2. Bölüm

502 154 223
                                    

Küçük bir kız çocuğuydum,tek hayalim benimdee eylem ve eslem gibi annem babam olmasıydı.

Onların ailesini görünce içten içte hem kıskanırdım. Beni de seven onların annesi gibi benimde annem bana elbise diksin isterdim.

Büyüdükçe kardeşten farkımız yoktu.
Hep beraber hayaller kurardık.
Geleceğimizi beraber plânlardık.

Bugün bu ihanet bana en büyük darbeydi,kardeşim, dostum benim hayatımı çalan adamla yatıyordu.

Belkide benim başına gelenlerden onu suçlamıyordu.
Belkide hiç birşeylerden haberi yoktu.
Ama eylem benim bir zamanlar aşık olduğum adamla birşeyler yaşayacak bir kız değildi

Peki ya eslem o biliyor mu olanları,haberi varmı .

Parlaklarımı ağrıyan başıma, götürdüm,hafifce ovdum.

Ağrı dayanılmaz boyuta gelmişti.
Migrenim tutmuştu herhalde.

Bir anda önüme ilaç ve su konuldu şaşkınca Bu kafamı çevirip ona baktım ne zamandır orada duruyordu ki.

" Başın ağrıyor ve sen kendini acı çektirmek için ilaç bile almıyorsun öyle mi kendinden bu kadar nefret etme küçük."

Önüme koyulan ilacı dudaklarımın arasına yollayarak küçük yudumlarla su içtim sorduğu soruyu yanıtsız bırakmayı tercih ettim çünkü ona verebilecek ne bir cevabım ne de gücüm vardı.

"Sessiz sinema mı oynayacaksın Şimdi de, hiçbir şey senin hatan değildi Aysima neden gelip bana söylemedin Neden kendini böyle bir acı yükledin Ben senin yanında neden varım bütün acılarını bana yolla diye Vur parçala bütün hıncını benden çıkart Ama artık şu Avuç içlerini kanatma.

O söyleyene kadar farkında bile değildim tırnaklarımı etimi batırdığımdan ben buydum işte ne yapabilirdim ki.

"Senden hacımı çıkartmamı mı istiyorsun. hıncımı çıkartmam gereken insan sen değilsin ki ben ödeşmek istediğim insana karşısına çıkamıyorum
Neden kuvars neden bunca zamandır bekliyoruz ,Neden artık acı çekmesi sırası ona geçmiyor Neden hep bende."

Derin bir nefes aldım ,sakinleşmem gerekiyordu ama olmuyor du işte.

"En yakın dostum onu yatağında bir şey olmamış gibi hayatlarına devam ediyorlar ,Neden artık hesap sormuyoruz ,bak güçlüyüm artık gör beni artık gör."

Bana cevap dahi vermeden arkasını dönerek eve doğradım dedi bu hareketi Benim de daha çok çıldırtmıştı hızlı ayağa kalktım üzerimdeki şalı kenarı attım.

"Güzel hiçbir şey olmamış gibi bir de Arkanı dönüp gidiyorsun sana soru soruyorum cevabını vermiyorsun sonra neden İçine kapandı diyorsun sen ne istiyorsun kuvars ne."

Sinirle bana döndü Sağ elini yumruk yaptığını gördüm ona karşı gelmem bunu her zaman çıldırtıyordu bir köpek gibi ona boyun eğmemi istiyordu ama artık her şey için çok geçti dimdik gözlerin içine baktım artık savaşmak istiyorum kaçmak değil.

Sakinleşmeye çalışarak derin nefesler almaya başladı elini burnunu kemerini götürecek sıktı kafasını çevirip aniden yine bana baktı olduğum yerde duruyordum sadece ne olacak diye beklemeye karar verdim.

"Her şey senin için kolay değil mi Aysima çıkarsın karşısına hesap sorarsın Neyin hesabını soracaksın Kimde ne Kanıt var işler böyle yürümüyor her şey sandığın kadar basit değil bu adamlar Seni ölüme terk etti o şerefsiz sana-
Her neyse ne şöylesem,fayda etmeyecek demi,ama benim anlamadığım zoruna giden me oldu aysima, sevdiğin adam arkadaşınla yatması mı zoruna giden,yoksa o kızın yerinde sen mi-"

Darmaduman +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin