♡Part 11♡

2.1K 32 6
                                    

'Er is helemaal niks.' Koen legt de pizza op tafel. 'Oke als jij zegt dat er niks is, dan geloof ik dat.' Zeg ik. We gaan allemaal aan tafel zitten en eten onze pizza op. 'Guys we moeten eigenlijk wel weer een nieuwe video opnemen.' Zegt Milo. 'Is goed, zullen we er zo een maken?' Vraagt Rob. 'Ja is goed, wat gaan we opnemen?' Vraagt Matt. 'Misschien kunnen jullie verstoppertje spelen in de villa.' Stel ik voor. 'Goed idee wil je misschien meedoen?' Vraagt Rob. 'Ja hoor is goed.' Ik gooi de lege pizza dozen weg. 'Ik ga boven de camera halen.' Matthy loopt naar boven. 'Eigenlijk moeten we Matthy pranken in de video.' Zegt Koen. 'Jaa goed idee, maar wat dan?' Vraagt Roel. 'Misschien kan Lisa op een plek zitten en dan gaat Matthy zoeken en dan gilt Lisa gewoon en dan raakt hij helemaal ik paniek.' Stelt Rob voor. 'Ja fk goed idee.' Lachen de jongens.

Matthy komt terug en zet de camera aan. 'Sorry schat jij moet zoeken.' Ik geef hem een kus en we gaan ons allemaal verstoppen. 'Hier Lisa ga anders hier zitten.' Koen maakt een deur open. 'Thnx.' Ik ga erin zitten en wacht tot Koen mij belt. Als Koen mij belt is Matthy in de buurt en moet ik gillen en het hok uitkomen. Ik word gebeld door Koen. 'Hij is in de buurt, nu gillen en eruit komen.' Fluistert hij. Ik knik en hang op. Ik begin nep te huilen en maak het hok open. Ik begin te gillen en kruip naar achter. 'LISAA!!' matthy rent de kamer in. Hij pakt me vast. 'Hey het is oke, wat is er aan de hand?' Hij knuffeld me. 'E er zit iemand in d dat h hok.' Ik begin nog harder te huilen (nep). 'JONGENS KOM NU DIT IS GEEN GRAP!!' Schreeuwt Matt. De jongens komen met hun camera's de kamer binnen en lachen, ik kan mijn lach ook niet inhouden en begin keihard te lachen. 'Wtf gebeurd hier.' Matthy laat me los. 'Sorry schat het was grap.' Lach ik. 'Wat een kut grap ik schrok me d00d!' Matthy vind het niet grappig. 'Sorry Matt.' Ik geef hem een knuffel en kus. 'Geen leuke grap!' Zegt Matthy boos. 'Wij vonden van wel.' Lachen de jongens. 'Het spijt me om te zeggen, maar ik vond hem ook goed.' Ik geef de jongens een high five. We sluiten de video af en gaan een film kijken.

Na de film gaan Matthy en ik naar onze kamer om te slapen. Het is nou 00:00 uur en Matthy en ik gaan op bed liggen. Opeens vliegt de deur binnen en de lamp aan. Ik schrik en de jongens komen binnen rennen. 'VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!' De jongens komen aan met taart en slingers. 'GVD ik schrok me d00d.' Ik zucht. 'Sorryyyyy.' De jongens gaan op bed zitten. 'Hier blaas de kaarsjes uit.' Milo geeft me de taart. 'Hoe oud ben je nou geworden?' Vraagt Matt. 'Mijn eigen vriend weet niet eens hoe oud ik ben.' Ik kijk naar Matthy. 'Maar ik word 24.' Zeg ik. Matthy geeft me een knuffel en kus. 'Gefeliciteerd lieverd.' Matthy geeft me een cadeau. 'Bedanktt.' Ik leg het cadeau naast me neer en blaas de kaarsjes uit. De jongens klappen en ik gooi de kaarsjes op de grond. Ik pak de taart en gooi hem in Matthy's gezicht. Alles zit onder de taart. We moeten lachen en Matthy maakt zijn gezicht schoon in de badkamer. 'Nouu maak de cadeautjes open.' De jongens geven mij 1 groot cadeau en Matthy een kleine. 'Ik heb meegedaan met de jongens maar ik wou je ook wat persoonlijks geven.' Zegt Matthy. 'Ik maak wel eerst die van Matt open.' Ik haal het papier eraf en ik heb nou een zwart doosje in mijn handen. Ik maak hem open en er zit een zilveren ketting in. 'Awh hij is prachtig.' Ik geef Matthy een kus. 'Hier ik doe hem bij je om.' Matthy pakt de ketting en doet hem om mijn nek. 'Nou ons cadeau.' Robbie pakt een hele grote doos. Ik maak hem open en er is een doos. Ik maak de doos open en er zit niks in. 'Je echte cadeau is beneden.' Zegt Raoul. 'Ik vertrouw jullie niet.' Ik loop voorzichtig naar beneden en de jongens lopen achter mij. 'Oke ogen dicht.' Matthy houd zijn handen voor mijn ogen. We lopen de keuken in Matthy doet zijn handen voor mijn ogen weg..

Wat zal het zijn??

I love you 3000Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu