Bu bölüm biraz farklı oldu :D
-------- --------------- --------
Dani'nin gözünden :
Gözleri dolmuştu dilimi eşek arısı soksaydıda onları demeseydim güzellik konusu onun en büyük üzgünlüğünün sebebiydi 7. Sınıfan beri ...
Tam konuşacaktım susturdu. Gözünden bi yaş aktı sonra çantasını alıp çıktı. Herkesin gözü bana dönmüştü...
Dani : b-ben artık eve gideyim. Deyip yukarıdaki misafir odasından eşyaılarımı almak için çıktım yukarı. Liam geldi kapıyı kapattı.
Liam : noldu Emily'ye birden bire ??
Dani : ya boşver saçma bişey zaten.
Liam : saçma olsun olmasın demek ki bu onu çok üzüyo ki ağladı ...
Dani : ya bak sana söyledim ama kimseye söylemiceksin
Liam : söz veriyorum. Yemin ediyorum. Ant içerim sen söyle demedikte kimseye söylemicem.
Dani : tamam canım abartma :D
Bak Emily ike Jessie 1. sınıftan beri arkadaşlar ben daha sonradan katıldım onların arasına. 4. Sınıftayken tanıştık. Jessienin sürekli erkek arkadaşı vardı birinden ayrılıp öbürüne ... Kızda güzeldi tabi. Ama ne olırsa olsun bizleydi. İşte bi kaç ay geçti biz Emily ile ben yani Jessie'den biraz ayrı takılmaya başladık. Sonra bi gün Emily'i okulun bankında otururken buldum tek başına noldu diye sordum bana söylediği kelimeler o kadar içimi yaktı ki ....
Bana neden Jessie kadar güzel olamadığını sordu. Ben ona ondan daha güzel olduğunu bizim sevgilimizin olmadığının bizi güçlü yaptığını ve o biriyle çıkana kadar kimseyle çıkmıcağımı söyledim. Sonra gözlerindeki ışık söylediklerime gerçekten inanmıştı... Bana gerçek bi arkadaş olduğumu söylemişti aslımda ben zaten Jessie'yi çok sevmiyordum ben Emily için onunla takılıyordum. Sonra işte o Amerika'ya gitti biz burda kaldık.... Öyle yani ...
Liam : hmm anladım. Ama neden böyle düşünüyor ki ?? O çok güzel
Dani : biliyorum ama gelde inandır..
Biliyomusun küçükken hep gerçek bi prenses tacı isterdi ben ona bi tane almıştım onu hala saklıyo. Gerçi o artık ona küçük geliyo takamıyo ama ... Haha !!
Liam : yani Louis Jessie'yi gördükten sonra ne düşündüğünü söylerken o ortamda Emily'nin olmaması gerekiyo.
Dani : ehh... Yani
Liam : Louis'in çenesini nasıl kapatabilriz ki ??
Dani : onun arkadaşı sensin onuda sen düşün... :D
Liam : ahh !! Bu evdeki herşeyi neden ben düşünmek zorundayım ??
Dani : hahah !!
Liam : sen eşyalarını toplama hiç bi yere de gitme.
Dani : niye ?? Artık Emily hastanede kalmıyor zaten.
Liam : olsun ben gitmeni istemiyorum
Dani : peki babacım.
Harry'nin gözünden :
Niye gözleri dolmuştu ?? Birden durgunlaşmıştı. Gözlerinden akan şey göz yaşımıydı ??
Onun ağladığını görmek kalbimi parçalamıştı... Sonra Dani yukarı çıktı ardında Liam... Bizde şaşkınlıkla birbirimize baka kalmıştık.
Dani'nin gözünden :
Akşama kasar gelmemişti hepimiz merak etmiştik. Aramaya karar verdim.
Emily : efendim
Dani : kızım nerdesin sen sabahtan beri ??
Emily : evdeyim ??
Dani : orda tek başına kalmıcaksın dimi ??
Emily : kalıcam
Dani : saçmalara hemen buraya gel.
Emily : Hayır orası benim evim evim değil sende gel artık.
Dani : denerim bırakmıyorlar ...
Emily : o zaman sana kolay gelsin onlarla...
Telefonu yüzüme kapattı.
Çocuklara döndüm.
Dani : telefonu yüzüme kapattı ??
Zayn : isterseniz ben gidip kalırım bu gece onla ??
Harry : hayr ben giderim. Dedi ve çıktı gitti...
Harry'nin gözünden :
Kapının önüne gittim. Acaba gitsemesem mi ?? Hayr buraya kadar geldim .... Ve onu yanlız bırakmam.
Kapıyı çaldım ilk başta biraz şaşırdı. Sonra toparlandı. İçeri girdim.
Emily : sen niye geldin ??
Harry : seni yanlız bırakmamak için
Emily : ben kendi başımın çaresine bakabilirm.
Harry : biliyorum ama yine de seni birakmak istemedim.
Emily'den :
Ne ukala bişey bu ya ...
Harry'nin gözünden :
Öyle oturduk sessizce... Sonra ikimizde koltukta uyuya kaldık.
--------- ---------------- ----------
Emily hakkında :
Çok duygusal.
Bütün gün şarkı dinler.
Eğlencelidir.
Çabuk sıkılır.
Sessizliği sever ama üzgün olduğu zaman. Eğer 1 saat boyunca konuşmadan durursa demek ki üzgün.
Tek başına karar veremez ... Dani onun herşeyi. Her yaptığından er yada geç haberi olur. Her şeyi ona danışır.
Justin Bieber hayranı !!!
( bunlar aklınızda bulunsun ilerde lazım olur ;) )
Ve okuduğunuz için gerçekten teşekkür ederim. Her gün okunma sayısı artıyo onları gördükçe çok mutlu oluyorum :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSIZ OLMAZ-1D -DUZENLENIYOR-
FanfictionEmily ünlülerle çalışan bir fotoğrafçı, hepsiyle çalıştı ama bazılarını atladı... One Direction. Onlarla çalısmaya başladığında aralarında ki enerji onları birbirlerine daha da yakınlaştırdı özellikle de biriyle. Emily'nin macerasına hoşgeldiniz. :)...