♡Part 20♡

1.6K 29 2
                                    

Na de film hoor ik gehuil. Ik zet de babyfone zachter en loop naar boven. Olivia ligt huilend in haar bedje en ik pak haar op en loop een beetje rond de kamer. Na 10 minutjes ligt ze weer te slapen en ik leg haar terug in haar bedje. Ik loop weer naar beneden en zet de babyfone harder. Ik ga weer op de bank zitten en de jongens komen binnen. 'Waar is Jamie?' Vraag ik. 'Die hebben we naar huis gebracht, we hebben meteen wat kleren gekocht.' Zegt Milo. Ik moet lachen en pak de kleertjes uit de tas. 'Bedankt jongens.' Ik geef ze een knuffel en loop naar boven om alles in de kast te leggen. Op de babykamer hebben we een kast staan voor kleren en speeltjes. Ik vouw alles op en leg het in de kast. Ik doe de deur dicht en loop weer naar beneden. 

Een paar jaar later

ik ben gestopt met voetballen, ik had het te druk met mijn kinderen. Ik heb momenteel nu geen werk. Olivia en Daan zijn nu 4 jaar en gaan dus naar school. Vandaag is hun eerste schooldag, de jongens moeten opnemen en ik heb afgesproken met Jamie om ergens wat te gaan drinken. Het is 8 uur en ik breng de kinderen naar school, ik loop het klaslokaal binnen en de juffrouw loopt naar mij toe. 'Dit zijn vast Daan en Olivia, ik ben juffrouw Marieke.' Ze geeft mij een hand en Daan en Olivia gaan spelen. Ik praat nog wat met Marieke en ga snel genoeg naar huis. Ik stap de auto in en reid naar het café waar ik heb afgesproken met Jamie. 'Sorry dat ik laat ben, ik moest Olivia en Daan naar school brengen.' Ik doe mijn jas uit en ga zitten. 'Geen probleem.' Zegt Jamie. We bestellen wat drinken en het is heel gezellig. Na een paar uur gaan we allebei naar huis. De jongens zijn net klaar met opnemen en ik gooi mijn jas op de grond en doe mijn schoenen uit. 

Ik plof op de bank en kijk naar de keuken. De jongens hebben een video opgenomen gemaakt: De grootste hamburger maken. Alles zit nou onder vlees, broodkruimels, kaas en dat soort dingen. Ik sta op en begin met opruimen. Na een half uur ben ik klaar. Om 2 uur stap ik de auto in om de kids van school te halen. Ik rei naar school en wacht buiten. Olivia en Daan komen aan rennen en geven mij een knuffel. Ik pak hun tassen en we lopen naar de auto. 'Hoe was jullie dag?' Vraag ik. 'Het was heel leuk, we hebben gespeeld.' Zegt Olivia enthousiast. 'Wat leuk.' Ik zet ze allebei in stoel achterin en maak ze vast. Ik stap de auto in en ga naar huis. Onderweg hebben we het nog over de schooldag. We komen aan en ik breng de kinderen naar binnen, Olivia en Daan gaan spelen op hun kamer. Matthy is aan het editen, Raoul is een rondje lopen, Milo is een video met Koen aan het maken en Rob is aan het gamen. Ik ruim de tassen van Olivia en Daan op en ondertussen bedenk ik wat we gaan eten. Ik besluit om AVG te maken (aardappels, vlees groenten.) Ik ga naar de winkel om wat spullen we halen. Als ik weer thuis ben komt Matthy naar beneden. 'Heyy schat.' Hij knuffelt me van achter. 'Haii.' Zeg ik. 'Wat doee je?' Vraagt hij. 'Niet veel.' Zeg ik. 'Wil je mee een video opnemen?' Vraagt hij. 'Ja hoor ik kom eraan.' Zeg ik. We lopen naar boven, pak een stoel en ga naast Matt zitten.

'Wat gaan we doen?' Vraag ik. 'We kunnen reageren op Burenruzie.' Stelt hij voor. 'Nog nooit gekeken, maar is goed.' Zeg ik. Matt zet de camera aan en zet een video aan. 'Hallo allemaal, welkom bij deze video. Vandaag gaan Lisa en ik reageren op Burenruzie.' Zegt Matthy.

Na de video
'Die vrouw is niet goed, dat is niet anders.' Zeg ik. 'Klopt, dat is zielig.' Zegt Matthy. 'En heb je zin in morgen?' Vraagt Matt. 'Tuurlijk.' Ik geef hem een kus.

I love you 3000Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu