♡Deel 2♡

2.8K 57 7
                                    

Dit is de opstelling trouwens:
Keeper: Van Veenendaal
Verdedigen: Janssen, Nouwen, Van Der Gragt en Wilms
Middenveld: Groenen, van de donck, roord
Voorin: Martens, Van de Sanden
Spits: Ik

Ik doe wat Sarina me heeft gezegd en ik ren meteen op de bal af. Het publiek begint te zingen en juigen. Je kan er nooit aan wennen, het gevoel is zo leuk dat er mensen zijn die tegen je opkijken. Ik kan de bal helaas niet afpakken maar Lieke wel. Ik geef een sprintje naar voren, maar Lieke schiet iets te hard dat hij in de keeper haar handen valt. Het hele publiek gaat van: OEHH! Ik steek mijn duim op naar Lieke en de keeper speelt de bal naar voren. Ik ren richting de middenlijn en de verdediging heeft de bal al weer veroverd. Nouwen schiet de bal naar Roord en Roord paast hem naar Martens. Ik ren zoals gewoonlijk naar voren. Martens schiet de bal naar Van de Sanden die aan de andere kant van het veld staat. We zijn nou 10 minuten bezig en we hebben nog niet echt een kans gehad, maar dat veranderd totdat Van De Sanden de bal paast naar mij. Hij land perfect op mijn hoofd en ik kop hem in de linkerhoek. Het hele publiek begint de juigen en springen. De meiden komen op me af en knuffelen me. 'Lekkere bal Lisa!' Juigen de meiden. We lachen en rennen terug naar onze helft. Voor de rest van de helft is er niks speciaals gebeurd.

'Super goed bezig dames, Lisa dat was een super mooie goal, maar 1 tip probeer druk te zetten, anders hebben we zo een tegen goal.' Zegt Sarina. Na 15 minuten rust begint de wedstrijd weer. We gaan op onze positie staan en wij mogen de bal aftrappen. Ik paas de bal naar Van de Donck en Martens, Van de Sanden en ik rennen naar voren. Van de donck schiet de bal naar voren, de bal vliegt over mijn hoofd heen en ik probeer hem te koppen. Ik raak de bal net niet, ik draai me om en ren zo snel mogelijk naar de bal. Ik zie dat er naast mij een tegenstander aan komt rennen, ik raak de bal maar de tegenstander geeft een pijnlijke tackel en ze raakt mijn enkel, ik val op de grond en maak een koprol om mezelf te redden. Het publiek is stil en ik sta weer op. De tegenstander heeft geel gekregen en wij een vrije trap. De bal ligt precies voor de goal, ik leg de bal klaar en ga goed staan. Het publiek is helemaal stil en ik neem een keer goed adem. Ik raak de bal perfect en de bal eindigt precies in de rechter kruising. Het publiek begint weer te juigen en zingen. Iedereen knuffelt me weer.

Aan het einde van de wedstrijd is het 4-0 voor ons geworden. Ik heb 2 keer gescoord en Martens 2 keer. We lopen zoals altijd een rondje langs de fans en iedereen klapt. Wij lachen en klappen mee om iedereen te bedanken. Na het rondje pakken we onze spullen en gaan allemaal naar huis. Ik reid met mijn ouders en zusje mee naar huis, we ontmoeten elkaar bij de ingang van de fan store. Ik zie Kate aankomen rennen en ze knuffelt me. 'Ohh je was zoals altijd geweldig, die koprol was geweldig!' Zegt de enthousiast. 'Dankjewel kleintje.' Ik laat haar los en geef mijn ouders een knuffel. 'Je was geweldig lieverd.' Zegt mijn vader. 'We zijn trots op je.' Mijn moeder geeft me nog een knuffel. 'Bedankt mam en pap.' We lopen allemaal naar de auto tot dat mijn zusje 5 jongens tegen komt. 'OMGG LISA DAT ZIJN DE BANKZITTERS!!' Gilt ze. Ik schrik en daarna beginnen we te lachen. 'Vraag dan om een foto!' Ik duw haar naar de jongens toe. Ik maak een foto van Kate en de jongens. Een jongen kijkt me de hele tijd aan en ik merk dat ik bloos. Ik geef hem een glimlach. 'Bedankt voor de foto!' Zegt Kate. 'Was een kleine moeite, we maken altijd tijd voor onze fans.' Zegt een lange kale jongen. We lopen naar de auto en ik denk de hele tijd aan de jongen die me aan staarden. Ik zoek hem op op Instagram. Matthyas het Lam. Mh... hij is zeker niet lelijk. Ik volg hem en nog geen 5 minuten later volgt hij me terug. Hij liked een paar foto's en ik begin te blozen...

Jaja dit keer is Matthy de crush🥵 Haha ik wou een keer geen Robbie doen (geen haat)
Ik hoop echt dat jullie het leuk vinden:)

I love you 3000Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu