Ne pahasına olursa olsun."
Seokjin ve Jungkook altında yatan anlamı biliyordu.
"Tamam, Kaptan."
İkisi aynı anda onayladığında Namjoon başını sallamıştı.
"Size güveniyorum, çocuklar."