Kıskançlık.
Taehyung'un hissettiği şey buydu: Kıskançlık.
Kıskançlık, bütün benliğini yavaş yavaş ele geçiriyor ve önündeki görüntü karşısında gözlerine perde indiriyordu.
Hızlı soluk alış verişleri, sinirli gözlerini bir an olsun karşısındaki ikiliden ayıramaması, bardağı dolduğu an bardağını kafaya dikmesi, eliyle bardağı kavrayış şekli bile bağırıyordu Taehyung'un durumunu.
Kıskandığı kim miydi?
Sevgilisi Kim Seokjin'den başkası değildi.
Pardon, yanlış oldu. Hemen düzelteyim.
Kendi geri zekalılığı yüzünden ayrıldığı eski sevgilisi Seokjin'den başkası değildi.
O kadar saçmaydı ki ayrılma sebebi, kendi de hatırlamıyordu niye ayrıldıklarını.
"Burda böyle kuduracağına, git yanına. Seni hâlâ seviyor ve kıskandırmak için yaptığı çok belli."
Namjoon lafını bitirdikten sonra Jimin'e göz kırpmış ve ayaklanmıştı.
"Biz de dansa kalkıyoruz. Git burda boş boş oturacağına, sevdiğin adamı kollarının arasına al. Hele terk ettikten sonra, böyle oturup kıskanmaya, sinirlenmeye gram hakkın yok. Gerekirse ayaklarına kapan. Seokjin sonsuza kadar seni bekleyecek değil."
"Müstakbel kocam diye söylemiyorum, ağzından bal damlıyor."
Namjoon sırıtmış ve Jimin'i çekiştirerek kalabalığa götürmüştü. Elleri direkt küçüğünün belini bulurken Jimin de gülmesini bi an bile kesmeden şarkıya heyecanlı bir şekilde eşlik etmiş, sağ elini adamın göğsünden bir an olsun ayırmamıştı.
Onun için atan kalbini hissetmeyi seviyordu...
Taehyung, Seokjin ve Seokjin'in beline ellerini koymuş adamı izlemeye devam ederken burnunu çekip bardağı masaya koymuş ve öfkeli gözlerine ayak uyduran adımlarıyla Seokjin'e yaklaşıp bileğini yakalamış ve kendine çekmişti. Tabi adını bilmediği ama nefret ettiği adam buna engel olmasaydı.
Taehyung sinirli gözlerini adama dikmiş, yumruğunu hiç sakınmadan adamın kabul etmek istemese de yakışıklı yüzüne indirmişti. Tabi adam karşılıksız durmamış, Taehyung'a ona verdiği yumruğu geri iade ederek bir de iki katını ödemişti.
"Bir daha abimi üzersen, seni siker ve sülaleni çoğaltırım."
Taehyung kaşlarını çattığında adama bakmış ve Seokjin'de de gözünü gezdirmişti.
Seokjin kızgın gözlerle Jungkook'a bakıyordu. Jungkook sırıtarak Taehyung'dan uzaklaşıp yakalarını düzeltmiş ve abisine dönmüştü.
"Gerisi sende. Ağzına sıç. Hadi görüşürüz."