(27) Büntetés

812 44 1
                                    

Yoongi:

Természetesen én sem vagyok teljesen ártatlan, de engem Jungkook kért meg rá, hogy elégítsem ki Taehyungot. Az elsőt még elnéztem, hogy Jk megujjazta Jimint, de aznap megmondtam Chimnek, hogy legközelebb, nem merészeljenek egymáshoz nyúlni. Erre mit csinál? Leszopta Jungkookot!

Jimin:

Kook áthívott magához február elején. Egy kicsit filmeztünk, de miután gyanús lett, hogy Kook állandóan tapizik, rákérdeztem.

- Pontosan miért is hívtál át?

- Ne haragudj, de egy hónapja, csak a kezemre számíthatok és már eléggé ki vagyok.

- Ha Yoongi nem tudja meg, akkor segítek.

- Persze, miért mondanám el? Köszönöm!

És megint ott tartottunk, mint egy hónapja. Kikapcsoltam Jungkook nadrágját és az alsóján keresztül nyalogattam. Nem szólt semmit, hagyta, hogy úgy csináljam, ahogy nekem jó. Feltérdeltem és lehúztam róla bokáig a nadrágjait, míg ő hátával a falnak dőlt. Így tökéletesen látta mit csinálok. Mozgattam egy picit a kezemet a tagján, míg a tetejét nyalogattam, majd hirtelen elnyeltem az egészet, mire egy hatalmasat nyögött. Ujjait belevezette a hajamba, ezzel egy kicsi tempót diktálva. Mikor elment megtöltötte a számat. Élvezetének minden cseppjét lenyeltem.

- Te is finom vagy! - néztem fel rá, vigyorogva, de ő még mindig az orgazmus hatása alatt volt, ezért visszahúztam rá a nadrágjait.

- Akkor jó. Köszönöm a segítséget.

- Azt nem mondom, hogy bármikor. Inkább béküljetek ki Taehyunggal!

- Nem vesztünk össze. - ellenkezett.

- Akkor mi történt?

- Nem hajlandó bottom szerepben lenni.

- Majd beszélek vele.

- Az jó lenne.

- De most haza kell mennem Yoongihoz. Szia! - köszöntem el, ő pedig kikisért az ajtóhoz.

Yoongi:

Nem kellett, hogy bárki elmondja mi történt. Láttam Jiminen amikor hazaért. Levette a cipőjét és a kabátját, majd adni akart egy puszit, de falhoz löktem és lefogtam a kezeit, amit nem értett.

- Valamit megint csináltatok Jungkookkal, igazam van? - néztem a szemeibe.

- Nem, dehogy. Miből gondolod? - ellenkezett, mire kezemet a nyakára vezettem.

- Biztos? - szorítottam meg egy kicsit és még jobban a falhoz préseltem.

- Igen. - nyögte ki, de közben éreztem, hogy egyre jobban keményedik meg.

- Miért hazudsz nekem? Fogadjunk, hogyha megcsókollak, más íze lesz a szádnak.

Megpróbáltam megcsókolni, de összeszorította a száját.

- Szóval mit csináltál? - kérdeztem rá újból.

- Leszoptam Jungkookot. - vallotta be.

Kurvára dühös lettem rá, ezért lelöktem a földre, ahonnan aggódva nézett vissza rám. Leguggoltam mellé és az állát megfogva kényszerítettem a szemkontaktusra.

- Akkor foglak megbüntetni amikor a legkevésbé számítasz rá. - jelentettem ki.

Szemem sarkából láttam, hogy farka rándult egyet, de nem leszek olyan kegyes, hogy segítsek neki.

- Azt most oldd meg magadnak! - mutattam a nadrágjára, mire gyorsan összeszedte magát és elvonult a fürdőszobába.

Már van is egy nagyon jó ötletem...

