20
Üstümü giyindim saat 3'e geliyordu. Harry beni sahil kenarına götürdü. Orda dolaşmaya başladık.
Harry : akşam bizim eve gelmek istermisin ??
Emily : bilmem ki şimdi çocuklar var
Harry : niall arkadaşına, Zayn Perrie'yle yemek yemeğe gidicek, liam'ın bi işi varmış ne olduğunu söylemiyo. Louis'de zaten sen hoşt desen kutuplara kaçar.
Emily : hmm. Son söylediğin hoşuma gitti. Haha. Peki gelirim :D
Biraz dolaştıktan sonra Harry beni eve bıraktı.
Dani : ee nasıl geçti ??
Emily : iyi. Sen niye böyle hazırlandın ??
Dani : ha ben mi ? Ben-benim bi işim var.
Emily : bi işin var ??
Dani : evet.
Emily : iyi yemedim bunu ama neyse. Ben odamdayım.
Dani : tamam bb
Bi süre bilgisayarlar takıldıktan sonra bahçede bi araba ışığı belirdi camdan dışarı baktım bu liam'ın arabasıydı.
Dani : Em ben çıktım
Emily : tamam bb.
Ne tesadüf ikisininde işi var. Ben sorarım yarın sana Dani.
Bende hazırlanmaya başladım. Üstüme kısa mavi bi ceket altıma dar paça siyah pantolon giydim. Harry'e "geliyorum" diye mesaj attım.
Arabaya bindim yol boştu sadece bi kaç araba vardı. Şansıma hiç kırmızı ışığa da yakalanmamıştım. Radyoyu açtım. Sonra ne olduğunu anlamadan bi korna sesi duydum kafamı cama çarptım ve başka bişey hatırlamıyorum.
Jeremy's P. O. V
Hemen tam önümdeki arabaya karşıdan gelen biri çarptı. Ne olduğunu anlamadım. Sonra bütün arabalar durdu. Herkes dışarı çıkıp o arabaya doğru koştu. Çarpan arabadaki adam dışarı çıktı yürüyemiyordu. Sanırım içkiliydi.
Herkes biri polisi arasın diye bağırıyordu. Hemen arabadan çıkıp polisi ve ambulansı aradım. Bi kaç dk sonra ikiside geldi. Polis adamı tutukladı ve götürdü. Herkes arabasına binip uzaklaştı ama ben gidemedim. Bu kızın ailesine kim ne anlatıcak ?? Ben de hastaneye gittim.
Harry's P. O. V
Emily'nin şu ana kadar gelmesi lazım acaba bişey mi oldu. Sonra telefonum çaldı.
Harry : Alo ?
X : meraba siz Emily hanımın yakınımısınız ?
Harry : evet. Siz kimsiniz ??
X : Emily bi kaza geçirdi şu anda hastanede.
Harry : ne-ne kazası ?! Nasıl ?!
X : isterseniz hastaneye gelin burada öğrenirsiniz.
Harry : hıhı.
Louis : noluyo ??
Harry : Emily...
Louis : nolmuş Emily'e ?!
Harry : K-kaza...
Louis : hadi kalk gidiyoruz.
Hemen kalktık ve hastaneye gittik.
Kapının önünde biri oturuyordu.
X : siz Emily'nin yakınımısınız ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSIZ OLMAZ-1D -DUZENLENIYOR-
FanfictionEmily ünlülerle çalışan bir fotoğrafçı, hepsiyle çalıştı ama bazılarını atladı... One Direction. Onlarla çalısmaya başladığında aralarında ki enerji onları birbirlerine daha da yakınlaştırdı özellikle de biriyle. Emily'nin macerasına hoşgeldiniz. :)...