Part 22

6.4K 153 8
                                    

Dani's P. O. V

Ertesi gün sabah--

Gece hepimiz Emily'nin odasında uyuduk Harry'nin yatması için ona sedye istedik. Haha ünlü olmanın yararları...

Liam bize aşağıdan yiyecek bişey almaya gitti. Emily hala aynı sadece yatıyordu. Şu ana kadar hareket etmesi, konuşması, gülmesi gerekmez mi ?

Justin bi kaç gün önce tekrar aradı. Şimdi tekrar arıyo.

Dani : Alo ?

Justin : Dani söyle artık neler oluyo ?! Sana inanmıyorum !! Emily telefonunu bırakıp hiç biyere gitmez ! Telefonsuz yaşayamaz ! Eğer benle konuşmicaksa sadece söyleseniz yeter !

Dani : hayr.. Justin sana bişey söylemem lazım. Bana çok kızıcaksın ama.... Seni üzmek istemedim.

Justin : Dani ne oluyo ?

Dani: Emily bi trafik kazası geçirdi yaklaşık bir haftadır kendinde değil dün akşam doktor bilinç altının yerine geldini ama hareket edmiceni söyledi. Aslında şu ana kadar etmesi gerekiyo ama...

Justin : bu kadar zamandır bunu benden nasıl saklarsın ?!

Dani : justin---

Telefonu yüzüme kapattı sanırım buraya gelineye karar verdi...

Ve evet yaklaşık 45 dj geçti aradan ve Justin koşa koşa yanımıza geldi.

Justin : nerde ?

Dani : şurası

Justin's P. O. V

Hemen içeri girdim. Ya bana böyle bişeyi nasıl söylemezler ?!...

Harry'de içerideydi.

Justin : selam

Harry : selam

Emily'nin yanına gittim. Elini tuttum.

Justin : Emily çok özürdilerim. Herkes benden sakladı. Bb daha şimdi öğrendim senin burda olduğunu. Seni günlerdir arıyorum... Her seferinde Dani telefonunu unuttuğunu söylüyo. Özür dilerim. Ben senin en iyi arkadaşınım ve en kötü günlerinde yanında değildim.

Emily's P. O. V

Justin...

Önemli değil sen öğrendiğin anda gelmişsin bu bi en yakın arkadaşın yapabileceği en özel şey benim için... Konuşamadım. Gülmeye çalıştım. Ve sanırım başardım. Hafif gülümsedim. Sonra justin Harry'e söyledi sonra çığlık açmaya başladılar :))

Justin's P. O. V

Emily hafif güldü. Ben şok içinde Harry'e baktım oda aynı şekilde bana baktı. Sonra ikimizde dışarı koşup doktor çağırmaya başladık. Eminim dışardan 4 yaşındaki çocuklar gibi görünüyorduk...

Dani olanları duyunca hemen içeri girdi ve tabi öbürleride. Doktor geldi.

Doktor : sanırım kendine gelmeye başladı.

Sonra odadan çıktı.

Emily's P. O. V

Birden bütün ses gitti sanırım herkes çıktı odadan. Biri elimden tuttu. Ve konuşmaya başladı.

X: Emily uyan hadi aşkım uyan (evet bu Harry <3) lütfen aç şu gözlerini. Uyandığın an seninle yemeğe çıkıcaz. Bu kablolar seni doyuruyor mu (sesi titremeye başladı sanırım ağlıyordu) hatırlıomusun ben hastanedeyken bana bu kabloların beni doyurup doyurmadığını sormuştun. Uyan ve bana doyurup doyurmadığını söyle...

Sonra dudaklarımın üstünde onun dudağını hissettim. Kalbim çok hızlı atmaya başladı.

Harry : vov. Tamam sakın. Tamam sen uyan biz senle daha beler yapıcaz hahah !

-Pislik -.-

Elimi oynatmaya çalıştım. Ve bilin bakalım ne oldu. Başardım !

Harry : bakıyorum da hemen uyanmak istiyosun ha ?

-Harry !

Keşke bide bunu bağırarak söyleyebilsem.

Ama tekrar uyuya kaldım.

Sabah------

Sabah olduğunda gözlerimi açtım. İnanmıyorum görüyorum !!!

Harry yanımda uyuyordu. Onu görünce sevinç çığlığı attım.

Emily : AAAAA !!!!!

Hemen gözlerini açtı. Benim gözlerimi açık görünce yavrum korktu,ve çığlık atarak yere düştü.

Harry : AAAAAAA !!!!!

Sonra odaya Liam girdi.

Liam : ağağaaa !!

Gözleri açık beni izlemeye başladı sonra girdiği gibi çıktı. Sonra Dani, Zayn, Justin, Niall koşarak odaya girdiler. Sevinçten bağırıp zıplamaya başladılar. Harry'de yerden kalktı. Sonra bana baktı. Sanırım inanamadı. Kahkaha atmaya başladım.

Harry : sen... AŞKIM !

Hemen kedi yavrusu gibi yanıma yattı.

----------------

Kısa biliyorum. Ama şu anda saat 1.52 am. Çok kötü bi kabus gördüm ve uyuyamıyom :'((

Bende dedim aşkitoşkolarıma yazıyım bari hikayeyi :D

Benim hafta çok önemli sınavlarım car haftaya yazamıcam özürdilerim ama eğer bu sınavı geçemezsem kendimi öldürürüm -.-

Sabah akşam çalışmam lazım. Waw bunu diyen benim sanırım çarpılcam birazdan :D

Ben çalışmaya karar verkfşçskfşv

-çarpıldı.

Haha ! :D tamam sustum.

Sizi çok seviyoğuuuuuum <3

Sevgililer gününüz kutlu olsun <3

Aa ! :O Acaba bi dahakine sevgililer günü hakkında mı yazsam :)) ne dersiniz ?

Vote/comment <3

SENSIZ OLMAZ-1D -DUZENLENIYOR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin