'Nou bedankt.' Matthy neemt een slok van zijn bier. Ik rol met mijn ogen en neem ook een slok van mijn Cola. De andere moeten lachen. 'De eerste ruzie van Matthy en Lisa is een feit.' Lacht Raoul. 'Nee hij moet gewoon niet alles door l*llen.' Lach ik. Matthy geeft mij een kus. 'Sorry kleintje.' Zegt hij. We krijgen ons eten en de rest van de avond is het best gezellig. Na een paar uurtjes gaan we weer naar huis. Eenmaal als we thuis zijn ga ik meteen naar boven. 'Gaat het schat?' Vraagt Jamie. 'Ja hoor alleen een beetje buikpijn, ze schoppen weer.' Lieg ik. Ik stap de douche en haal mijn make up eraf. Ik trek mijn pyama aan, poets mijn tanden en ga op bed liggen. Even later hoor ik de slaapkamerdeur open gaan. 'Slaap je al?' Fluistert Matt. Ik draai me om en kijk Matthy aan. 'Wat is er aan de hand?' Hij komt bij me liggen. 'Niks hoezo?' Lieg ik. 'Je kijkt niet heel gelukkig.' Zegt hij. Ik ga op zijn borst liggen. 'Ik heb gewoon buikpijn, ze schoppen veel.' Zeg ik. 'Ga maar slapen, misschien is het morgen minder.' Hij geeft me een kus en loopt de kamer uit. Ik val al snel inslaap en een paar uur later voel ik 2 armen om me heen.
Een paar maanden later
ik zit op de bank en loop naar de keuken. Mijn buik begint heel veel pijn te doen, ik pak het aanrecht vast zodat ik niet omval. Er ligt allemaal water op de grond. 'MATTHY!' Gil ik. Geen reactie. 'KOEN!!' Gil ik. Alweer geen reactie. 'JAMIEE!!' Ik gil en begin te huilen. Jamie sprint naar beneden en komt de keuken in. 'Waar zijn de jongens AU!' Ik pak mijn buik vast. 'Ze zijn in de winkel.' Zegt ze gestrest. 'Mijn vliezen zijn gebroken, we moeten nu naar het ziekenhuis.' Zeg ik. Ze helpt me mee naar de auto en op dat moment komt er een auto de oprit op reiden. Matthy komt snel de auto uit en pakt me vast. 'Haar vliezen zijn gebroken, we moeten naar het ziekenhuis.' Zegt Jamie. Ze leggen mij op de achterbank en Matthy gaat bij mij zitten. Koen en Jamie gaan met mij mee en de andere jongens met de auto van Rob. Ze reiden zo snel mogelijk naar het ziekenhuis. Eenmaal bij het ziekenhuis aangekomen, komen er meteen dokters aanrennen. Ze brengen mij naar een kamer maar niemand mag mee. 'Oke Lisa, je moet gaan persen. Zo hard als je kan.' Zegt de dokter. Ik knik en begin te persen. Een paar uur later zijn de 2 kinderen geboren. De deur gaat open en iedereen komt binnen. Matthy geeft me een knuffel en een kus. 'Goed gedaan schat.' Jamie knuffelt me. 'Bedankt.' Zeg ik. 'Gaat het?' Vraagt Koen. 'Ja ben alleen moe.' Zeg ik.
'Het is heel normaal dat je moe bent, je hebt het geweldig gedaan.' Zegt de dokter. 'Bedankt.' Zeg ik. Na een uurtje hebben gepraat, zijn Olivia en Daan aan het slapen en iedereen moet naar huis. Ik moet nog even in het ziekenhuis blijven. Ik val inslaap en word wakker gemaakt door een dokter. 'Lisa je mag naar huis. Jamie komt je ophalen.' Zegt ze. Ik leg Olivia en Daan in de kinderwagen die ik heb gekregen van het ziekenhuis. Ik loop naar buiten en wacht op Jamie te wachten. Even later komt Jamie aanreiden. Ze zet de kinderwagen in de auto en ik hou Olivia en Daan vast. Eenmaal thuis zet ik ze weer in de kinderwagen en reid naar binnen. Iedereen staat op mij te wachten en geven me allemaal een knuffel. 'Ik breng de kinderen even naar boven.' Zeg ik. 'Ik help wel.' Matthy pakt Daan en ik pak Olivia. Ik doe de logeerkamer open en het is helemaal veranderd naar een baby kamer. 'Awh hebben jullie dit gemaakt?' Vraag ik. 'Jaa we moeten toch wel een goede slaapkamer hebben.' Hij geeft mij een kus. We leggen de kinderen in hun bedje en pakken een babyfone (hoe je dat ook schrijft) en zetten er een op onze kamer, maar nu neem hem mee naar beneden. Ik zet hem op de keukentafel en ik pak wat drinken. Ik ga op de bank zitten en kijk een film.
JE LEEST
I love you 3000
RomanceIk ben Lisa De Jong, voetbalster bij Barcelona en oranje leeuwinnen. Als mijn zusje (Kate) een voetbal wedstrijd speel kom ik 5 jongens tegen. En daar begint het verhaal!