Láska a nenávist. Bůh a ďábel. Světlo a tma. Chlad a teplo. Cukr a sůl. Harry a Louis.
...
Louis se s Harrym zná od dětství. Chodili spolu do školky, na základku, na střední a teď i na vysokou. Leckdo by si pomyslel: "Musí to být dobří přátelé." ale opak je pravdou. Nesnáší se. Začalo to už ve školce. Není jasné kdo si začal, ale ať jeden, nebo ten druhý, stále si kradli hračky. Už tehdy jako malé děti se předháněli ve všem. Kdo první přijde, kdo si první vezme hračku, kdo první nakreslí obrázek mamce, kdo první dojí běd, kdo dřív odejde domů...dalo by se vyjmenovat spoustu dalších příkladů.Ve škole to zkusili prolomit. Opravdu se snažili se spřátelit, ale marně. Předháněli se ve známkách, v popularitě, v množství přátel...oba dva byli hvězdy třídy. Snad každý je miloval. Hlavně Eleanor se kterou 14ti letý Harry chodil, tedy dokud mu jí Louis nepřebral. To mu Harry nikdy neodpustil. Podkopávali si nohy, házeli výhružné vzkazy do skříňky, prali se snad každý den. Jejich vzájemná nenávist rostla. Nemohli se vystát. Oboum se jim ulevilo když šli na střední. Tedy alespoň do chvíle než zjistili že jsou tam opět spolu.
Střední - to byla změna. Z výhružek a drobných pranic se stala šikana. Vzájemná. Mnohokrát měli společnou cestu do ředitelny. Často na sebe vzájemně čekali cestou ze školy, jen aby se mohli poprat. Nikdo netušil čím se ti dva tolik vytáčí, ale nemohli to potlačit. Ve druhém ročníku, tedy v jejich sedmnácti letech, si Harry našel přítele. Ačkoliv se ze začátku styděl, po pár dnech už se s ním držel za ruku i ve škole. Pro Harryho to nebylo lehké období, ale zvládl to. A nenechte se zmást - Harry o Louim nikdy neuvažoval jako o přitažlivém. Nenapadlo by ho to ani ve snu.
Šikana ustala. Nenávist nikoliv. Louiho a Harryho cesty se rozešly. Harry se stal 'podivínem, šprtem, teplouškem'. Moc přátel neměl, ale ty kteří se s ním bavili byli skuteční kamarádi. Louis to měl naopak. Byl to snad ten nejpopulárnější, nejzábavnější kluk na škole. Každý se s ním chtěl bavit, ale skutečného přítele mezi nimi neměl.
V těchto kolejích oba absolvovali střední školu. Úspěšně odmaturovali, podali si přihlášky na vysokou školu. Kdyby jen tušili kolik společných přednášek budou mít. I jako dospělí lidé na sebe věčně házeli nenávistné pohledy. Když spolu měli mluvit, byli hrubí. Nenávist pokračovala. Karta se zčásti obrátila. Louis byl stále populární komediant a lidé ho hlavně ze začátku měli rádi, ale procházel si peklem. Jeho maminka onemocněla. Vážně. Měl strach co bude, žil v nejistotě. To ovšem nikdo netušil. I přes Louiho snahu se chovat pořád stejně, normálně, popularita ho opouštěla a to pro Louise také nebylo nejlehčí. Chtěl být oblíbený. Byl rád středem pozornosti. Harryho už nikdo nešikanoval, nedělal si z něj srandu, prožíval svá nejlepší léta se svými přáteli. Především s Liamem, se kterým chodil i na stření. Byli to nerozluční přátelé.
Harry
"...takže si myslím, že by to mělo být v pohodě, ale musíš pochopit jsem z toho dost ve stresu. Není to jen tak. Mám strach že se něco stane, mám strach že mu ublíží, mám strach že zemře. Ni, to bych nezvládl!"
"Harry! Je to jenom blbej seriál!" Smál se Niall. Nechápu jak se tomu může smát. Není to k smíchu.
"Ne, je to jiný! Není to blbej seriál?! Jak to vůbec můžeš říct?" zastavil jsem se v chůzi. Niall protočil oči.
"Pojď Harry, ujede mi bus." Rozešel jsem se. Ni nikdy nedokázal ocenit seriály.
"Hej! Stylesi!" nemusel jsem se ani otočit abych poznal ten nejotravnější hlas na zemi. Tomlinson. Nezastavoval jsem. Šli jsme dál. Nemám na něj náladu.
Ahoj! Jsem zpět s novým příběhem. Snad se Ti bude líbit <3
Také můžeš zkusit i mé další příběhy :) určitě to ocením :*
ČTEŠ
Is this love? |ls| ✔
FanficLáska a nenávist. Bůh a ďábel. Světlo a tma. Chlad a teplo. Cukr a sůl. Harry a Louis. ... Louis se s Harrym zná od dětství. Chodili spolu do školky, na základku, na střední a teď i na vysokou. Leckdo by si pomyslel: "Musí to být dobří přátelé." al...