Elimdeki kokteyden bir yudum daha aldım.
Gözlerim ile yanlızca kuvarsa sürtünerek dans eden ferda cadısındaydı.
Evet sakin olmalıyım, herşeyi mahvederim, çok uğraştık.
Yok kendimi taseli etmem de işe yaramıyor.
Koca kadın utanmıyor yaa ,bak hareketlere bak.
Nereden kabil ettim ben bu kutlamayı ya.
Anlaşma olumlu sonuç çıktı diye iki kadeh birşeyler içmeyi teklif ettiklerinde, mecbur kabul etmiştim.
Ha böyle olacağını bilsem kabul eder miydim.
Içimdeki kıskançlık duygusunu iliklerime kadar hissediyordum.
Daha fazla bu görüntüye dayanamaya ,barmene doğru döndüm, yanımda hareketlilik hissetim an baskılarımı yanıma oturan kaana doğru çevirdim.
Tam 2 sene bekledim onunla yüz yüzüme gelmek için.
Şimdi burada onunla karşı karşıyayım,duygular, amaçlar,hedefler farklı.
"Böyle ortamlar sana göre değil sanırım."
Başımı olumsuz anlamda iki yana doğru salladım.
"Pek değil, sakin ortamları daha çok severim."
Dalgınca beni seyrediyor du,bakışların dan ne anlam çıkartmam gerektiğini bilmiyordum.
Ama özlem vardı sanki.Yada saçmalıyordum.
"Bir dakine daha sakin yere gideriz sen ve ben. "
Alay ile gülümsedim, görmeyeli daha mı çok yavşak olmuş, bana mı öyle geliyor.
"Senin ile benim sakin bir ortamda olmak isteyeceğimi nereden çıkarttın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darmaduman +18
Ficção AdolescenteHayatı çalınan bir kadın. Intikam hırsı ile yanan bir adam Bu ikisini nasıl bit felaket yan yana getirdi. Kitabıma bir şans verin pişman olmayacaksınız.