Pár nappal később már el is felejtette, a történteket, de én nem. Mivel én egyedül élek a szüleim miatt, nekem kell bevásárolni is. Chim is sokszor velem tart. Nem igazán mond nekem nemet.

- El kell mennem pár dologért, te is gyere velem! - mondtam a kanapén lustálkodó, még pizsamában lévő Jiminnek, aki mondatomra felült egy nagyot ásítva. - Felöltöztesselek?

- Igen! - lelkesesedett, mert még nem tudta mire készülök.

Felkaptam az ölembe, majd csak a szobánkban tettem le. Kerestem neki egy pólót és egy farmert, mert alsó és zokni már volt rajta. Kibújtattam a pizsama felső és nadrág részéből, majd ráadtam a pólót. A farmert is szép lassan húztam fel rá, de miközben bambult lerántottam róla az alsóját és felraktam egy péniszgyűrűt a farkára és egy vibrátort a fenekébe és gyorsan visszahúztam rá a nadrágjait.

- Yoongi, mi ez? - pánikolt be.

- Emlékszel mit mondtam pár nappal ezelőtt, amikor haza jöttél Jungkooktól? - csalódottan bólogatott - Most pedig menjünk!

- Így?

- Így. - fogtam meg a kezét és húztam ki a lakásból.

A boltig én vezettem és mivel amit belé raktam a telefonommal tudom irányítani, már az oda fele úton egy kisebb fokozatra állítottam. Ezen a ponton még vissza tudta tartani a hangját. Miközben a bolt polcai között sétáltunk és olyan helyre értünk, ahol nem voltak emberek egy picit magasabbra vettem a fokozatot. Egyszer véletlenül, tényleg véletlenül megcsúszott a kezem és Jimin az ingerek miatt beesett az egyik hűtőszekrénybe. Gyorsan kikapcsoltam és kihalásztam onnan szegényt.

- Ne haragudj, ezt nem akartam!

- Mindegy, csak érjünk már haza!

Csak mosolyogtam rajta, de a boltban már nem kapcsoltam be. Viszont mikor visszaült az autóba, maximális fokozatra kapcsoltam, amit már nagyon nehezen bírt. Nem véletlenül kapott elszorítót, hogy ne tudjon elmenni.

- Yoongi, légy szíves! - könyörgött.

Azért annyira én sem vagyok kegyetlen, a parkoló egyik eldugottabb részébe vezettem a kocsit, majd mondtam Jiminnek, hogy menjen át a hátsó ülésre, ahol sötétítettek az ablakok. Megtette, amit kértem, majd én is hátra ültem. Megszabadítottam a ruháitól meg a vibrátortól is de a gyűrűt még hagytam. Csak egy kicsit húztam le a nadrágjaimat, ezért megállított mielőtt elkezdhettem volna dugni, miszerint vetkőzzek le teljesen. Azért ezt nem fogom tőle megvonni. Pár perccel később már csak a nyögéseket és a cuppogó hangokat lehetett hallani az autóban. Az utolsó pillanatban húztam le róla a gyűrűt, mire kettőnk közé élvezett, nem sokkal később én meg belé. Levegőért kapkodva, pihegett, a hátán, míg én letakarítottam.

- Nem nyúlhatsz más férfihoz. Megértetted? - hát, igen. A birtoklási mániám Jimin iránt elég erős.

- Igen, apuci! - mászott vissza hozzám és a nyakamba akasztotta a kezeit.

- Még egy menetet akarsz?

- Nem, csak húzom az agyadat. Nem vagy annyival idősebb, hogy apucinak hívjalak.

- Miért? talán egy idős faszt akarsz?

- Dehogyis, fúj.

- Menjünk haza. Ezt majd még megbeszéljük.

- Rendben, apuci!

- Jimin, fejezd be! Ezt majd egy másik helyzetben.

A kis zaklató pedig csak vigyorgott. Semmiből nem tanul?

Testvérbe szeretve - Taekook ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora