Adımlarımı şirkete attigim da, çalışanların gözleri benim üzerimdeydi.
Bu gururu mu okşuyordu,kendimden emin adımlar ile şirkete ilerledim.
Kuvarsin odasına doğru ilerlediğimde,güneş de bana eşlik ediyordu.
Kapıyı çalmadan,içeri girdiğimde , kaan,ferda, ve olmasa olmaz kuvras da buradaydı .
Odaya girdiğimde, bütün gözler bana dönmüştü.
Yüzüme onlar kadar sahte bir gülümseme koydum.Ferda anında ayağa kalktı "Aysimacım yine ışık saçıyorsun. "
Küçük bir kahkaha attım "sizin kadar olmaz, ve dün için lütfen kusura bakmayın sizi kırmak istemedim, ben her hangi bir yerdede çalışabilirim. "
Mahçup bir şekilde gözlerini kaçırdı benden, içimde ki şeytan kız buna kahkahalarla güldü.
"Asıl ben üzgünüm seni kırmak istemedim, tepkim büyüktü, istedğin gibi odam da çalışabilirsin. "
Odam kelimesini vurgulaması,orayı tekrar alacağını ima ederek göz dağı veriyordu
"Odanıza iyi bakacağım merak etmeyin."
Mumnun bir şekilde gülümsedi, bakışlarımın kuvarsa çevirdim.
"Günaydın abicim,erken çıkmışın merak ettim seni. "
Yanağına küçük bir öpücük bıraktığım da onun bakışları ise sadece dekoltemdeydi.
"Naber Aysima." Başımı gelen sese doğru çevirdim.
"Aa sen demi buradaydın,hiç farkına varmadım, iyidir kaan."
Bozguna uğramış suratı keyfimi daha çok yerine getirdi.
Dirseğimi,kuvarsin koltuğuna koydum,ağırlığımı oraya vermiştim.
"Bakın ne diyecegim akşam hep berbaer yemek yiyelim, abicim benim favorim olam restrona gidelim çok güzel olur."
"Evet hayatım, daha çok vakit geçirmiş oluruz. "
Kuvras sıkıntılı bir nefes verdiğinde ne yapmak istegimi anlamıştı.
Kollarımı yandan ,boynuzuna doladım.
"Hadi abicim lütfen " Kollarımı biraz kendime çekerek tırnaklarımı ensesine bastırıldığımda vücudu anında kaskatı oldu.
"Tamam ,nasıl derseniz. " zafer gülümseme ile kendimi geri çektim.
"Neyse size doyum olmaz, ben odama geçiyorum, biraz,tasarımını beğenmedimde el atmam lazım,sizin için bir sakıncası yok değil mi ferda hanım. "
Gözlerini kuvrasa çevirip, başını olumsuz anlamda salladı.
Asıl merak ettiğim şey, bu fersa neden kuvras dan bu kadar korkup çekiniyor,kuvras hangi ara ipleri eline aldı.
Kaan'ın piç gülümsemesine denk geldiğimde ona gözlerimi devirmekle yetindim.
Kimseyle daha fazla muhatap olmadan ,kapıda beni bekleyen güneşe doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darmaduman +18
Novela JuvenilHayatı çalınan bir kadın. Intikam hırsı ile yanan bir adam Bu ikisini nasıl bit felaket yan yana getirdi. Kitabıma bir şans verin pişman olmayacaksınız.