Even later kom ik terug. Ik gooi de deur achter mij dicht en ruim de boodschappen op. 'Hebben wij jou niet verteld dat je niet alleen naar de winkel mocht!' Matthy komt de keuken in. 'Jullie kunnen mij niks verbieden.' Zeg ik. 'Wij willen alleen dat jij veilig bent!' Zegt Matthy boos. 'En dat is helemaal geen probleem, alleen het probleem is dat ik nergens heen mag van jullie!' Schreeuw ik boos. 'Je mag echt wel ergens heen zonder ons!!' Schreeuwt Matt terug. 'Dat is helemaal niet waar!' Ik word steeds bozer en bozer. 'EN HOEZO HAD JE ONS DAN NIET GEBELD TOEN JE ONTVOERD WAS DOOR JE PAPPIE!!' Schreeuwt Matthy. 'WAAROM HEB JE MIJ NOOIT VERTELD DAT JE EEN VRIENDIN HAD!!' Schreeuw ik terug. 'WAAROM MOET IK JOU DAT VERTELLEN!' Matthy word bozer dan eerst. 'MISSCHIEN OMDAT IK JE LEUK VIND! Schreeuw ik. De jongens in de woonkamer schrikken, ik schrik ook van mezelf en Matthy word er ook stil van.
Matt kijkt mij geschrokken aan en ik loop snel naar boven. Ik sluit me op in de badkamer en bedenk me wat er zojuist is gebeurd.Even later word er op de deur geklopt. 'Lisa... kan je even de deur open doen?' Ik open de deur en Matthy staat vlak voor mijn neus. 'H het spijt me.' Zeg ik zacht. 'Je hoeft geen sorry te zeggen.' Matthy kijkt me aan. Ik glimlach en hij pakt mijn heup vast. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en dan voel ik zijn zachte lippen tegen die van mij. Het voelt vertrouwd alsof ik hem al jaren ken. Even later haalt hij zijn zachte lippen van die van mij. We glimlachen naar elkaar tot dat de deur open gaat. 'Oeps sorry.' Robbie doet de deur weer dicht. 'We zijn betrapt.' Lach ik. 'Ik wou je eigenlijk wat vragen..' Matty kijkt me aan. 'Je kan je alles vragen.' Zeg ik met een glimlach.
'Ik ehh wou eigenlijk ehh vragen of je mijn ehh vriendin wou zijn...' Matthy kijkt naar de grond. 'Ja Matthy.' Ik zoen hem. We lopen naar beneden en Robbie begint te lachen. 'Er is niks gebeurd jongens.' Zeggen wij. 'Robbie zag wat anders.' Koen geeft ons een knipoog. 'Hij wou dat hij het had gezien, er is echt niks gebeurd.' Zeg ik. Matthy knikt en we lopen samen naar boven.'Babe, de jongens hadden het idee om op vakantie te gaan?' Zegt Matthy. 'Oke..' ik trek mijn wenkbrauwen omhoog. 'Ik wou vragen of jij ook meeging?' Zegt hij. 'Jaa natuurlijk ga ik mee.' Ik geef hem een kus. 'Maar waar willen jullie heen dan?' Vraag ik. 'Italië!' Zegt hij enthousiast. 'Omg cool, wanneer gaan we?' Vraag ik. 'Om 2 uur dan zijn we er in de middag.' Zegt Matthy. 'Dan moeten we onze spullen pakken.' Ik trek Matthy naar de klerenkast. 'Jij hebt vast een grote koffer nodig.' Lacht Matthy. Na 1 uurtje zijn we klaar en de andere hebben hun spullen ook al gepakt. We zetten alles alvast in het busje en daarna gaan we nog wat opruimen enzo.
Om 2 uur s'nachts word ik wakker gemaakt door de jongens. 'Lisa wakker worden we gaan op vakantie.' Raoul doet het licht aan. 'Jaja ik kom eral aan.' Ik stap met moeite uit bed en kleed me aan. Gewoon een joggingbroek en trui. Ik loop naar beneden en de jongens staan in de keuken. 'Ben je er klaar voor Lis?' Vraagt Milo. 'Ik ben moe!' Gaap ik. 'Dan ga je in de bus slapen.' Zegt Matthy. 'Ja ga ik zeker doen.' Lach ik. We sluiten alle deuren en ramen en we gaan in de bus zitten. Raoul reid, Koen voorin. Robbie en Milo achter koen en Raoul en Matthy en ik zitten weer daar achter. Ik ga op Matthy's schoot liggen en val al snel inslaap. 'Dus Matt jij en Lisa?' Koen draait zich om. 'We hebben een relatie.' Hij gaat met zijn hand door mijn haar. 'Lekker man.' Robbie en Milo geven hem een boks. De andere jongens gaan ook slapen behalve Roel natuurlijk.
Dit was part 9😙 school is zo fk saai
JE LEEST
I love you 3000
RomanceIk ben Lisa De Jong, voetbalster bij Barcelona en oranje leeuwinnen. Als mijn zusje (Kate) een voetbal wedstrijd speel kom ik 5 jongens tegen. En daar begint het verhaal!