Sonunda toplantının sonuna gelmiştik bu kadar sahte insanlarla aynı ortamda olmak gerçekten iğrençti.
Sancak ailesi şimdi kuvrasin odasında ferda cadısı ile konusuyorlardı.
Adımları mı kuvarsin odasının önünde durdurmuştum.Elimi kaldırarak kibarca çaldım kapıyı.
"Abi ben-burada olduklarını bilmiyormuş gibi bakışlarımı kaçırdım.
"Kusura bakmayın böldüm. " ferda sahte gülümsemesi ile oturduğu koltuktan kalktı.
"Gel tatlım bizde sohbet ediyorduk."
Savaş Sancak ile bakışlarım kesişti, rahatsız eden bir bakış değil, bir erkeğin bir kadına beğeni ole bakması normaldi.Odaya girdiğimde, kuvrasin yanına oturdum, ferda suratını astı ama umrumda değildi.
Kuvras yandan bana baktı ama elinde ki telefona geri döndü, onur ile konuşuyordu.
"Bir davet düzenleyelim,biliyorsunuz o saçma olaylardan sonra iki ortalık için dedikodular aldı başını gitti sorun yok ikazı vermemiz lazım."
Bakışlarım Nur sancak hedef aldığında,ferda dünyayı kurtarmaktan bahsediyor gibi hayran hayran dinliyordu.
Sancakların salak kişi belli olmuştu."Bencede, bu ımaj bizim için önemli, dediğin gibi yapalim ferda hanım, detaylar ile kızım nur ilgilenir daha doğrusu size yardımcı olacaktır. " dedi babaları olan sancak.
Kaan ve nura bakarak gülümsedi ferda,planı devreye sokmuştu, ne tatlı..
Kaan ise hiç burada değilmiş gubu sadece dışarıyı izliyordu.
Şu hâline üzüle bilirdim ama,bana yaptıklarını hatırlatıkca,seni öldürmek istiyorumm.."9 Ocak sancaklar ve Yıldırmlarin gecesi olacak, hmm bizdende Aysima sen ilgilenir misin bu davet için."
Memnuniyet ile gülümsedim "neden olmasın ama davette yer alacağımı daha doğrusu alacağımızı zannetmiyorum. "
Fardanin gözleri anında kuvarsı buldu. "Nasıl olmayacaksınız, ileri bir tarihe erteleye biliriz,o gün sizinde orada olmanızı istiyorum."
Kuvars söze girmeden ,anında bem atıldım.
"Bu parti sizin için düzenleniyor anlaşma proje benim projem ama nasıl yıldırım soyadı geçiyor anlamadım, başka bir proje mı sunuyorsunuz, çünkü imzaladığınız anlaşmada bu projede benim adım var."
Öfkenin kıvılcımları göz bebelerini esir almıştı, içimden alayla güldüm ona,ferda yıldırım küçük mü düşmüştü yazık ama ona..
"Biliyorum böyle bir şey var ama maalesef yıldırım soyadı olması gerekiyor ki bu anlaşma bizim aramızda. "
"Pekala,bunun için 1 milyon tanzimat ödemeye hazır mısınız, çünkü ben emeğinin hakkını kimseye yedirmem ,projeyi yırtar paranı alır çekilirim inanın benim için daha rahat olacak. "
Kuvars dahil herkes şoka bizi dinliyordu.
"Aysima hanım hakkli,hem davete gerekte yok,bakalım belki anlaşmada olmaz ferda hanım. " dedi savaş sancak.
Telefonuma gelen mesaj ile bakışlarımı ona çevirdim, onur ve güneş alışverişteydi.
Bütün poşetleri taşıyan onur un yüz ifadesi çok komikti.Kuvras elini omuzuma atarak çaktırmadan okşadı.
Ferda sancakları ikna etme çabasında olduğu için kimse bizide gördüğü söylenmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darmaduman +18
Novela JuvenilHayatı çalınan bir kadın. Intikam hırsı ile yanan bir adam Bu ikisini nasıl bit felaket yan yana getirdi. Kitabıma bir şans verin pişman olmayacaksınız.