Part 9

7.6K 226 13
                                    

Sabah gözümü açtığımda Harry uyanmıştı. Neden bulduysa elimde telefonuyla oynuyordu. Banatekrar soğuk bi bakış atıp "günaydın"dedi.

Ben bişey demeden odadan çıktım sabahları bazen çok hursuz olurumda. Tuvalete gittim yüzümü yıkadım kendime gelmek için ama hala çok sinirliyim. Ben ona bişey yapmadım ki ben Justin'le takılırken ondan izin mi isticem ?!

Biraz dışarda dolaştım. Sonra açıktığımı hissettim. Kafeteryadan yemek için bişeyler yedim. Daha iyi hissetmeye başladım ama Harry'nin yanına gidemem yine sinirlenirim. O sırada Liam aradı

Emily : efendim ??

Liam : biz Harry'nin yanındayız. Sen nerdesin ??

Emily : hastanedeyim nerde olabilirim ?!

Liam : b-ben yanlış bişey mi dedim ??

Emily : off !! Geliyorum odaya

Telefonu kapadım yüzüne. Ama sinirlerime hakım olamıyorum en ne yapabilirim ?? Onlarda sabah sabah aptalda sorular sormasınlar !!

Odaya çıktım kapıyı açtığımda hepsi bana bakıyordu. Koltuğa oturdum ve soğuk soğuk onları izlemeye başladım onlarda beni izliyodu. 1 dakika boyunca garip garip birbirimiz izledikten sonra canım sıkıldı burda daha fazla durursam kavga çıkacaktı sanırım.

Elime çantamı aldım.

Emily : akşam gelirim. Bu gecede burda kalıcam. Deyip odadan çıktım. Nereye gideceğim hakkında en ufak bir fikrim yoktu çünkü arabam bende değildi ... Ve onu almaya çalışsam .. Nasıl alacağımı bile bilmiom. Pis Harry hep onun yüzünden. Öylece yürümeye başladım. Sonra bi yerde oturup kahve içtim derken hava kararmıştı bile. Saat 9 yada 10 du... Telefonum çaldı.

Emily : efendim ??

Liam : Emily biz gidiyoruz sen geliyomusun ??

Emily : hıhı. Geliyorum. Ha bu arada sabah ki durumum için özür dilerim sabahları bazen çekilmez olabiliyorum da :D

Liam : haha !! Önemli değil. O zaman biz gidiyoruz ??

Emily : hıhı. Ben burda ki işim biter bitmez gelirim.

Aslında bitirecek bi işim yok sadece oturmak istiyorum. Boş boş etrafıma bakmak ...

30 dk sonra kaldım. Yürümeye başladım saat 11.20 gibi hastanedeydim olabildiğim kadar yavaş çıktım Harry'nin odasına çünkü ne açıklama yapacağımı bilmiyorum... En fazla 10 dk oyalanabildim. Odaya girdiğimde Harry bana garip garip bakıyordu.

Emily : ee ?? Naptın bu gün çocuklarla ??

Kendimi koltuğa attım.

Harry : hiç bişey. Bu yataktayken ne yapabilirim ki ??

Emily : ha doğru sen o yatağa bağlıydın dimi ...

Emily : neyse sana iyi geceler...

Harry : naptın bu saate kadar ??

Emily : gezdiğiim ??

Harry : bu saate kadar nereleri gezdin ??

Emily : ben Buraya sen bana hesap sor diye gelmedim.

Harry : soruyorum çünkü merak ediyorum.

Emily : peki sen bana nasıl bu hale geldiğini anlat bende sana bu saate kadar neler yaptığımı.

Harry'den şe çıkmayınca tekrar sinirlendim.

Emily : bende öyle tahmin etmiştim.

Ayağa kalkıp odanın ışığını kapadım oda kapkaranlık olmuştu. Sonra bi şekilde koltuğu bulup arkamı dönüp yattım.

Gözlerimi açtığımda hala geceydi ama Harry kendi kendine mi konuşuyordu ?? Odadaki gece lambasını yaktım. Harry rüyasında sayıklıyodu... Çok tatlı gözüküyordu bu haliyle....

Harry : aa... Naptın o gece ...

Acaba kimle konuşuyordu ??

Harry : senin yüzünden hastayım ...

Oha her kimle konuşuyorsa biraz daha gitsin üstüne !!

Harry : o gece naptın... Onla... Justin'le ....

Birden kalp atışlarım hızlanmaya başlamıştı. O benimle mi konuşuyordu rüyasında ??

Ateşi'ne baktım yanıyordu. Artık uyandırmam lazım...

Emily : Harry ?... Harry ??

Yavaş yavaş açıyordu gözlerini yanına oturdum.

Harry : hhıııııı ??....

Emily : hadi aç gözlerimi çok fazla ateşin var ...

Harry : hıhııııı ...

Ayağa kalkıp banyodaki bezlerden birini alıp soğuk suya tuttum sonra geri geldim odaya.

Emily : özür dilerim Harry ama bunu yapmak zorundayım. Deyip alnına soğuk bezi koydum. Yorgun bi çığlık attı sonra bana döndü.

Harry : aah !! Napıyosun sen ?? Bu saatte bu yapılır mı ??

Emily : napiyim çok ateşin vardı.

Harry : sen gecenin bu saatinde beni kontrol etmek için mi uyandın ??

Emily : aslında sen beni uyandırdın ...

Harry : ben mi ?? Nasıl ??

Emily : bişeyler sayıklıyodun.

Harry :n-ne gibi şeyler ??

Emily : bilmem birine o gece ne yaptıklarını ve bunların başına o kişi yüzünden geldiğini söylüyodun.

Harry : k- kim olduğunu s-söyledim mi ??

Emily : hayr.

"Hayr" lafını duyduktan sonra derin bi nefes aldı.

Emily : Harry kim o ??

Harry : kimse...

Emily : iyi o zaman rüyalarını çenen kapalı bi şekilde görüşürsen sevinirim !!

Yataktan hışımla kalktım. Gece lambasını söndürüp koltuğa yattım. Arkamdan sesler geliyordu ama dönüp bakmakla uğraşamadım. Sonra omuzuma dokunan bi el hissettim arkamı döndüğümde karşımda duruyordu serimunuda kendisiyle birlikte getirmişti çok sevimli gözüküyordu.

Harry : ben sana söylemeyi çok isterdim ama söyleyemem ...

Emily : söylemene zorlayan yok. Ve sen burda napıyosun ?? Senin kalkmaman lazım.

Harry : biliyorum.

Emily : o zaman git terine yat.

Harry : önümü göremiyorum.

Kalkıp kolundan tutup yatağına yatırdım.

Harry : sana burdan çıktıktan sonra herşeyi anlatıcam.

Emily : hadi yorma kendini iyi geceler.

Harry : sanada.

Ben tekrar kendi yerime geçip uyumaya başladım

----------------------------------------

Aaaaa !!! Çok mutluyum her seferinde daha fazla kişinin okuduğunu görmek harika birşey !!!!!!

Bu bölüm kısa olmuş olabilir ama çok uykum var daha fazla dayanamıcam e çok geciktirmekte istemiyorum.

Neyse hala okunma sayısının şokundayım :D

Don't forget to comment/vote ... !!!

Pls. Pls. Pls. Pls.

SENSIZ OLMAZ-1D -DUZENLENIYOR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin