Sabah Harry'e dönemedim. Dudaklarını boynumda hissettim.
Emily : Harry artık gitmelisin
Harry : Emily seni özledim.. Seni istiyorum neden anlamıyosun ?
Emily : istemiyorum çünkü. Anlamak istemiyorum ! Seni de istemiyorum ! Beni bırakıp giden birini istemiyorum.
Kalkıp kahvaltı hazırlamak için mutfağa indim kahvaltıda ikimizde konuşmadık. Salona gittim o da arkamdan geldi.
Emily : Taylor'la konuştunuz mu ?
Harry : hayır.
Emily : çocuklarla ?
Harry : hayır.
Emily : peki. Aramamı istermisin ?
Harry : hayır.
Emily : niye ?
Harry : işte.
Telefonumu odamda unutmuşum. Yukarı çıkıp telefonumu aldım. Aşağı indiğimde Harry telefonla konuşuyodu., telefonu kapadı.
Emily : iyimisin ?
Harry : bilmiyorum.
Harry'nin gözleri doldu.
Emily : Harry ne oldu ?
Harry : annem... Babamdan ayrıldı--şimdi de erkek arkadaşı yapmış tanışmamızı istiyo...
Birden kafasını omuzuma gömdü ve ağlamaya başladı. Bende ona sarıldım. Biraz kendine gelmeye başladığımda kafasını çekti.
Emily : iyimisin ?
Harry : biraz daha..
Emily : hadi git yüzünü yıka.
Harry'i mutlu etmek istiyorum. Ama bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum...
Emily : ee ne yapalım ?
Harry : benle bişey yapmak istermisin ki ?
Emily : bu soruyu sorduğuma göre ?
Harry yine o muhteşem gülüşü takındı. Tanrım !!
Hadi gel.
----------
Ben Mickey Mouse ve Harry'de Superman'lı aştı kıyafetini giyip Aştı şapkasını taktık.
Kamerayı bütün mutfağı görücek bi yere yerleştirdik.
Emily : evet baylar ve bayanlar bu gün burda benim yapacağım ilk cup cakeyi.. Yapmak-için toplandık.. Garip bi cümle oldu ama olsun. Yanımdaki ise yardımcım Harry Styles. Şimdi başlıyoruz.
Yumurtaları kırmaya başladım ama çoğu yere döküldü. Sonra sütün bütün şişeyi boşalttım ve un.
Harry kenardan ne yaptığımı anlamaya çalışıyo.
Emily : Harry yarım saattir karıştırıyom neden olmuyo ?
Harry : bütün süt şişesini boşalttığın ve çok az un koyduğun için olabilir mi ?
Tekrar un aldım ama bu sefer de her yer un oldu. Dumanlar yüzümüze geldi. Her yerimiz un oldu.
Harry işi devreye almaya çalıştı ama nafile.
Pişirdikten sonra tadına baktık. İkimizde anında geri çıkardık.
Emily : hayatımda bu kadar iğrenç bişey yememiştim.
Harry : bende.
Kameraya geri döndük.
Emily : evet bunu evde denemeyin, çünkü 1 zehirlene bilirsiniz, 2 sizin arkanızdan burayı toplicak kişi eve geldiğinde kalp krizi geçirebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSIZ OLMAZ-1D -DUZENLENIYOR-
FanficEmily ünlülerle çalışan bir fotoğrafçı, hepsiyle çalıştı ama bazılarını atladı... One Direction. Onlarla çalısmaya başladığında aralarında ki enerji onları birbirlerine daha da yakınlaştırdı özellikle de biriyle. Emily'nin macerasına hoşgeldiniz. :)...