Londra'nın en iyi fotoğrafçılarından biriyim bir çok ünlü ile tanıştım Katy Perry, Rihanna, Usher, Justin Bieber (ve şunu söylemeden geçemicem acayıp Justin Bieber fanıyımdır), Selena Gomez ve Demi Lovato gibi bir çok kişiyle genelde benim yaş grubumdaki ünlülerin iş teklifini kabul ederim yani Justin, Selena ve Demi gibi öbürlerini de eğer çok seviyorsam ... Yada çok iyi ve tanınmış kişilerse.
Her neyse az önce The Wanted'ın fotoğraf çekiminden çıktım gerçekten tatlı çocuklardı.
Eve girip anahtarlarımı ve çantamı masanın üstüne koyduktan sonra içeri geçtim anlaşılan Daniella hala gelmemişti ... Biraz oturup televizyon izledikten sonra acıktığımı hissedip mutfağa gittim kendime kocaman bi sandwich yapıp bi bardak alıp portakal suyu koydum anahtarımı çantanın içine atıp çantayı koluma taktım sandwich ve portakal suyumu da alıp odama çıktım. MacBook'umu alıp yatağıma oturdum Twitterımı açtım ve Wow !! 12,359,034 follower ? Waw böyle olacağını bilseydim meslek hayatına daha önceden atılırdım :D
Hava kararmıştı ve aşağıdan kapı açılma sesi geldi hemen aşağıya indim, Dani gelmişti.
Dani : hadi bakalım bu gün yeni dans hareketleri öğrendim hiç itiraz istemiyorum Emily benimle dans ediceksin hem bana hem sana yararlı.
Emily : bana ne yarırı varmış?
Dani : hem o koca göbeğini eritmiş olursun hemde dans öğrenmiş olursun.
Hemen elimi karnıma götürdüm o kadar şişkomuyum?
Dani : şaka şaka!
Güldüm aslında dans etmeyi seviyorum özellikle Dani ile 'peki' anlamında kafamı salladım sonra boş büyük bi odaya geçtik bu oda Danı'nın dans odasıydı.
2 saat sonra
Emily : öldüm Dani yeteeeerr !!!!!
Dani : 'tamam bende yoruldum ve acıktım hadi aşağı inelim' dedi ve odadan çıktı bende arkasından gittim.
Dani : ee nasıldı 'The Wanted'?
Emily : bilmem ki çok eğlendim çok komiklerdi, sen naptın?
Dani : --
Emily : dicektim ki vazgeçtim zaten yaptığın herşeyi bana da yaptırdın!
Danielle kahkahalar atmaya başladı
Emily : kızım bi sussana!
Dani : tamam
Ama hala gülüyordu ...
Emily : ben çok yoruldum yatıyorum.
Dani : tamam bende çıkıcam şimdi yukarı, iyi geceler.
Emily : sana da.
Odama çıkıp yatağıma girdim. Çok yorgundum ve gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSIZ OLMAZ-1D -DUZENLENIYOR-
Fiksi PenggemarEmily ünlülerle çalışan bir fotoğrafçı, hepsiyle çalıştı ama bazılarını atladı... One Direction. Onlarla çalısmaya başladığında aralarında ki enerji onları birbirlerine daha da yakınlaştırdı özellikle de biriyle. Emily'nin macerasına hoşgeldiniz. :)...