12.bölüm

176 40 0
                                    

Karanlık odada herkes birine bakıp gerçekleri sorguluyorlardı.

Savaş'ın kendinden emin gülümsemesi ile kuvars yumruklarını sıktı.

"Ne saçmalıyorsun lan sen." Dediği anda elimi yumruk yaptığı elinin üzerine koydum.

"Saçmalık değil kuvars bunlar gerçekler ve ben bu gerçekle ulaşmak için çok emek sarf ettim ve şu an Aysima yıldırım'ın karşısındayım eski odanızı ziyarete mi geldiniz?" Umursamaz tavırımı takınarak dikkatlice Savaş a baktım

"Şu an neden bahsettiğiniz anlamıyorum yolumu kaybettim ve kendimi bir anda bir odada buldum bu kadar şimdi müsaade ederseniz aşağı inmek istiyorum." Kuvarsın elini tutarak onu kapıya doğru çekiştirdim.

"Aysima neler yaşadığını biliyorum O şerefsizin sana ne yaptığını da biliyorum şu an kız kardeşim o lanet salonda bir adamdan hamile ben ne yapacağımı bilmiyorum senden yardım istiyorum kendim kurtuldun onu da kurtar."

Şaşkınca ona doğru döndüm çaresizce bakıyordu gözlerimin içine.

"Şu an ne anlattığınızı anlamıyorum ya da neden bahsettiğinizi dediğim gibi bir yanlış anlaşılma." Başlık varsa doğru döndüm öfkeli gözleriniz savaşa dikmiş dikkatle çehresini izliyordu

"Gidelim mi abi"

Klas gözlerini bana değdirmeden Savaş Bey'in karşısına geçti.

"Nasıl öğrendin kim yardım etti sana bu da çocuk gibi oyun oynayacak değilim ya da arkama bakarak kaçacak insan hiç değilim evet o Aysima Yıldırım ama sen kimsin savaş amacın ne?

"Sadece kız kardeşimi bunlar net insanlardan kurtarmak sen kardeşini kurtarmışsın ben de onu kurtarmak istiyorum."

"O benim kardeşim değil." Savaş yandan bana bakarak tekrar kıvanç'a döndü.

"Bu burada konuşulacak bir konu değil salon inmemiz gerekiyor burada durmamız daha çok şüphelendirecek."

Savaş beni başıyla onayladığında elimi tekrar kuvarsın elini atarak onu çekiştirdim.'

"Yarın bizim eve gel ne konuşmamız gerekiyorsa konuşalım." Dedim ve cevabını beklemeden bu hatıralarla dolu odaya arkamı dönerek terk ettim.

"Allah kahretsin nasıl ulaşılabilir nasıl." Kuvras dişleri arasında konuşuyor bense aklımdaki düşüncelerle meşgul oluyordum.

"Bilmiyorum ama bu bizim için bir tehdit bunu da farkındayım şu lanet olası akşam bitsin ve bir an önce eve gitmek istiyorum."

Tuzla salona indiğimizde nur'un ağlaması Durmuş ferda hanım'da oğlunu yüzüne buz tutmakla meşguldü.

"Kuvars sevgilim görüyor musun olanları her şeyin nasıl da mahvoldu bu geceyi böyle hayal etmemiştim." Ferda'nın Koşarak gelip varsın beline sarılması ile onlardan bir adım uzaklaştım sanki birinin kalbimi avuçlarının arasında sıktığını hissettim.

"Her şey düzelecek ferda üzülme lütfen." Onlara arkamı dönerek boş koltuklardan birine oturdum ister istemez gözlerim onlara kayıyordu ferda'nın varsa sarılması sinirlerimi daha da çok bozuyordu.

"İnanın ben de bu geceyi böyle hayal etmemiştim, kaanin ortağının kardeşini hamile bırakması gerçekten büyük bir skandalı oldu bizler için."ferda'nın keskin gözleri anında beni buldu bana öfke ile bakıyordu alaylı güldüm.

"Sizi sinirlendirdi mi? Şaka yapmıştım sadece her neyse nasıl anlamak istersiniz." Kollarını kumaştan çeken ferda karşındaki tek bir koltuğa oturdum meydan okuyan bakışlarını gözlerime dikti.

Darmaduman +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin