(1) Új Testvér

3K 96 31
                                    

Jungkook:

Reggel fájó fejjel ébredtem. Megpróbáltam visszaemlékezni a tegnap éjszakára, de csak a buli helyszíne ugrik be, ahol elég sokat ihattam, ha ennyire szarul vagyok.

- Jungkook, gyere le a szobádból! Szeretnék bemutatni neked valakiket! - kiabál anya a földszintről.

Gyorsan felkapom a hozzám legközelebb lévő nadrágot és felsőt, ami jelen esetben a tegnapi fekete farmerom és ingem. Reggeli után úgyis át akarok menni Yoongihoz. Ő a legközelebbi haverom, úgyhogy tudni szeretném, jól van e. Meg lehet többre emlékszik a tegnapból, mint én. A fürdőszobában kezdek valamit a fejemmel, hogy normálisan nézzek ki, majd lesétálok a konyhába.

Odalent a mosolygós anyukám fogad egy 40 év körüli férfival és egy velem szerintem egyidős fiúval. A fiúnak fekete haja és jó testalkata van. Elégedetten végignéz rajtam és elmosolyodik. Ebbe meg mi ütött? De nem sokáig foglalkoztam ezzel, mert engem egyáltalán nem érdekel. Mivel nem figyeltem rá újra a padlónak szentelte a figyelmét. Én pedig újra felvettem a bunkó stílusomat.

- Kik ezek? - nézek dühösen az anyámra.

- Fiam kérlek, legyél kedvesebb! - szól rám.

- Jó. - ülök le az egyik székre. - Szóval?

Anya sóhajt egyet, majd végre megmagyarázza.

- Jungkook, szeretném bemutatni neked az új élettársamat és a fiát.

- Kim Taehyung vagyok. - emeli fel a fejét az említett.

- Jeon Jungkook. - mutatkozok be én is.

- Remélem, jó testvérek lesztek. - mosolyognak a felnőttek.

- Mehetek már? Nem akarok egész nap itthon maradni. - állok fel.

- Pedig ezt a napot együtt fogjuk tölteni, mint egy család. Szeretném, ha jobban megismerkednétek az új bátyáddal.

- Semmi kedvem nincs hozzá! - háborodok fel.

- De szinte sose vagy itthon, ezt az egy napot túl fogod élni!

- Csak ma? - kérdezem meg.

- Csak ma maradj itthon, kérlek! - néz rám könyörgően.

- Legyen. - egyezek bele.

Anya szomorúan fordul új párja felé.

- Sajnálom, hogy így viselkedik, nem ezt érdemelitek.

- Semmi baj, az Taehyungnak is ilyen személyisége van.

Érdeklődve nézek rá. Lehet, hogy tényleg hasonlítunk egymásra.

- Jungkook megmutatnád neki az új szobáját? - utal Taehyungra miközben rám néz.

- Aha. Gyere! - intek felé.

Csendben megyünk fel a lépcsőn, de az emeleten megszólal.

- Ne hidd, hogy olyan ártatlan vagyok! Csak megadom a tiszteletet a felnőtteknek. - fordul felém, újra a magabiztos arcával.

- Ahogy gondolod. - rántom meg a vállam.

- Szűz vagy még? - teszi fel a legelső kérdését.

- Nem, dehogyis. - vágok értetlen fejet.

- Azt gondoltam, hogy elég sok egyéjszakás kalandod volt és van lányokkal, de engem az érdekel, hogy fiúval csináltad már?

- Nem! - vágom rá azonnal. - Miért te igen?

Testvérbe szeretve - Taekook ✓Where stories live. Discover now