1 hafta sonra
Elimdeki dosyaları daha fazla incelemeden yatağın üzerine doğru fırlattım aynada kendimi son kez daha kontrol ettiğimde fazla iyi olduğuna karar verdim üzerimi son kez düzelterek çantamı aldım.
Kuvars ve diğerleri salonda beni bekliyorlardı.
Daha fazla oyalanmadan hızla salona ilerledim kalbimin sesi kulaklarım da hissediyordum.Bugün büyük bir hesaplaşma vaktiydi Bir oyun kurdum.
Kendimden emin adamları atarax salona geldim.Güneşin üzerinde beyaz bir takım vardı sarı saçları ile ona gerçekten çok yakışmıştı.
Onur ise beyaz ve tişört siyah kumaş bir pantolon giymişti, bu kıyafeti yapılı vücudunu daha çok ortaya çıkarttığını anladım.
Gözlerim asıl sahibini aradığımda ise burada olmadığını anladım
Güneşin sesi ile bakışlarımı ona doğru çevirdim.
Beni baştan aşağı beğeni ile süzdüğümde, yanaklarimin kızardığına emindim."Çok çok güzelsin, ateş ediyorsun. "
Onur elimden tutarak beni kendi etrafımda döndürdü.
"Yia utandırma beni teşekkür ederim."
Salona aniden odunsu koku yayınladığın da burada oldgunu anlamıştım.
"Güneş ve Onur siz dışarı "
Onur bu hareketine gözlerini devirerek yanağımı sıktı.Güneş ve Onur kol kola bahçeye çıktılar.
"Hazır mısın. "Elleri cebinde ,mavi gözleri yanlızca gözlerimde sabitiydi.
"Hazırım."sol elini cebinden çıkarttı, yavaşça önüme düşen saçımı kulağımın arkasına koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darmaduman +18
Teen FictionHayatı çalınan bir kadın. Intikam hırsı ile yanan bir adam Bu ikisini nasıl bit felaket yan yana getirdi. Kitabıma bir şans verin pişman olmayacaksınız.