Part 8

7.9K 209 13
                                    

Doktorlar içerdeyken ben kenarda tek başıma oturuyordum. Sonra birinin bana yaklaştığını gördüm. Kafamı kaldırdığımda gelen kişinin Zayn olduğunu fark ettim. Geldi yanıma oturdu.

Zayn : dün hiç Harry'i gördün mü? Yani akşam?

Emily : hıhı ... Hırkamı arabasında unutmuştum oda bana vermeye gelmişti ...

Zayn : peki neden böyle oldu bu çocuk ...

Emily : ya Zayn sana bişey anlatıcım ama çocuklara söyleme beni suçlamalarını istemiyorum ... Zaten kendimi yeterince suçluyorum ...

Zayn : ne oldu?

Emily : ama önce bişeye cevap vermn lazım ... Harry beni seviyor mu?

Zayn : ben bilmiyorum. Ama dışardan öyle gözüküyor senin adın geçtiğinde hemen üstüne falan alınıyor... Emily ne oluyo?

Emily : ben hani dün sabah Harry ile dışarıdaydım ya ...

Zayn : hıhı

Emily : hırkamı arabasında unuttum ... Ben de tam o sırada Justin'le dışarı çıkıyordum Harry'de tam o zaman geldi bişey demedi hırkayı verip gitti...

Zayn : peki sonra nereye gitti acaba ...

Gözlerim dolmuştu 'hepsi benim suçum' diye fısıldadım kendi kendime ama Zayn bunu duymuştu.

Zayn : öyle deme...

Kafamı Zayn'in omuzuna koydum.

Zayn : acıktın mı? Cafeteryadan bişeyler alalım istersen

Sadece kafamı sallamakla yetindim. Zayn ayağa kalktı sonra ben.

Zayn : biz Emily ile bişeyler almaya gidiyoruz acıkanınız var mı?

Niall : ben!

Liam : ben aç değilim

Louis : bende...

Zayn : peki ...

Aşağıya indik bi çok kişi bize bakıyordu bi kız yanımıza geldi. Çok küçüktü belki 7 yaşında ..

Küçük kız : sen One Direction grubundaki Zayn misin?

Zayn : evet

Küçük kız : o zaman seninle bi fotoğraf çekinebilirmiyim?

Zayn : tabiki

Kız bana dönüp " sen çekermisin?" Dedi gülüp kamerayı aldım kızın elinden.

Zayn kıza sarılmıştı sonra da öpmüştü kız teşekkür edip hoplaya zıplaya ailesinin yanına gitti. Hepsi onun bu haline gülüyorlardı. Çok tatlıydı... Zayn bize sandwich ve birer kahve aldı oturup yedik.

Emily : sanırım size en yakın olan kameramanlardan biri ben oldum

Zayn : hah! Kesinlikle ve sanırım bundan sonrada öyle kalıcak

Emily : nasıl yani?

Zayn : aslında bunu benim sana söylememem gerekiyordu ama ... Bunu Ray söyleyince hiç duymamış gibi yap.

Emily : peki?

Zayn : ray bizle ne kadar ilgilendiğinin ve Harry'nin sana olan düşkünlüğünün farkında ... Geçen gün Liam'la konuşmuş seni bizim Official fotografcimiz yapmak istiyor o olmasa bile sadece seninle çalışmak istiyo.

Emily : ne?! G-gerçekten mi?! İnanmıyorum!

Zayn : ama benim söylediğimi duymadın görmedin bilmiyorsun anlaştık mı?

SENSIZ OLMAZ-1D -DUZENLENIYOR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin