'' A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe...'' 😅
Taehyung:
Kook nagyszülei nagyon szép helyen laknak. Elég magason van a házuk, ami nem mellesleg egy gyönyörű faház, ezért remélem, térerő is van.- Telefonálhatnék egyet? Hogy ne keressenek minket, mert senkitől sem tudtunk szólni. – kérdezem meg apát.
- Persze nyugodtan, és tényleg sajnálom, hogy így elrángattunk titeket. – bólint rá.
- Jungkook, gyere! – hívom magamhoz, amire egy dühös nézéssel reagál, jelezve, hogy ő nem kutya.
A telefonbeszélgetés:
Yoongi: Sziasztok! Miért ilyen rossz a hívás minősége?
Taehyung: Bocsi, csak most tudtunk szólni nektek, hogy az őszi szünetben nem leszünk otthon.
Jimin: Miért? Hol vagytok?
Jungkook: A szüleink miatt elutaztunk a nagyszüleimhez.
Taehyung: De veletek minden rendben lesz ugye?
Yoongi: Igen, azon kívül, hogy elvesztettünk egy fogadást és most mentazöld színű hajam van.
Jimin: Nem panaszkodhatsz, nagyon jól áll, főleg az én rózsaszín hajamhoz képest! Melyik fiúnak van rózsaszín haja? Egyszer még kitekerem Hoseok nyakát, amiért ezt találta ki.
Jungkook: Komolyan rózsaszín? Küldjetek, kérlek képet!
Taehyung: Pont erről lemaradni! És egyébként miben fogadtatok?
Yoongi: Hogy ki dolgozza le hamarabb a kötelező 50 órát. Kellett valami ösztönzés, mert túl lusták vagyunk.
Jimin: Csak néhány óránk maradt hátra. Ha mi nyerünk Hobinak piros, Felixnek kék haja lenne!
Jungkook: Hát azt is szívesen megnézném. Közben megkaptuk a képeket, nem kell aggódnotok jól néztek ki. Ha újra hosszabb lesz a hajam kipróbálom a szőkét.
Taehyung: Komolyan?
Yoongi: Levágattad? Most milyen hosszú?
Jungkook: Küldök képet.
Jimin: Kook, mi a szar az a piercing? Miért nem mondtad?
Jungkook: Bocsi, Taehyungnak sem mondtam el.
Taehyung: Én is meglepődtem, de szerintem jól áll neki.
Yoongi: Egyetértek vele.
Jungkook: Mostmár mennünk kell, de ha lesz térerő hívunk titeket.
Jimin, Yoongi: Rendben, sziasztok!
Hívás vége.
- Gyere Kicsim! Szerintem apáék már a mi cuccainkat is bevitték. – húztam magam után, mert már nagyon kíváncsi voltam a ház belsejére.
És nem is csalódtam. Belülről is ugyanolyan gyönyörű volt a ház mint kívülről. Talán még szebb is.
- Nagyon szép házatok van! És a szép még nem is kifejezés! – csodálkozom amin Kook jót mosolyog.
- Van kedvetek eljönni sétálni? Be az erdőbe! – jelenik meg Kookie anyja a nappaliban.
- Persze! – miért ne lenne? elég magas a mozgásigényünk.
- Rendben, akkor vegyétek át ezeket a farmerokat, aztán vegyetek fel bakancsot. Egy kicsit sáros minden. Tegnap esett az eső.
- Cipőt nem hoztunk, csak ami rajtunk van.
YOU ARE READING
Testvérbe szeretve - Taekook ✓
FanfictionJeon Jungkook az édesanyjával él, mert az apja kiskorában elhagyta. Életének ez a legfájdalmasabb pontja ameddig meg nem ismeri édesanyja új élettársának a fiát, aki teljesen felforgatja az életét. Ő Kim Taehyung. A 10. résztől fordulhat elő 18+ rés...