Part 18

7.4K 177 16
                                    

Harry bana döndü ve ağızını boşver şeklinde hareket ettirdi.

Emily : peki Louis. Silme. Ama intikamım acı olur.

Louis : ve... twitterda :D

Emily : Louis !! Sil onu kimse görmeden !!

Louis : çok geç 126 favori 250 retweet.

Harry : Louis onu sil hemen yoksa Emily'e tehtit mesajları başlar.

Louis : tamam tamam sildim. Twitter gündeminde 1. Sırada olabilirdiniz.

Harry : umrum da değil.

Louis : peki. Siz biz yokmuşuz gibi devam edin.

Emily : bencede siz burdayken siz yokmuşsunuz gibi devam edelim.

Harry : benim daha iyi bi fikrim var.

Bana göz kırptıktan sonra Louis'in yanına geçti.

Harry : Louis ben şu havuzda bişey gördüm çok garip bişey pirana gibi gel sen de bak.

Louis : hani bakiyim.

Bende arkadan gidip Louis'i havuza ittim.

Louis : aaa !!! YARDIM EDİN !!! PİRANALAR BENİ YİCEK !!! İMDAAT !!!

Herkes gülmeye başladı.

Emily : sen yokmuşsun gibi davranmamıza gerek kalmadı artık Louis bak zaten yok olucaksın birazdan.

Louis : beni öldüremezsin !! Fanlarım seni öldürür.

Emily : Harry beni korur

Louis : Harry bunu bana yapamazsın. Biz kardeşiz senle bi kız için beni mi öldüreceksin.

Harry özür dilerim dostum.

Louis : Harry -- bi saniye siz... SİZ BENİ KANDIRIYOSUNUZ JANİ PİRANALAR NERDE ?!

Herkes tekrar gülmeye başladı hatta gülmekten gözlerimizden yaşlar gelmeye başladı.

Sonra Louis havuzdan çıktı. Bana doğru gelmeye başladı.

Emily : Louis ?? Napıyosun ??

Beni tuttu.

Emily : Louis !! Hayr !! Louis sakın !! Sakın yapma !! Eğer beni havuza atarsan seni bi piranayla aynı odaya kilitlerim !!

Louis : eminim.

Son duyduğum şey buydu sonra bi su sesi ve soğukluk... Havuzun içine attı beni. Ben sana gösteririm şimdi.

Emily : Louis-- Louis... Ben-- ben yüzme bilmiyorum.

Herkesin yüzünü birden telaş sardı.

Louis Harry ve justin aynı anda suya atladılar.

Emily : haha !! Hepinizi kandırdım !!

Hepsi bana ciddi ciddi baktı. Sonra birbirlerine baktılar ve bana doğru gelmeye başladılar.

Emily : aha(korkarak). Çocuklar (yutkundum) b-ben ş-sadece şaka yapmıştım. Niye öyle geliyorsunuz ??

Louis bi kolumu Harry öbür kolumu tuttu sonra justin karşıma geçti omuzuma ellerini koydu.

Justin : intikam. Dedi gülerek

Sonra beni suyun altına batırdılar. İyikide küçükken yüzme kursuna gitmişim... Yoksa şu ana kadar kesin nefessizlikten ölmüştüm. Justin elini omuzlarımdan çekti.

Emily : benim intikamım daha çok can yakar ama...

Louis : bekleriz.

Emily : merak etme en fazla 1 haftaya burda olur. En az ne zaman bilmek istermisin ??

Louis'e yaklaştım. Bana ne zaman der gibi bakıyordu.

Emily : yarın akşama.

Yutkundu. Korkutmayı başardım sanırım :D

------------------ -----------------

Biliyorum çok kısa ama sevgilimden ayrıldım. Aslında hiç üzülmüyom hak etti :D hatta ayrıldığım için çok mutluyum.iyikide ayrılmışım :D

Herneyse... Kısa oldu da kalmıştık.

Kısa oldu çünkü kimse bişey yazmıyo bişey demiyom şu ana kadar 2 kişi yorum yaptı. I mean really ?? O kadar yazıyom. 2 kişicik mi :'(

Sanırım herkesin okumaya vakti var ama yoruma ve vote etmeye vakti yok. Neyse olsun o da bişey.

Tşk. Okuduğunuz için :D

SENSIZ OLMAZ-1D -DUZENLENIYOR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin