Açılan Kapı ile yüzüme kondurduğum yalancı gülümsemeyle içeri adım attım Her Adım attığında biri Geçmişimle yüzleştim.
"Kuvars gelmene çok sevindim." Ferda kollarını kuvarsın boynuna sarıp yanağına öptü.
Kuvars'ın kolu ferda'nın beline sarması ile migdeme bir ateş düşmüş gibi yakmıştı.
Kalbime hançerler ardı ardına saplanıyordu.Kuvarsın bakışları beni bulduğunda büyük bir hayal kırıklığı ile bakmala yetindim.
"Ateş ediyorsun Aysima ,bu güzellik buraya fazla." Kaan'nın sesini duyamam ile bakışlarımı kuvars dan çektim.
"Öyle fazla ama idare edeceksin." Salona geçtiğimizde Sancak ailesinin çoktan burada olduğunu görmem ile yapmacık gülümsemem ile onların yanına doğru adımladım.
Beni ilk fark eden Savaş Sancak olmuştu,aniden ayağa kalkıp ceketinin önünü ilikledi.
"Aysima Hanım sizi burada görmek güzel " elimin üzerine öpücük kondurup geri çekilmesi ile kibarca gülümsedim.
"Sizide burada görmek güzel,Ferda hanım ısrar etmesi ile gelmiştim ama sizi görünce doğru bir karar vermişim."
"Böyle düşünmen çok hoş." Salonu incelenmeye başladığımda Bir çok şeyin değiştiğini görüyordum.
Burada olmak her kötü anı ya davetiye du benim için.
Geri kalan Sancak ailesi ile de selamlaşıp kendimi boş koltuklardan birine attım.
Kuvars nereden aldığını bilmediğim viskisini yudumlayıp yanıma oturdu.
Gergin olduğumun farkındaydı elini omuzuna sararak beni kendisine çekti.
"Beni kırmayıp geldiğiniz için çok mutlu oldum iyi ki buradasınız bu gece çok güzel bir gece olacağına inanıyorum." Elindeki kadehi içerek bakışları kuvarsın üzerine de oylanıyordu.
Bende onu inceliyordum üzerine uzun simli kırmızı bir elbise giymişti elbise bütün vücudunu sarıyor onu daha sexsi gösteriyordu, saçlarını eskiden topuz yapmış kulaklarına da meşhur Elmas küpelerini takmıştı hatırlıyordum bu küpeleri bir toplantıda takmıştı önceden benim de katıldığım bir toplantııydı Servet değerinde olduğun dan bahseder dururdu
"Aslında gelmeye pek niyetim yoktu ferda kardeşime ve bana yapılan saygısızlığı hala unutmuş değilim yine de seni bugün yalnız bırakmak istemedik bir anlaşma imzalayacaksın böyle bir günde yanında olmak istedik bu kadar."
"Haklısın Aysima gerçekten haksızlık ettim farkındayım bunun için ondan defalarca kez özür diliyorum projeyi onun devam ettirmesini çok istiyoruz, Aysima beni kırma bu küskünlük bitsin herşey senin istediğin gibi olsun."
Alaylı gülerek bakışlarım nur'un üzerinde durdu sinirden kıpkırmızı olmuştu bunu istemediğini biliyordum ama babası tarafından ikna edildiği çok belliydi yanındaki kaan'a bir bakış attı tabii ki kaan'ında umrumda değil anlamında bakış attı
"Aslında ben de çok düşündüm ferda Hanım bu projeyi istemiyorum dediğim gibi benim için biten bitmiştir nurunda bu proji mükemmel hazırlayacağından eminim nasıl olsa bir Sancak ,Sancak kanını taşıyor mükemmeller yaratacağına eminim."
Nur kibirle yerinden doğrularak neyden okuyan gözlerini bana dikti.
"Hiç bir
"Aysima Hanım aslında bu projenin sizin yönetmesini Sancak ailesi olarak yönetmenizi istiyoruz dediğiniz gibi projede sizin adınız sizin imzanız geçecek kesinlikle bizim soyadığımız yer almayacak bununla ilgili size anlaşmada imzalayacağımıza emin olabilirsiniz yıldırımlarla aranızda bir problem olmuş olabilir ama sancaklarla aynı şey olmayacağını size temin edebilirim bunu bir Yıldırım değil de Sancak olarak teklifi kabul etmenizi istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darmaduman +18
Ficção AdolescenteHayatı çalınan bir kadın. Intikam hırsı ile yanan bir adam Bu ikisini nasıl bit felaket yan yana getirdi. Kitabıma bir şans verin pişman olmayacaksınız.