Elimdeki karton bardaktan bir yudum daha almıştım,içimde ki kahve şuan ilaç gibi gelmişti.Saatlerdir buradaydık,kaan buraya avukat ordusu yığmıştı adeta, beni tehtit eden,öldüreceğini ima ettiği görüntü ile çıkması zor gözüküyordu.
Eylem ruhu çekilmiş gibi tek bir noktaya bakıyor, ağızını bıçak açmıyordu.
Elini omuzuna koyduğumda önce irkilidi ama kendini çabuk toparladı."Iyi misin,su felan ister misin?başını olumsuzca salladı.
"Istersen biraz hava alalım burası baya bunaltıcı. " karardıkça baktı gözlerime, sonradan sağ sola bakarak kaan'nın olmayışı ilr kafasını olumluca salladı.Kolundan destek olaral bahçeye doğru adımladık.
"Bu kadar üzülme ferda hanım serbest kalacak kim neden böyle bir iftara attı anlam veremiyorum."
Eylem histirik bir kahkaha attı,omuzlarında ki cekete daha çok sarıldı.
"O şeytana hiç bir şey olmaz." Ferda,kaan,kuvras karakolun kapısında gözüktüğünde eylem bu sefer acı ile gülümsedi.
"Bir gün herkes gerçkten yaptığının bedelini ödeyecek, bu gün değil ama elbet birgün olacak bu."
Beni arkasında birakarak hızlı adımlarla kaan'a ilerledi koluma girerek yangına bir öpücük bıraktı.
Kaan ise hızla kolunu ondan geri çekti, bu eylemi bozmadı daha gülümsedi.
Yerimden hareketlenerek bende yanlarına geçtim.
"Geçmiş olsun ferda hanım, inanın çok üzüldüm. "
Başını kuvrasin göğsüne koyarak beline sarıldı, öğle bütün vücudumu esir almıştı, saçından tutup fırlatmak için kendimi inan zor tutuyordum.
"Teşekkür ederim, bu meden bu iftarıyı attu inan bilmiyorum. "
"Siz intihar etti demiştiniz, ams yeğeniniz öldürülmüş ne kadar korkunç, hele katili siz sanilmanız çok kötü. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darmaduman +18
Ficção AdolescenteHayatı çalınan bir kadın. Intikam hırsı ile yanan bir adam Bu ikisini nasıl bit felaket yan yana getirdi. Kitabıma bir şans verin pişman olmayacaksınız.