♡Part 6♡

2.6K 39 6
                                    

'Kom we gaan even naar boven.' Ik doe de deur dicht en we lopen samen naar boven. Hij gaat op bed liggen en ik doe een deken over hem heen. 'Ga maar even slapen.' Zeg ik. Ik geef hem een kusje op zijn hoofd en hij valt al snel ik slaap. Ik loop naar beneden en de jongens zitten op de bank. 'Hij ligt te slapen.' Zeg ik als ik voor iedereen wat drinken pak. 'Hij verdiend dit niet, dit is al zijn 2e keer.' Zegt Koen. '2e keer?' Vraag ik. 'Hij heeft het je nooit verteld..' zegt Koen. 'Nee denk het niet.' Zeg ik vragend. 'Carolijn was al eerder vreemd gegaan maar Matthy had het haar vergeven...' Zegt Robbie. 'D- dat heeft hij nooit verteld.' Zeg ik zacht. Ik sta op en loop naar boven. Ik ga langs Matthy liggen en hij slaat zijn armen om mij heen, en we vallen allebei inslaap.

Zo liggen we

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zo liggen we.
Raoul heeft een foto gemaakt en op insta gezet.

Bankzitters:
Awhh bijna nieuw koppel🥰🥵

Reacties:
Robbievdgraaf: cuteeee
Mreegen: ik ship dit zo hard
RaoulJoshua: cute
Koen: Hun zijn zo schattig!!!
Bank.zitters: OMGG SHIPP

Na 3 uur worden we wakker doordat Matthy met mijn haren speelt. Ik lach en draai me om. 'Oeps sorry ik wou je niet wakker maken.' Zegt Matthy. 'Geen probleem.' Lach ik. Hij trekt me dichter tegen hem aan en we gaan samen een film kijken. 'Hey tortelduifjes, jullie zijn wakker!' Milo komt de kamer binnengerend en springt het bed op. De andere jongens doen precies het zelfde en ik moet lachen. Matthy kijkt chagrijnig, ik moet nog harder lachen. Alle jongens behalve Matthy moeten ook lachen. 'Matthy waarom ben je nou zo chagrijnig?' Vraag ik lachend. 'Ik wou gewoon knuffelen en dan komen deze e!kels!' Zegt Matthy boos. 'Awhh.' Opeens horen we beneden een deur open gaan. Iedereen schrikt en we lopen allemaal naar beneden. Ik pak Matthy's hand omdat ik bang ben. Opeens zien we een meisje staan. 'Oh haha.' De jongens lachen. 'Lisa dit is Jamie, mijn vriendin.' Lacht Koen. 'Oh haha ik ben Lisa.' Ik geef haar een hand. 'Ik ben Jamie.' Zegt het meisje. Ze is niet lelijk, ze heeft mooie krullen. Na 2 uurtjes gekletst hebben gaat Jamie naar huis. 'We gaan een eet wedstrijd houden doe je mee Lis?' Vragen de jongens. 'Ja sure.' Zeg ik.
Ronde 1:

Ik heb: Aarbeien
Robbie: 2 worstenbroodjes
Milo: Een halve taart
Matthy: Kip
Koen: biertje
Raoul: 16 koekjes

'Lukt het Milo?' Vraag ik lachend. 'Vriend een halve taart, di krijg ik toch nooit op.' Even later heeft Milo het toch op. 'Rondee 2!' Schreeuwt Matthy.

Ronde 2
Ik: Pak pepermunt
Matthy: roggebrood
Milo: Pakje smint
Raoul: 2 stukken watermeloen
Koen: 2 frikadellenbroodjes

'NEE IK WIL GEEN ROGGEBROOD!! IK WIL IETS LEKKERS!!' Gilt Matthy. Ik lach en maak de mijne open. 'AH GRIEP ZOOI DI IS TERING SMERIG!' De jongens lachen. 'Matt wil je ruilen?' Vraag ik. 'Jaaaa graag!' Matthy pakt mijn pakje pepermunt. De jongens lachen zich d00d. 'Weet je wel hoe smerig dit is Lisa?' Lacht Koen. 'Ik kreeg dit vroeger altijd mee naar school, ik heb di zo op.' Lach ik. En ik ben als eerste klaar.

Na 6 rondes zijn we klaar en ik heb gewonnen. 'Ter!ng die vis was vies.' Klaag ik. Ik trek wit weg en ren naar de wc. Even later hoort iedereen kots geluiden. 'Ehh jongens...' Raoul staat in de keuken. 'Die vis van Lisa was 3 weken over datum...' Raoul gooit de verpakking snel weg. Ik kom terug en ga op de bank zitten. 'Gaat het Lisa?' Vraagt Rob. 'Die vis was over datum dat kan niet anders.' Zeg ik. 'Ga maar op bed liggen ik maak wel wat thee.' Matthy loopt de keuken in en ik loop naar boven. Ik ren weer naar de wc en kots weer. Matthy komt naar boven en ik hang nog steeds over de wc. Matthy houd mijn haar naar achter en wrijft over mijn rug.

'Die vis was 3 weken over datum..' zegt Matthy. Ik kijk hem boos aan. 'What the f-' Ik moet weer kotsen. Als ik klaar ben ga ik op bed liggen en Matthy pakt een emmer voor me. Hij zet het naast mijn bed neer. 'Ga maar slapen, daar knap je van op.' Hij stopt me onder en gaat weer naar beneden.

Part 6🤮

I love you 3000Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu