Om 15 uur gaan we naar huis om ons klaar te maken. Als ik weer in de villa ben ga ik douche. Na het douche sla ik een handdoek om en loop naar beneden. 'Jongens wat gaan we doen, dan weet ik wat ik aanmoet?' Ik sta in de deuropening. 'Ik kies wat uit.' Matthy rent naar boven. 'Oke ik zie jullie zo.' Lach ik. Ik loop naar boven en Matthy staat voor de kledingkast. 'Hier deze doe je aan.' Matthy pakt een jurkje. 'Oke haha.' Ik leg het jurkje op bed. 'Deze make up doe je op en zo doe je je haar.' Hij laat een foto zien. 'Ik zal het proberen, ga jij maar naar beneden.' Ik duw hem de kamer uit.
Ik pak nog een leren jasje aan en mijn hakken. Ik loop naar beneden en loop de woonkamer in. 'Gaan we?' Vraag ik. We lopen naar het stadje in de buurt en gaan we bij een schattig restaurantje zitten. 'Ciao, hai prenotato?' (Hallo, hebben jullie gereserveerd) vraagt een ober. 'nuovo.' Zeg ik. De jongens kijken mij raar aan.
'poi devi aspettare un po', un collega sarà lì per aiutarti.' (dan moet u even wachten, een collega komt er zo aan om u te helpen) De ober loopt weg.
'Wat zeiden ze?' Vraagt Milo. 'Dat we even moeten wachten totdat we een tafel krijgen omdat we niet hebben gereserveerd.' Ik rol met mijn ogen.Ik hoor naast mij dat 6 jongens precies hetzelfde probleem hebben dan wij. Alleen hun krijgen wel een tafel.
Ik loop naar een ober.
'come mai loro ottengono un tavolo e noi no!? stavamo aspettando da molto tempo.' Zeg ik boos.
'Mi scusi signora lei deve aspettare un minuto.' Zegt hij.
'nuovo! devono solo andare! stiamo aspettando qui da molto tempo. spero che questo ristorante vada male!!! buona giornata! Ciao.' Ik loop weg.
(Bedankt Google translate voor helpen met vertalen)'Kom jongens we gaan.' Ik loop weg. 'Wat is er aan de hand?' Vraagt Koen. 'Da *Griep* restaurant is gewoon slecht.' Zeg ik boos. De jongens lachen en we gaan bij een restaurant zitten. We bestellen ons eten en drinken, het is heel gezellig en we krijgen ons drinken eerst en even later ons eten. We kletsen wat en als we allemaal klaar zijn met eten bestellen de mannen (zoals altijd) bier en ik heb er ook al wel een paar op.
'Posso vedere il suo documento d'identità, signore?' Vraagt de ober als Robbie bier besteld. 'Robbie hij wil je legitimatiebewijs zien.' Lach ik. De jongens lachen en Robbie pakt hem. We krijgen ons bier en om 1 uur gaat het restaurant dicht en wij gaan naar huis. De jongens zijn dronken maar ik ben een beetje aangeschoten en we lopen naar huis. We zijn de hele weg aan het kloten. 'Oke oke ik heb een raadsel.' Zegt Matthy.
'De kerstman, een fee, een slim blondje en een dom blondje lopen over straat. Ze zien 20 euro op de grond liggen, wie pakt hem op?' Zegt hij. 'Weet ik niet.' Zeggen we allemaal. 'Het dom blondje want de rest bestaan niet.' Iedereen begint te lachen. 'Lieverd... je bent zelf blond.' Zeg ik. 'Oh ja..' Matthy lacht. We zijn weer in de villa. 'Jullie gaan slapen.' Zeg ik. 'Welterusten lieverd.' Matthy geeft me een kus. 'Tanden poetsen allemaal, jullie stinken uit jullie mond.' Schreeuw ik vanaf de trap. Ik loop de keuken in om Polly eten en drinken te geven. Ik aai haar nog even, doe alle deuren opslot, alle lampen uit en daarna ga ik naar boven. Ik doe mijn pyama aan en ga naast Matthy liggen. Hij knuffelt mij en we vallen allebei inslaap.
JE LEEST
I love you 3000
RomanceIk ben Lisa De Jong, voetbalster bij Barcelona en oranje leeuwinnen. Als mijn zusje (Kate) een voetbal wedstrijd speel kom ik 5 jongens tegen. En daar begint het verhaal!