Part 39

3.4K 99 13
                                    

Harry'le birlikte dışarı çıkmaya karar verdik. Kameramanlar umrumda falan değil, Dani'yi de affetmeye karar verdim.

Harry : aşkım hazırmısın ?

Emily : evet, hadi gidelim.

Harry : ben şey dicektim... Dani, seni gerçekten çok merak ediyo.

Emily : onların yanına mı giymemi istiyorsun ?

Harry : yani..

Emily : peki tamam.

Harry : n-ne ?

Emily : Dani'ye gidelim. Artık mutlu olmak istiyorum

Arabaya bindik, Dani ve benim evime geldik. Kapıyı çalınca Dani üstüme atladı.

Dani : çok özledim, söz veriyorum bi daha öyle salakca şeyler söylemicem, öyle demek istememiştim.

Emily : biliyorum.

Bana sarılan arkadaşıma geri sarıldım. Hepimiz içeri geçtik ve konuşmaya, kahkaha atmaya başladık.

Biz Harry'le mutfağa geçip patlamış mısırları hazırladık, çocuklarda izliceğimiz filimi. O sırada telefonum titredi ve tekrar ve tekrar. Ne oluyo böyle ?

@Louis_Tomlinson bakın kimler geri döndü ?

Ve altında Harry ve benim mısırları beklerken çekilmiş bi fotoğrafımız var. Fotoğraf çok güzel ikimizde birbirimize bakıp gülüyoruz.

Harry : ne oldu ?

Telefonu Harry'e gösterdim gülüp bana bakmaya başladı.

Emily : bana bakmayı kes

Harry : neden ?

Emily : beni heyecanlandırıyosun ve elim ayağıma giriyo sonra da sakar olan ben oluyorum.

Belimden tutup beni kendin çekti.

Harry : şimdi nasıl hissediyorsun ?

Emily : seni öpmek istiyorum

Harry : peki neyi bekliyosun ? Louis'in kapıdan elindeki telefonla ayrılmasını

Ikimizde kapıya baktık, Louis yavaş yavaş ortaya çıkıp koşarak uzaklaştı. Harry tekrar bana döndü.

Harry : nerde kalmıştık?

Dudaklarına yapıştım, Harry beni tezgaha çıkardı ve öpmeye devam etti. O sırada içeri Niall girdi.

Niall : aaah !!!!! Aman tanrım gözlerim !!!! Harry ve Emily mutfağın ortasında yapıyorlar !!!!!!

Emily : Niall ?!

Niall : mısırlarımı verin. Sizin Mısır yapmanız gerekiyodu, başka şeyler değil. Tanrım.

Niall mısırları bi tabağa koydu ve içeri gitti,bizde arkasından gittik.

Filmi izlemeye başladık, yarım saat sonra kendimi Harry'nin kucağında onu öperken buldum.

Harry : bana ne yapıyosun böyle ?

Öpüşme git gide ateşlenirken Louis "gidin odamızda ne yapıyosanız yapın !!!" Diye bağırmaya başlayınca ikimizde kendimize geldik.

Tarım lütfen hep bu kadar mutlu olalım...

----------------------------------------------

Gerçekten çok özürdilerim hem kısa hem geç oldu :(( ben de mutlu değilim bu durumdan lütfen bana kızmayı kesin :(( sınavlar var ve gerçekten zorlanıyorum karnemde bi tane A bile yok .ss hepsi B C ve D aasdfgh

Vaktim oldukça yazıyorum ama olmuyo artık bu hikayenin gerçekten bitmesi lazım :((

SENSIZ OLMAZ-1D -DUZENLENIYOR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin