1 bölüm

1.4K 165 225
                                    

Adımlarımı biraz daha hızlandırdım karanlık ısısız yolda. Yağmur'un sert damlaları yüzmeye çarpmaya devam ediyordu.

Omuzlarım 'daki yük beni daha ne kadar kabur edecek diye düşüyorum.

evin önüne geldiğimde oradaydı karasuretini gördüm parmakların arasındaki kırmızı ışığın olduğunu gördüğüm de sigara içtigini anladım.

geldiğimi hissetmiş gibi kafasını kaldırdı gözlerimin içine baktı o karanlıkta bile masmavi gözlerine değiyordu kara gözlerim

Beni bekliyordu,yine ve her zaman olduğu gibi.

"Neredeydin." bir adım öne çıktı.

" onları izlemeye mi gittin, ne görmeyi bekledim ya da ne duyumayı umdun"

Acıyan gözlerle baktı gözlerime.

Bir adım daha yaklaştı bana

"Gördün mü o şerefsizi mutlu muydu Dur tahmin edeyim sıcacık evinde keflice şarabını yudumluyordu ya da viskisini hangisi kara gözlü kız.
Peki içimdeki ateş söndü mü Bu Yağmur bu fırtına içindeki ateşi söndürdü mü o kaybettiğin küçük kıza tekrar bulabildin mi?"

Kafasını iki yana salladı

"Hayır bulamayacaksın Ne yapsan da bulamayacaksın" alaycı Gülümseme dudakların da belirmişti yine

"Hiç anlamayacaksın değil mi ölüm değil mesele yaşayacak öyle bir yaşayacak ki her yaşadığında Keşke bugün ölseydim diye lanet edecek."

Derin ir nefes aldı.

"Bu savaşta hataya yer yok, kaybetmeye imkanım yok.
Sen yerini safını seçtin şimdi kara gözlü kız birdaha sakin ama sakın bu hatayı tekrarlama ."

Parmakların arasındaki sigarayı dudaklarına götürerek İçine çekti tekrar ,Gözlerimin içine baka baka dumanı dışarı üfledi sabrımın sonundaydım artık artık ne dayanacak ne sabredecek gücüm vardı

"Ne istiyorsun ha ne istiyorsun Allah kahretsin görmüyor musun çabalıyorum savaşıyorum."

Derin bir nefes aldım, ağlamamak için kendini sıkmaya başladım.
Görmüyor muydu, sözlerinin kalbimin kırdığını beni yaraladığını bilmiyor muydu.

Çenemi dikleştirerek bir adım da bende ona yaklaştım.
Gökyüzü gözlerine değidi gözlerim.

"Evet görmeye gittim nasıl yaşayabiliyorlar diye görmek istedim Bana yaptıklarından sonra nasıl nefes alıyor diye görmek istedim, gördüm.
Çok mutlu yeni sevgilisinin kollarında çok mutlu benim hayatımı üzerine Hayat kuracak kadar şerefsiz ve evet haklısın mavi gözlü adam aptalık ettim ama içimdeki ateş tekrar alevlendi, vazgeçmeyeceğim ne olursa olsun sadece görmek istedim yaa sadece nasıl dedim bunlar insan değil, başkasının hayatını çalıp nasıl devam edeelerler şöyle sen söyle mavi gözlü adam .

Yerinden hareketlendi ,karşıma geçti.

Soğuk parmaklarını çenemde hissettim, yavaşça başımı kaldırdı.

"Akıtma artık incilerini,sen ağladıkça o şerefsiz öldürmek istiyorum.

"Sana yaşadıklarını yaşamadan ölmeyecek korkma,hiç birşeyin hesabını vermeden ölmeyecek.
Bırak kazandım zannetsin,biz daha sahneye çıkmadık, bizim gösteri daha başlamadı. "

Darmaduman +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin