Liam's P. O. V
Sabah oldu biz Harry'nin kapısının önünde bekledik bütün gece... Doktor tekrar Harry'e bakmak için girdi odaya.
Doktor : uyanmış. Ziyaret edebilirsiniz.
Liam : saolun doktor bey
İçeri girdiğimizde Harry camdan dışarı bakıyordu.
Louis : Harry ? Dostum iyimisin ?
Harry'nin gözleri dolmaya başladı ve bize baktı. Ama hiç bişey demedi.
Liam : Harry niye böyle bişey yaptın ?
Tekrar kafasını cama çevirdi.
Louis : Harry
Yanına yaklaşıp omzuna dokunmasıyla Harry'nin göz yaşlarının akması bir oldu.
Niall : Harry neden böyle bişey yaptın ?
Yine cevap yok.
Liam : Harry neden yaptın bunu ?
Harry : beni kim gördü dün gece ?
Liam : ben.
Harry : niye beni kurtartın ?
Liam : ne yapmamı bekliyodun ?
Harry : bırakıp gitmeni.
Liam : Harry saçmalama.
Tekrar cama döndü.
Dani daha fazla dayanamayıp odadan çıktı.
Dani's P. O. V
Daha fazla dayanamayıp odadan çıktım. Bi kaç dk sonra çocuklar içeri girdi. Harry'de gelmişti.
Dani : Harry sen niye burdasın ?
Harry : onu görmek için. Dedi gözleri dolu dolu...
Emily's P. O. V
Aaağ... Noluyo.... Neden her yer karanlık.....
Gözlerimi niye açamıyorum ?!
Niye hareket edemiyorum ?!
Birden Dani'nin sesini duydum.
Dani : Harry sen biye burdasın ?
Harry : onu görmek için.
Harry'nin sesi titriyordu. Ama niye ben nerdeyim ? Ne oluyo ? Miye konuşamıyorum ? Niye hareket edemiyorum ?
Aldığım kokuya göre ben şu anda hastanedeyim. Hastanede mi ??
Liam : durduramadık.
Louis : Harry gördün hadi gidelim kendini yormaman gerekiyo.
İyi de niye ? Ha ! Harry'e ne oldu ?
Harry : dostum fazla büyütüyorsunuz. Alt tarafı bi kesik.
Zayn : evet alt tarafı bi kesik, üstüne üstlük bileğinde ve az kalsın ölmene sebep olabilicek bi kesik.
Oda birden sessizliğe büründü. Gözlerimi ne kadar açmaya çalışsamda yapamıyorum... Bi şeyler hatırlıyorum sanırım. Ben yolda giderken karşıdan bi araba geliyordu, sonra... Sonrası bulanık. İmsanlar vardı. Başka bişey hatırlamıyorum.
Harry : bu sizi ilgilendirmez dostum !
Wow ortam gerildi sanırım.
Liam : nasıl bizi ilgilendirmez ?! Nedenini bilmediğimiz bi sebepten dolayı gidip tuvaletteki camı kırıp bileğini kesiyorsun !
Harry : neden mi istiyosun ?! Şu yatakta yatan kız var ya ! Neden o ! Ben ondan tanıştığımız günden beri hoşlanıyorum ! Ve onunla çıkabilmek için yapmam gereken her şeyi yapmaya hazırdım ve başardım ! Ama şimdi ne oldu ?! (Sesi birden yumuşadı ve titremeye başladı) o-o... Ben-... Ben. Sadece. Onu sevmiştim...
Ortam sessiz oldu... Kalbim daha hızlı atmaya başladı. Gözümden yaşlar süzülüyordu.
Dani : ç-çocuklar ?!
Dani's P. O. V
Harry'nin söyledikleri herkesi ağlatmaya yetmişti... Emily'e baktım..
Dani : ç-çocuklar ?!
Gözlerime inanamıyorum !!
Hepsi bana daha sonrada Emily'e baktılar. Hepsi Emily'nin başına toplandı.
Liam : Emily. Emily bizi duyuyormusun ?
Emily hiç bişey yapmadı...
Niall : liam bak.
Niall kalp atışlarının gösterildiği cihazı işaret etti. Ve Emily'nin kalp atışları hızlanmıştı.
Zayn : biri doktoru çağırsın !
Louis hemen odadan çıktı. Doktor ve hemşireler koşarak odaya girdi. Emily'e baktılar.
Liam : o iyi mi ?
Doktor : gözünüz aydın(kulağınız manisa) sanırım yavaş yavaş kendine gelmeye başladı.
Hah... Herkes sevinçten ağlamaya başladı...
Doktor : ona biraz zaman verin sizi diyebiliyor ama tepki veremiyo. Bi kaç saat içinde belki gözlerini bile açabilir.
Doktor odadan çıktı.
Zayn : yani şu anda bizi duyuyo ha ?
Liam : sanırım
Ağla ve sevinç duygularımız birbirine girmiş durumda. Ağlayarak konuşup ağlayarak gülüyoduk.
------------
*Niall kalp atışlarının gösterildiği cihazı işaret etti - bu cümle çok saçma oldu sanırım :D ama o aletin adını bilmiyorum :D
Umarım beğenirsiniz <3
Yorumlarınızı bekliyorum :D
Ha bide yazım hatası falan varsa kusura bakmayın :))
Comment/vote/become a fan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSIZ OLMAZ-1D -DUZENLENIYOR-
FanfictionEmily ünlülerle çalışan bir fotoğrafçı, hepsiyle çalıştı ama bazılarını atladı... One Direction. Onlarla çalısmaya başladığında aralarında ki enerji onları birbirlerine daha da yakınlaştırdı özellikle de biriyle. Emily'nin macerasına hoşgeldiniz. :)...