Sabah telefonumun sesiyle uyanmıştım. Arayan Justin'di. Harry'ye baktım oda telefonuma bakıyordu. Anlaşılan o çoktan kalkmıştı.
Emily : efendim ??
Justin : nasılsın ??
Emily : i-iyiyim.
Biraz gerilmiştim. Harry kimle konuştuğumu sanırım tahmin edicek olucak ki kötü kötü bakıyordu.
Justin : Harry nasıl ??
Emily : o mu ?? İyi. Ya hastanedeyiz.
Justin : çok mu kötü.
Emily : öyleydi ama artık öyle değil. Sanırım.
Justin : hmm. Bunu sormak için aramıştım.
Emily : hmm.
Justin : nasıl o kadar ateşlenlenmiş ??
Emily : bilmem kimse bilmiyo. Kimseye anlatmıyor.!!
Son cümleyi Harry'e bakarak söylemiştim hala kötü kötü telefonu izliyodu.
Justin : peki. Bişey olursa haber ver hemen gelirim.
Emily : tamam by.
Telefonu kapattık.
Harry : Justin miydi ??
Emily :hıhı. Sen nasılsın merak etmiş.
Harry : benim hasta olduğumu nerden biliyo.
Emily : b-bilmem her yerde koşuyolardır şimdi senin hakkında.
Harry : yana söyleme !! Benimle ilgilenen hiç kimse bunu basına vermiceğine dair söz verdi.
Emily : sen bana bu hale nasıl geldiğini anlatmadan bende sana hiç bişey anlatmıcam.
Uzuuun bir sessizlik oldu.. Yaklaşık 1 saat kadar ikimizde telefonlarımızla oynuyoduk
Sonra çocuklar içeri girdi ikimizde kafamızı kaldırıp onlara baktık.
Louis : ikinizde telefonlarımızla ne yapıyorsunuz ??
Emily & Harry : hiç bişey
Louis : hıhı ... Eminim.
Emily : aslında hiç bişey yapmıyoruz sabahtan beri e ben sıkılmaya başladım. Ben çıkıyorum.
Tam çıkıyordum ki arkamı döndüm.
Emily : ha bu arada Harry sen benle konuşana kadar bende senle konuşmuyorum. Ya bana ne olduğunu anlatırsın yada kendinize başka bi kameraman bulun. Deyip kapıyı çarpıp çıktım.
Emily : beni alırmısın ??
Dani : noldu ??
Emily : Eve gidio üstümü değiştirmem lazım araban seninle değilmi ??
Dani : hayr ama istersen bi taksiye atlayıp eve gidip gelebilirim oraya
Emily : evet lütfen. Bekliyorum.
Yaklaşık bi saat müzik dinleyip takıldıktan sonra Dani'nin arabası önümde durdu. Bindim.
Dani : naber ??
Emily : off sorma
Dani : noldu ki ??
Herşeyi anlattım ona göre Harry beni seviyo olabilirmiş bla bla bla....
Eve gidip duşa girdim sonra üzerime bişeyler geçirdim odamı hatta ve hatta yatağımı o kasar özlemişim ki ... Aşağı inip bişeyler yedik. Biraz televizyon izledik twitterda falan takıldık. Sonra saatin 9 olduğunu farkettim. Hemen telefonu elime alıp Liam'a mesaj attım : " ben kalırım bu gece isterseniz bekleyin Dani benimle..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSIZ OLMAZ-1D -DUZENLENIYOR-
FanfictionEmily ünlülerle çalışan bir fotoğrafçı, hepsiyle çalıştı ama bazılarını atladı... One Direction. Onlarla çalısmaya başladığında aralarında ki enerji onları birbirlerine daha da yakınlaştırdı özellikle de biriyle. Emily'nin macerasına hoşgeldiniz. :)...